¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Onnea Suunnistajalle tytöstä :heart: Mukava oli synnytykertomus,nyt alkoi vaan pelottaa,toi ku ei ollu lääke avittanu kipuihin :( Ja mulla sama homma ku alleyll.eli kipu herkkä olen.Voih,ku menis vaan aika nopeasti.Mua meinaa taas masentaa.Jotenkin on niin alakuloinen olo,että tekis mieli vaan nukkua tai maata.
Keksejäkin paistoin mut ne kaikki levahti pelilli ja ne palo.Puolet heitin roskiin,jotkut on jotenkuten syötäviä :x

Nyt lepäämään.

Suunnistaja onnea onnea!!! :D :D :heart: :heart: :heart:

alley ja sannya suurimmalla osalla se kuitenkin auttaa se epiduraali. :) Kunhan se annetaan oikeaan aikaan... tää on mun käsitykseni. :) Mut kaikesta selviää, ja synnytyskipuhan on positiivista kipua kun siinä on palkinto! =)

Sannya cheer up! :hug: :hug: :heart: Huomenna on parempi päivä... mullakin tänään vähän blaah-olo. Kai se on osittain toi harmaa ilmakin... :|

Suunnistajalle onnea tuhisevasta kääröstä :flower: :flower:

TA noh, mulla onkin tommone lukioaikana hankittu peakin snobbailureppu mikä ei järin iso ole :D mietin vaan sillä et jos ite lähden yhdeks yöks jonnekin ja pakkaan reppuun hygieniatarvikkeet, vaihtoalusvaatteet, yöpuvun ja pyyhkeen, ni reppu on jo ääriään myöten täynnä. ja tosiaan nyt on viimeinki hyvä syy ostaa jokin simpsakka urheilukassi (esim davidilla on ainaki ollut suht näppärän kokoisia)...

kirjoittelin sit tänään listat mitä tarvitaan vielä. toiseen listaan kaikenmaailman yleinen tavara ja toiseen listaan tavarat mitkä saadaan jonkin prisma-reissun yhteydessä (sinkkivoiteet, puhdistuspyyhkeet yms). en oo vielä viitsinyt noita ostaa kun on tuleva hoitotasokin välillä silitettävien pyykkien alle hautautunut :heart:

hyvää huomenta :D

ta mites jakselet...???

Täällä herättiin juuri...
Heräsin yöllä aivan järkyttävään kolaukseen, enkä sit saanut nukuttua :(
Kattelin leffan, ja painun 6 aikaan takas nukkumaan :D

Tänäänä olin neuvolla käynti :D pitkästä aikaa...
joten pitäs hiljalleen herätä, ja laittaa tämä päivä käyntiin.

em poksista onnea.

Huomenia täältäkin!
Täällä nukuttu tosi rauhattomasti viime yö. Vuorotellen molempia sivuja masusta vihlonu vuorotellen. Mistäköhän kummasta johtuu? Jännittää kans se tämän päiväinen lento :eek:

EM:lle kans poksuonnittelut!

Täälläkin poksutaan :D

Delfis 7+0 POKS! :LOL:

Onnea suunnistaja! ja kiitos kertomuksesta :)

Onnea poksuville. :wave: sitä täälläki harrastetaan.

oi että mulla on ikävä vauvaa :( menis tää aika jo ja nopeeta.

TA:lle jaksamisia! hengessä ollaan mukana.

nibbler ja Bart aka. major Tom 23+0

Huomenta.

Onnittelut Suunnistaja :flower: Vaikken tunnekkaa täältä henkilöitä vielä, nii kai se hyviin tapoihin kuuluu onnitella ;)

Tänään ollu kyllä nii vätyspäivä. Ulkona on tosi harmaata. Uskokaa tai älkää, menin eilen nukkuun klo 22 ja nukuin tosi hyvin sitten kun nukahdin. Eka kerran heräsin vessaan siinä neljän aikaan yöllä. Seuraavan kerran taisin katsoa kelloa kasin aikaan ja ysin aikaan nousin sit ylös. En tiedä mikä vetelyys täällä on. Ei ois millään tehny mieli nousta sängystä. Tää on mulle kyllä uutta, ennen en kyllä tollai oo vetelehtiny sängyssä. Kai se on sit yks uus raskausoire mulle :LOL:

Minä ja Pumpulipallo 6+6

JääKyynel hehe, kuulostaa tutulta =) mul voi aamul nousemine kestää sen 2-3h, ku herään viimeistää seiskalta kauheaan nälkään ja pikku aamupalan jälkeen takas pehkuihin.. sit 9-10 aikaa ylös jos siis sattuu vp olee :D

mullaki neuvola tänään. sit pitäis käydä kirjastossa, kaupassa ja euromasterilla vaihdattaas renkaat. yks koulutehtävä pitää tehdä loppuun ku se tökki eilen NIIN pahasti. semmone päiväohjelma taasen :)

ompelijat ohoi!! onkos joku tehny kestositeitä itse? jos semmosia meiän pinosta löytyy, niin millaisia imuyhdistelmiä ja kerrosten määriä olette laittanu?

mä ajattelin itselleni jokusen kestositeen tehdä jälkivuotoa varten, ku mä oikeesti hajoon niihin siteisiin :ashamed: oon enempi tamponi-ihmisiä ja synnytyksen jälkeen hommaan kupin mut kumpiakaa ei saa jälkivuotoon käyttää ni murehdin jo nyt :'( sais edes yhden keston käyttää päivässä, ni olisin jo tyytyväinen.

Huomenta kaikille! :flower:

EM Oikeassa olit,tänään on parempi päivä. :heart:

(.)Olo on nyt hyvä,mihinkään ei jomota. :) Eilen illalla viel koski masuun ja selkää vihlo kettumaisesti.Toivottavasti saan olla edes tämän päivän rauhassa ilman kipuja.Mies lähtee töihin tänään,pomo soitti että lomautus ohi.HURRAA! :flower:
Tänään ois tarkotus katsoa mihen siskon ja sen perheen kanssa elokuva meillä. :) Ja muutenkin ihanaa olla yhdessä.Yksin vähän jännittää jäädä nyt kotiin,mutta onneksi tosiaan yläkerrassa asuu tutut =)

Ta Miten sielä jaksellaan? Onko puhuneet käynnistämisestä? Kauhea kysely... Mutta voi hyvin ja tsemppiä uuteen päivään :hug:

POKS!! Sannya ja Nuppu 37+0 Jippiii,millonkahan sitä lähetään??? :D

Talvis minää! :wave: oon siis tehny siteitä :D mä laitoin väliin millon mitäki, froteeta kaks kolme kerrosta, joustofroteeta vähän enempi (5-6 kerrosta) tai pelkkää fleeceä . löysin kirpparilta jotain melko jämäkkää fleeceä niin se oli tosi hyvä, mut tartti ihoa vasten jonku kiltemmän kankaan. mun piti ruveta tekemään tässä keretessäni jälkivuotositeitä, ja sinne väliin ihan kunnolla vaikka froteeta ja fleeceä sekasin.

ja jotkut sanoo että jälivuotositeitä on turha oikeestaan erikseen tehä, että riittää jos leikkaa neliskanttisen palan, jonka keskelle ompelee viis kerrosta imuosaa, ja taittelee sen sillä lailla housuihin, niin ajais saman asian, paitsi että kuivaa pesunjälkeen miljoona kertaa nopeemmin. tai sitte että lakanasuikaleita vaan pyörittäis housuihin.. .mut miten mukavaa se sitte on? :LOL:

keskustelua http://www.kestovaippainfo.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=45&t=93097&hilit=j%C3%A4lkivuoto

sanyan masu se kasvaa :D

jääkyynel ei täälläkään päivään herääminen onnistu tosta noin vain... kännistymiseen menee muutamasta tunnista seuraavaan aamuun ;)

nibbler missä välissä sä oot ehtinyt poksua nuin pitkälle :D
Onnea poksusta, jos en vielä ole ehtinyt onnittelemaan :D
Ilmiselvä uusi "suukkis" poksuu salassa ja parikertaa viikossa ;)

Delfis sinulle myös paljon poksahdus onnea.

meidän masu on päättänyt tänään olla hiljainen, mutta painava... painaa takapuoltaan minkä ehtii toiseen kylkeen niin että sattuu...
tunnin päästä sitä pitäis lähteä tassuttelemaan neukkulan suuntaa :D
jännittää vähän uuden neukkutytön tapaaminen... mulla nää terkkarit vaan nuortuu kerta toisensa jälkeen... siellä on kohta suunnistajan tyttö tekemässä tarkastuksia... mun tuurilla...
Ja minä niin olisin tahtonut, työkokemusta elämää nähneen terveydenhoitajan... joka osaisi neuvoa ja kertoa...

HanTa Täällä kans ollaan yllättävän hiljaa.Mutta mie olenkin huomannut,että rinsessa on aamuisin hiljainen.Työntelee kyllä välillä.(tällä hetkellä) Ja sitten iltaa kohden alkaa se mellastaminen.äsken yritin vähän herätellä mobilella tätä unikekoa,ja heti kun musat loppu alettiin osoittamaan mieltänsä pikku potkuilla ja tyrkkimisillä :D

Heissan! Pääsiäisestä vihdoinkin selvitty ja tänne oli tullut SUUURIA uutisia! Suukkikselle ja Suunnistajalle PALJON ONNEA uusista perheenjäsenistä!

Myö saatiin pääsiäisenä hyviä uutisia vauvantarvikkeiden osalta. Miehen veljelle jäi erossa kaikki vauvantarvikkeet ja myö sitten saadaan ne lainaan, mikä on ihan mahtavaa... Ainoastaan kaukalo jää nyt ostettavaksi (+miun isää pitää pyytää ehkä tekemään hoitopöytä).

Nyt on riennettävä syömään, ettei pahoinvointi vaan iske... Paremmalla ajalla enemmän.

DsariaL ja masukki 13+5 (kai)

Aaapuva,mulla tuli wc-paperiin sellanen kokkareinen klöntti.sellanen rusehtavan vaalea :x Onkohan se nyt se limatulppa?? pakko soittaa neuvolaan jos ne vastaa.
muoks Joo mä soitin,se oli pikanen soitto.Neukku täti sano että se on luultavimmin ollu nyt sit se limatulppa.Voi itku,nyt alko jännittää :x

nibbler Voih,tavallaan toivon että olis nopeesti ohi.Mutku meinoo viel vähän pelottaa :/ Mut noh,ootte työ täällä tukena mulle tän illan ja ehkä hyvällä säkällä huomennakin ja ylihuomenna.Nimittäin ku se mies on töissä :D

Yhteistyössä