~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

TinyAngel kyllä se kokikselta näytti, ja ehkä vähän maistuikin...
En itse juo limuja, Cokis ja Pepsi ovat ne kaikkein hirvityksimmät, mun makuhermoille...
Mineraalivesiä oon tykännyt juoda, ennen raskautta.. mutta jotenkin hapot halkaa hyppii kohti kurkkua... joten tuon sokeriliemen happotkaan ei olleet mieleiset...

Meillä on siisti pallomaha... kuin jalkapallon niellyt... housut koko ei ole muuttunyt miksikään... joten hirveesti tuo takapuoli ei varmaan ole levinnyt...
kuppikoko senkin edestä on kasvanut joka suuntaan... 70/75B.stä (riippuen valmistajasta) 85C.n... isäntä jo kyselee eihän vaan enään kasva alkavat kuulemma jo häiritsemään...


suukkis onnea hyvistä kuulumisista :heart:
 
Hanta mullaki on rinnat kasvanu iha kiitettävästi. ennen raskautta oli 75c ja jo ekan kolmanneksen aikana piti vaihtaa 75d. nyt on alkanu d-kupit hiukan puristaa, ja parina iltana oon huomannu liivit pois ottaessani että rintojen alle on tullu punane viiva, ikään ku ympäryski ois suurentunu. en kyl tie onks sillä mitää tekemistä et vatsa on jo sen kokone että yltää rintojen alle asti.
 
no niin yritetäänpä taas...
http://www.aijaa.com/img/t/00042/3532831.t.jpg
Tuossa on meidän mönttinen.... rv 20+3

ja täällä pallomaha rv 24+4
http://www.aijaa.com/v.php?i=3532821.jpg

Eli tätä ollut tekemässä jo pitkään... mutta jotenkin jäänyt...
 
suukis ei se minusta niin iso ole...
tosin on mulle kyllä tullut painoakin kiitettävästi 12.8 kiloa, enkä edes tiedä mihin...
tai no tisseihin ja mahaan...
vauva kuitenkin oli viime ultrassa käyrillä pienempi kuin keskiarvoisesti lapset...
 
HanTa
no ilmankos et tykännyt sokeri litkusta jos
et kokiksestakaan tykkää.Toivottavasti sokru arvot
ovat normaalit!:heart:
mä en oo aikoihin käyttänyt normihousuja niin
en tiiä yhtään mahtunko enää ees niihin...nää mama housut
on senverran löysiä, ettei huomaakkaan vaikka vähän pyöristyisi
lantiokin. :D
 
TinyAngel
minä näppäränä tyttönä, tein itselleni muutamista vanhemmista siisteistä housuista, joista pidin... mutta en nyt enään niin hirveesti käyttänyt mammahousuja...
Joten siitä tiedän että vielä mahdun samaan kokoon...
mutta ei se haittaakaan vaikka koko vähän muuttuisi... koko vaihdellut vuosien varrella xs ja m välillä...
nyt vakiintunut S/34 (housuissa)
paidat on toinen juttu, kun pikkuisena ihmisenä, olen saanut ostettua jopa lastenvaate puolelta välillä jonkun villapaidan...
mutta paidat taitaa olla enemmän tekijästä kiinni, kuin housut.
 


Zoe-F kaippa eri ihmiset sitten näkee sen mahan vähän eritavalla...


HanTa mullakin koko on vaihdellut vuosien varrella hieman...
vaate koko riippuu niin paljon valmistajastakin.Mullakin vaatteita löytyy
kokoa xs-m suurin osa on kyllä kokoa m, ainakin tällä hetkellä ;)
eipä sillä tosiaan niin väliä mahtuukos enää normi
housuihin...eiköhän niitä sitten taas ehdi käyttää kun vaavi syntyy :heart:
 
Meilläkin on ollut perhevalmennusta kaksi kertaa. Meillä siinä käy vain esikoista odottavat ja meitä on yhteensä yli 10 pariskuntaa. Siinä on maalis-kesäkuussa olevia laskettuja aikoja. Mun lisäksi kahdella muulla on ihan toukokuun lopussa LA, mutta aikovat mennä Taysiin, että en sitten heitä laitoksella tapaa kuitenkaan.
 
Me käytiin valmennuksessa jo suht aikasin, oisko ollu just 26 tai 27 vkolla ainaski. En ny muista tarkkaan..

Ja mie oon joskus omia housuja (jotka siis käytössä enne raskautta) kokeillu ja hyvi on päälle menneet. Tosin on painanu tuost masun kohilta ja varsinki ny ku oon töissä jossa pitää kyykistellä ni parempi olla noi äippähousut. Ja muuteski niihi nii tottunu :)
 
TA Meillä eka valmennus oli viime viikolla ja olin sillloin rv 22+. Mutta meillä täällä pienellä paikkakunnalla on valmennusta kerran keväällä ja kerran syksyllä. Eli siellä on tosi eri aikaan olevia, koska pitää tulla silloin kun se valmennus on, eikä tietyillä viikoilla. Mutta meille ilmoitettiin reilun viikon varoitusajalla, että ei siitä kovin aikaisin tiedotettu.

Housuista Mulla menee matalavyötäröiset housut vielä päälle. Mutta muutamat farkut, missä on korkeampi vyörätö, ei mene enään kunnolla kiinni. Äippähousujen kanssa on vain tuo tukivyö hankala. Kun tykkäisin pitää sitä housujen alla, niin äippähousuja nostaessa se vyö lähtee kanssa nousemaan ja ei pysy oikeassa paikassa. Normaalifarkkujen kanssa tukivyötä on helpompi käyttää.
 
Tulin pikaiseen piipahtamaan koneella...

SuukkoSuulle
munkin pitää jossain vaiheessa kokeilla normihousuja...
no jo senkin takia ettei mulla oo kun yhdet äippä farkut ja
yhdet mustat äippä housut
ja niitä farkkuja on pidettävä nyt kun on kylmä.ei saa pestyä siis ollenkaan...

Zoe-F no eihän mulla sitten mitään hätää jos
sinullakin se on vasta myöhemmin. =) onhan
tässä tosiaan siihen laskettuun aikaan vielä aikaa. :D

Sompio:teilläpäs ollut mukavan ajoissa...saa nähdä
koska meillä on.


nyt mie lähden töihin....
 
Huomenta!

Naapurissa alettiin tekemään remonttia seiskalta ja heräsin siihen. Nyt kun nousin ylös kun en saanut enään unta, niin remppamiehet lopetti :kieh: Taisivat lähteä kahville, kun ei ole edes autoa pihassa. Meillä on uusi rivitalo ja rakennuttajan vuosiremontti on venynyt ikuisuusprojektiksi. Muutettiin reilu 2v. sitten ja muutamassa asunnossa on aina vain vuosiremontti kesken. Meilläkin, mutta koska lie tulevat jatkamaan :whistle:
 
Huomenta.

Kivoja kuvia ja neuvolakuulumisia täällä :) :heart:

Minä aloitin viikonlopun vieton jo tänään kun saatiin koulusta mukavasti itsenäisiä päiviä. Nyt sitten vaan opinnäytetyön kimppuun, taas :/

Nyt aamukahvin keittoon! (Hitsit, että maistuukin hyvälle pitkän tauon jälkeen!)

 
Täällä liittyy joukkoon yksi selkävammanen.. |O miullahan on kaikkee mahollista vikaa tässä selässä (välilevyn rappeuma, rintarangan yläjäykkyys, iskias ja skolioosi ) ja eilen sit nousin sohvalta ja tuikkas selkää..ja iskias iski päälle :kieh: jouduin kävelee seiniä myöten ku koski nii kovaa, tänää ois ollu duunia mutta soitin et meen lekurii. Mutta siis, miullahan ei selkäkipuun auta mitkään "lasten"lääkkeet, eli miule on määrätty mm.panacodia, tramalia, voltaren rapidia jne. mutta mitään en oo uskaltanu ottaa tän "vilperin" takia :ashamed: miula on lääkäri aika 14:15, mutta en tiiä antaako se miu syyä mitää..
Eli mitä työ muut mammat ootte saanu syödä kovaan särkyyn?
 
heipparallaa!

kiitos äippäpakkaushöpinöistä =) -kyl se meillekin tulee, ei vaan pidä miettii liikaa sisältöä

perhevalmennus meil alkaa maaliskuus tai sen loppupuolella. täälläpäin on 2 kertaa syksyllä ja 2 kertaa keväällä valmennukset.

kivoja masukuvia ootte laittanu!
mies otti tos yks ilta koirista kuvia ja minäkin niihin otoksiin osuin.. katselin niitä myöhemmin ja totesin, et jumazuka mikä kuula mulla! :eek:
koko kroppa on koolla levinny, mut nyt vaan tuo massu kasvaa. hankalaa sillai kun on sopivan kokoiset äippäfarkut, mutta se vyötärökappale alkaa ahdistaan kun on niin napakka :/ -varsinkin kun on syöny oikeen hyvin.

täälläkin on alkanut kahvia tekemään ihan oikeesti mieli! :attn: siis tulee varsinkin tos iltapäivisin se olo, et vitsit kun tekee mieli kahvia :p ihanata! johan täs ollaakin karvaa vailla viikolla 22. en ole myöskään kohta kahteen viikkoon oksentanut!!! Jiihaa! alkaa tääkin mamma tuntemaan olonsa normaaliksi :wave:

täällä on alettu lastenhuonetta vähän sisutelemaan :heart: eli vaihdettiin työhuoneen paikkaa ja sinne siis prinssin huone. täl hetkel siel on pinnasänky, rottinkinen pallotuoli, keinutuoli ja mun äidin ikivanha, iso ja jykevä pöytäkaappi. siin on sit hyvä vaihtaa vaippaa jos ei tartte pesulla asti käydä. muutama seinävalaisin jotka löyty sielt ikean reissulta ja tänään laitan maton ja verhot. sitten kun mun loma alkaa, niin maalaan prinssin huoneen uusiksi :heart:

eipä tänne kummempia...
 
tyty Mulle ainakin työterveyslääkäri sanoi, että vain sitä Panadolia. Mutta on hiukan vahvempaa tuo reseptillä saatava. Mutta ei se mun selkäsärkyyn mitään auttanut. Hieman vei jalasta särkyä pois, kun mulla säteili se särky nilkkaan asti. Mutta mulla auttoi se akupunktio =)
 

Yhteistyössä