heipparallaa!
kiitos
äippäpakkaushöpinöistä =) -kyl se meillekin tulee, ei vaan pidä miettii liikaa sisältöä
perhevalmennus meil alkaa maaliskuus tai sen loppupuolella. täälläpäin on 2 kertaa syksyllä ja 2 kertaa keväällä valmennukset.
kivoja
masukuvia ootte laittanu!
mies otti tos yks ilta koirista kuvia ja minäkin niihin otoksiin osuin.. katselin niitä myöhemmin ja totesin, et jumazuka mikä
kuula mulla!
koko kroppa on koolla levinny, mut nyt vaan tuo massu kasvaa. hankalaa sillai kun on sopivan kokoiset äippäfarkut, mutta se vyötärökappale alkaa ahdistaan kun on niin napakka :/ -varsinkin kun on syöny oikeen hyvin.
täälläkin on alkanut kahvia tekemään ihan oikeesti mieli! :attn: siis tulee varsinkin tos iltapäivisin se olo, et vitsit kun tekee mieli kahvia
ihanata! johan täs ollaakin karvaa vailla viikolla 22. en ole myöskään kohta
kahteen viikkoon oksentanut!!!
Jiihaa! alkaa tääkin mamma tuntemaan olonsa normaaliksi :wave:
täällä on alettu
lastenhuonetta vähän sisutelemaan :heart: eli vaihdettiin työhuoneen paikkaa ja sinne siis prinssin huone. täl hetkel siel on pinnasänky, rottinkinen pallotuoli, keinutuoli ja mun äidin ikivanha, iso ja jykevä pöytäkaappi. siin on sit hyvä vaihtaa vaippaa jos ei tartte pesulla asti käydä. muutama seinävalaisin jotka löyty sielt ikean reissulta ja tänään laitan maton ja verhot. sitten kun mun loma alkaa, niin maalaan prinssin huoneen uusiksi :heart:
eipä tänne kummempia...