mukavaa neuvolakäyntiä
Suukkis, nyt sitä varmaan jo odottaaki uuden terkan kanssa =) ja
Sannyalle antoisaa valmennusta! Kiva, että on paljon esikkoperheitä, ties vaikka sais tuttuja sitten joiden kanssa vaihtaa kuulumisia äitiysvapaalla. Ja ompeluksista piti sanoa, että kiva on nähdä toisten töitä, voipi saada lisäideoita =)
mä olenki sitte saanu itelleni uuden vaivan, nimittäin
närästys. :kieh: huomaan, että se tulee aina ku oon saanu itelleni mahan täyteen, ja ihan älyttömistä jutuista, esim ku syö pihvin ranskalaisil (rasvaa) tai tuoretta ruisleipää. eilen join illalla kaks samarinia ku eka ei oikeen auttanu (pidin jokusen tunnin väliä ottamisissa).
hermoilusta mä oon kyl aina vähän väliä hermoillu tässä raskaudessa. ja useimmiten sen saa aikaan ihmisten harmittomiks tarkoittamat kommentit ja kysymykset (onko pahoinvointia, tunnetko liikkeitä). oon semmone ihmine kenel on aina kaikki ohjat ja piuhat hyppysis ja on ollu vähän opettelua siihen, ettei kaikkea voikaan hallita, jos joku tietää mitä tarkoitan. sitten ku kaikki on uutta ja noita kysymyksiä sataa jokaselta vastaantulijalta, ni tuppaahan siinä hermostumaan. nyt rakenneultran ja voimistuneiden liikkeiden ansiosta oon ollu aika rauhalline viimisen viikon ajan. pian voi jo luottaa siihen, että pikkuinen selviytyisi, vaikka syntyisikin etuajassa. mut katsotaas parisen viikkoa eteenpäin, mikä mun hermonaihe silloin on
Zoe taas ahkeroinut. =) mä olin eilen ihan
ku mies tuli ajoissa töistä, jo kahden aikaan, ja kysyin et lähdeks testaa uusia sisäkenkiäs salille mun kanssa. sanoi ettei jaksa, hän voi vaik imuroida sil aikaa ku mä oon salilla
ois varmaan pitäny mitata siltä kuume..