~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

Heippa kaikille! :heart: En ole taas kirjoitellut,olen ollut miehen luona käymässä sairaalassa ja eilen yritin tulla kirjoittelee,mut palsta ei antanut kirjautua sisään :kieh:
Mies voi jo todella hyvin ja arvot on laskeneet,nyt odotellaan tämän aamun tuloksia.Mies kertoikin että silmät ei ole enää kellertävät kuin ihan vähän vaalean keltaiset. :heart: Syökin jo hyvin ja on virkeä kuin peipponen :heart: :heart: Ihanaa,arvatkee onko tääl rukoiltu.

vauvahaaveita Aivan ihana nimi,miun siskon tytön nimi on Mia ja miun toinen nimi on Maria.Ja tääl kans vähän mietitty miun toista nimeä vauvalle ehkäpä :heart:
BB Onnea onnea,eikö olekkin veikeä tunne? :heart:

pukamista Miulla on ollut,ja välillä nykyäänkin meinaa tulla.Ne on kyllä todella harmilliset :(

lemmikeistä Meillä kun oli vielä Nala kisu alkuraskauden aikana,niin se ehkä vaistosi että olen siunatussa tilassa,tuli nimittäin masun päällä hyvin varovasti tassutteli sitä ja lopulta köllähti ja laittoin päänsä hiljaa mahan päälle.Monethan sanovat että kisut hoksaa jos on raskaana.Tiedä sitä :) Mut tää meidän Nupu hurjimus ei ole kai tajunnut,heh.

Itsestäni sen verran,että selkä meni eilen totaalisesti lukkoon,ei meinannu tullai stumisestakaan mitään.Täällä on myös kertakäynti fysioterapiassa sen 7?.Mä juttelen kyllä keskiviikkona neuvolassa tästä.Ahdistaa kun eilen säteili kipu alemmas jalkaan.Pitää myös yrittää kotikonstein parannella,jumpata ja venytellä.
Vauva potkii kovasti kylkiin ja kiusoo äitiänsä :LOL:

Sannya ja Nuppu 29+5 :heart:
 
Kauhia ko mie heräsin taas aikasi.. Ei tää oo mun tapastani! :D

Mei näin kakskin unta missä sain tyttölapsen :heart: Mut siin toises unessa en muistanu koko synnytyksestä mitää ku oli sektio ja sit se lapsi oltii vaa viety johki sil aikaa ku mie olin nukutuksessa. Sit siin unes se oli aina jossai ihme boxissa, josta otin sen vaipanvaihtoo varten pois, muuta en sen kans tehny! Sit toises unessa huolestuin siit lapsesta ku se ei itkeny ollenkaan, vaipanvaihon yhteydes ainoastaa vähä kitis. Ja mie muka synnytin sen mut pääsin heti kotiin vauvan kans. Sit pelkäsin et sille tulee jotain ku en oo sairaalassa hyväs hoidos. Ja nois unissa mies ei ollu ees miu kanssa nois vaikka oltiinki naimisissa... Iha pimeitä unia :D
 
Ny kävi poistopuhuri meidänki pinossa. Tuol oli likemmäs 10 nimeä, jotka ei oo ilmoitellu itsestään sitten viime vuoden. Joten koin aika turhana pitää listalla jos eivät pinoa seuraa.. ku sitten nimet taas roikkuis pitkään listalla vaikka ois synnyttäny jo. Osa nimistä taas oli semmosia, jotka oli kirjoitellu kyllä tänkin kuun puolella, mut tähän pinoon viimeks viime vuonna. Joten otin heidätkin sitten pois. Tulkoot uudestaan jos haluavat =) Loppulistan nimiä en vielä tsekannu.. Heille annan armoa hituse pidempään ku ovat aika alussa :D
 
jaahas taas ois sunnuntai ja viimeinen "loma" päivä.
Huomenna ois taas jaksettava nousta 5.30 töihin-
Saa nähdä miten jaksan kun nyt oon ollut viikon lomautettuna
ja on tullut nukuttua aina johonkin aamu
seitsemään-kahdeksaan. No onneksi ei oo kun viikko
töitä ja sitten alkaa mulla talvi loma :D

Yöllä heräsin aikas kamalaan närästykseen enkä meinannut saada
unta ollenkaan sen poltteen takia. otin sitten yhden rennien
ja johan helpotti...

TinyAngel & Pikku Pirpana 30+3
 
Ilmottelenpa itsestäni pitkästä aikaa..
Töitten jälkeen on monesti niin väsyny ettei jaksa konetta aukaista. Sitten kun aukaisee, on juttuja tullu niin paljon ettei jaksa enää kirjotella.
Tänään oli ihan pakko käydä kuunteluttamassa sydänäänet neuvolassa, ei mitään syytä, mut tuli vaan sellanen olo
:) Pikkunen riehu niin että ei meinannu kuuntelusta mitään tulla.
Jouduin jäämään jo toistamiseen sairaslomalle kun selkä ottaa itseensä fyysisestä rasituksesta. Viisaudenhammaskin tulehtui toissaviikolla ja poistettiin. Harmittaa kun pääsin lomautukselta takas töihin, ni sitte joudun olemaan saikulla.

Ensiviikon torstaina olisi rakenneultra ja sitä odotellaan malttamattomana.

Koira ei ole reagoinu mitenkään mahaan vielä

Vitamiineja otan 2x multivita raskaus/pvä ja useamman kerran viikossa omega-3 kapseleita

Appelsiineja on täälläkin vedetty ihan urakalla ja aluksi myös omenoita, nyt alkaa taas makea maistumaan ja hedelmät jääny muutamiin päivässä.. ei hyvä suunta.

Tässä pikaisia kuulumisia, nyt lenkille koiran kanssa!
 

Yhteistyössä