Heippa kaikille! :heart: En ole taas kirjoitellut,olen ollut miehen luona käymässä sairaalassa ja eilen yritin tulla kirjoittelee,mut palsta ei antanut kirjautua sisään :kieh:
Mies voi jo todella hyvin ja arvot on laskeneet,nyt odotellaan tämän aamun tuloksia.Mies kertoikin että silmät ei ole enää kellertävät kuin ihan vähän vaalean keltaiset. :heart: Syökin jo hyvin ja on virkeä kuin peipponen :heart: :heart: Ihanaa,arvatkee onko tääl rukoiltu.
vauvahaaveita Aivan ihana nimi,miun siskon tytön nimi on Mia ja miun toinen nimi on Maria.Ja tääl kans vähän mietitty miun toista nimeä vauvalle ehkäpä :heart:
BB Onnea onnea,eikö olekkin veikeä tunne? :heart:
pukamista Miulla on ollut,ja välillä nykyäänkin meinaa tulla.Ne on kyllä todella harmilliset
lemmikeistä Meillä kun oli vielä Nala kisu alkuraskauden aikana,niin se ehkä vaistosi että olen siunatussa tilassa,tuli nimittäin masun päällä hyvin varovasti tassutteli sitä ja lopulta köllähti ja laittoin päänsä hiljaa mahan päälle.Monethan sanovat että kisut hoksaa jos on raskaana.Tiedä sitä
Mut tää meidän Nupu hurjimus ei ole kai tajunnut,heh.
Itsestäni sen verran,että selkä meni eilen totaalisesti lukkoon,ei meinannu tullai stumisestakaan mitään.Täällä on myös kertakäynti fysioterapiassa sen 7?.Mä juttelen kyllä keskiviikkona neuvolassa tästä.Ahdistaa kun eilen säteili kipu alemmas jalkaan.Pitää myös yrittää kotikonstein parannella,jumpata ja venytellä.
Vauva potkii kovasti kylkiin ja kiusoo äitiänsä
Sannya ja Nuppu 29+5 :heart: