~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oih, täällähä iha supistellaan ja muuta kivaa :) on se kiv jännätä teijä puolesta millon alkaa vaaveja syntyilemää kun itellä siihe on vielä hamaa íkuisuus aikaa :D
suukkis miehä sanoin et kohta se tulee :p
tytyllä ihana masu :heart: :heart:

Täällä ollu tänään muuttopäivä ja onnistuin sit särkemään selkäni ihan kivasti, vasen jalka ei oikei anna ottaa täyttä painoa kun heti vihloo selkää :ashamed: noo, mt näillä mennään :P

Pidetään peukkuja supistelijoille! :heart:

EM kyllä varmaan se pikkuinen rinsessa siellä vielä muutaman viikon viihtyy. :heart:

viisaammille ja kokeneimmille jälleen kysymys. Osaako kukaan sanoa mistä johtuu, että jatkuvalla syötöllä on tunne niinku ylävatsan lihakset on jännittyneenä ja venytellessä ne tuntuu kipeiltä... On nimittäin tosi outo tunne... Onko muilla ollut vastaavaa? :o

Outoja kyselevä Delfis rv 6+1

sompio fiksuinta se oliskin laittaa nyt heti...
mutta vielä ei ole edes paikkoja mihin kaiken purkaa... joten ne tulis vaan siivottua ne laatikot, ja vietyä sekaseen autotalliin, joka odottaa samanlaista siivousta ;)
joten olkoot.

MissMindy ota nyt varovasti ja lepäile... anna jalan ja selän parannella ihan rauhassa.

johanna poksu onnea :flower:

vilma onnea hankinnoista :D

suukkis ootko vielä yhtenä kappaleena, ja meidän seurana... vai lähtenyt jo vauvaa hakemaan???

omamasu
pyörii ja heiluu, puskee ja tökkii... Antoi kuitenkin nukkua ihan kunnolla :D
Nukkunut niin sikeesti, etten ees härännyt, kun köriläs on lähtenyt reilluillensa :D

Tänään paistaa aurinko Jihaa... ja illalla ois yhtiökokous :D eli katsotaan mitä kaikea sitä jaksaa tänään tehdä... nyt tekemään aamupalaa.... karsee nälkä :D

Huomenta.Täällä just herätty,nyt kahvi kuppi kourassa.Neuvola on 10.30 ja ennen sitä labrassa verikokeet.
Mulla on ruvennu tulemaan kovia ylävatsakipuja muuten.Sillon ku oli ne ristiäiset,sielä tuli ylävatsa kipu tosi lujaa ja nyt sit toissa yönä en meinannu saada nukutuksi heti kun tuli niin kovat kivut.Mitähä seki nyt sit on,neuvolassa puhu mulle r-myrkytyksestä ja käski seurata tilannetta.Ku mullahan ollu turovtusta ja sit pissa näytti +/- eli siinä rajalla.Ja tänään sit ottaavat kai pissa testit,tainno ainahan ne on nyt ottanut.Pitää neuvolassa sanoa noista kivuista.
suukkis Voi että,edistystä senkus tapahtuu.Kyllä sulla kohta se nyytti on sylissä :heart:

Onnea kaikille poksuista,nyt en taas muista ketkä oli poksunut.
TA Voi,toivotaan nyt että kaikki olisi hyvin ja isot halit :hug:

MM Ja sulle kans selkä paranemisia kovasti,täällä kans tullu kipeeks oikea kylki,onkin pitänyt nukkua sillä puolella :kieh:

Nyt hampit pesee ja laittaa itsensä kuntoon!

Sannya ja Nuppu 36+1 :heart:

delfis jos olet tuo naapurin vanha mummo, tai sitten toisen seinänaapurin, venäläinen keski-ikäinen vaimo... niin sitten asumme...
Tää on tosi pieni yhtiö... tässä on neljä asuntoa, ja me olemme ne nuorimmat... sitten on tuo puolituonti perhe... mummo ja yksi remontti kohde :D

sanya mukavaa neuvola käyntiä, toivottavasti ei tule huonoja uutisia

Heippa!

Soitin neuvolaan ja ne oli sitä mieltä että limatulppahan se on... :whistle: mutta ei kuulemma kannata alkaa oottelemaan synnyttämään lähtöä vielä :laugh: sanoi että voi käydä aika pitkäksi!! ;) Eli ei tarkoita sitä että synnytys olis nyt lähellä kuitenkaan. Mut ne ei ollu mitenkään huolissaan asiasta niin en mäkään sit oo. :D Täytyy myöntää et tuli mieleen et pitäiskö mun alkaa miettimään sitä sairaalakassia valmiiks...

Mä niin haluisin pitää tän vauvan vielä vähän aikaa kasvamassa että osais sitten syödä kunnolla ja olis mutenkin valmis maailmaan. :heart: toivotaan että olis nyt ainakin vielä kaks viikkoa. ( nyt kun mä tätä ennenaikasuutta pelkään niin ihan varmasti syntyy vasta joskus rv 41+6 ) :laugh:

MM jaksamista ja pikaista paranemista! :hug:

mikäs suukkiksen tilanne on? Mua vähän jo sun puolesta jänskättää!! :D

EM ja Dodoliina 35+1 :heart:

delfis no voi harmi... miten mä oonkin katsonut, että mummo parka ois vähän lihonut, tuosta ranganlaihasta olemuksestaan... mutta näköjään olin väärässä...
Olisin niin toivonut, että mulla ois ollut palsta kaveri seinänaapurina ;)

Em kaikki siis hyvin... ja vielä saa olla rauhassa...

sairaalakassi täällä se on pistetty jo pohdinnan alle ;)
mutta voi kestää vielä pitkään kun se pohditaan teko asteelle ja valmiiksi...
ihan sen mukaan, miten sokerit etenee jatkan huolestumista... tänään yritän ottaa rennosti :D :heart:

Yhteistyössä