~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

:wave:

Pikaisesti leivonnan lomasta.... :D Kaksi kanttarellipiirakkaa on tehtynä ja yksi täytekakun suklainen pohja on tuloillaan uunissa... :) Huomenna juhlitaan miehen 30v synttäreitä...

Mammajoogasta: kävin siis tänään ekaa kertaa ja minä tykkäsin kyllä! Hengiteltiin, venyteltiin ja tehtiin helpohkoja liikkeitä. Kyllä siellä ihan syke nousi välillä. Loppurentoutuksen aikana mun keskittymiskyky oli vähän kateissa ja ajatukset harhaili ihan muualla... :D Mut ihanaa oli. Tajusin siellä että ihan turhaan monesti sitä käyttää liikaa energiaa siihen "olen raskaana ja nouseminen lattialta vaatii paljon lihaksia". Kun tosiasiassa samoilla jaloilla pääsee edelleen ylös ilman sen kummempia ihmeliikkeitä... nojoo. Riippuu raskaudesta ja naisesta. :) Itseasiassa mun mielestä sängystä nouseminen on vaikeempaa kun lattialta nouseminen... :D :D

Mut jos jollain on mahollisuus mennä niin suosittelen kyllä. :) Tekee oikein hyvää.

EM ja Dodoliina 28+3 :heart:
 
Zoe joo kun tuolla "lahjoitetaan"osiossa kirppis pinossa oli ilmotus et lahjotetaa hoitopöytä ja se osottautu tollaseks ikean hoitopöydäksi. Ku eka oltii ettei koko pöytää hankita,mutta jos näin lahjoituksena saa niin otan kyllä vastaan =) Mietin vaan et onko kovin tukeva kun aika kevyen oloinen pöytä,mutta hyvä jos on ollu ihan hyvä pöytä!
 
Miul tulee oleen kyl varmaa sit hoitopöytä ja sen alla laatikosto, johon survasen vaipat ja vaavin vaatteita. Vaippakori on sit toki veskis tai sit käytän vaan pesupussia. Saa ny nähä. Muutenki ois iha kiva tietää, et missä sitä meinataan asua sit ja kui tilavassa kämpässä.. Nooh, jospa se järjestyis..

Helevetti!! |O Pyykkikone sit päätti sanoo sopimuksesa irti! :eek: |O :headwall: :headwall: Ny kyl hieman ärsyttää! Siin on ollu jotai pikkuhämminkii ny muutamana kertana. Esim kerra pistin päälle ja mies meni kahtoon et pistäis pyykit kuivuu ni sano että et sit laittanu konetta päälle.. Vaikka varmalla laitoin! Tarkistin viel kolmesti. Ny sit se teki semmosen tempun et oisin lakanoita pessy 60 astees ni sehä sit vaa lopetti enne ku kunnolla alotti. Eli otti kyl veet sissään ja pesi mut sit se loppu. Ja ny se tekee sen ihan minkä ohjelman kanssa vaan. Tai no, ny se o nii sekasin, et ku aattelin laittaa vaan ton linkous toiminnon (et sais ne lakanat ees kuivaks jotenkii ja sen veen ees pois koneesta) ni ny se muka sit alotti pesuohjelmalla (eli se pesu kohdan valo palaa).. Voi hitsiläinen sentäs!! Ja miehel huomen aamuvuoro ni eihä se sit oo kotona, et voitas käydä kaupas kahtoo uutta.. Ja jos korjauttaa ni onko siinäkää sit järkee ku on jo noin 4-5v vanha Candyn pieni pesukone.. et tuskimpa se juuri sit sen kummosemmaks tulee..
 
Onnitteluja oli paljon! Onnea synttäreistä, neuvolakuulumisista, ultrakuulumisista ja kaikesta mahdollisesta :heart:

TA:lle lisähermoja palkanlaskijan kanssa. Tosi ärsyttävää :kieh:

Sannyan miehelle paranemista :flower:

johanna Mä vein kanssa saman todistuksen kuin kelaan. Olin jo ehtinyt alkuperäisen viedä kelaan joten pyysin uuden neuvolasta. Meillä riitti työnantajalle siis raskaustodistus ja ilmoitus sinne populus-ohjelmaan. Palkanlaskija ilmoittaa sitten ne viimeiset 6 kk:n tulot. Mun ei tarvinnut palkanlaskijalle toimittaa mitään lappua, hän tiesi miten kelaan asiat ilmoitetaan. Mutta jos sun äippäraha menee v. 2007 verotuksen mukaan, sun ei tarvi toimittaa palkkatietoja. Kela näkee ne tiedot suoraan.

Sokerirasitus jännitti muakin, mutta se litku ei ollut niin pahaa kuin luulin ja ei tullut huono olo. Mulla oli kirja mukana ja se aikakin meni ihan suhteellisen hyvin. Tosin tunnin siitä höpötin yhden tutun kanssa, joka samana aamuna jonotti labraan.

Vielä pari sivua luettavaa, mutta taidan lähettää välillä, ettei teksti katoa :whistle:
 
Höh, en muista lukemastani enään mitään :whistle:

Mä kävin tänään ekaa kertaa siellä pelkopolilla. Ei mitään ihmeellistä tullut, mutta menen kätilön kanssa myöhemmin juttelemaan kipulääkitykset, synnytysasennot yms. Niitä kun ei neuvolan valmennuksessa käydä yhtään läpi. Toki menemme VAS:n kierrokselle mukaan sitten lähempänä LA:ta, mutta tässä vaiheessa suositteli tulla juttelemaan jo.

Lääkäri ultrasi ja oli ihanaa nähdä nuppu. Painoarvio oli rv 25+6 820 g. Ja tyttöä tämäkin lääkäri veikkasi :heart:

Ihanaa, alkoi viikon loma :D
 
Zoe-F
Suukkis No hitto, mutta onhan noita välillä ihan hyvissä tarjouksissakin. Tai sitten jos joku ammimies viittis vähän vilasta tai osais vähän arvata mikä vikana, että paljonko tulis sit maksaa et mikä kannattaa. Ja on kyl järkevämpi ostaa uus jos korjaaminen maksaa mansikoit. On sit varmast toimiva taas joitaki vuosii.
 
Voi että,äsken ku tossa makasin sohvalla ni kitku anto monoo :heart: sit ku painelin takas ni uudestaan vaa tuli potkuu, tunsin iha kädessä saakka ku pidin kättä masun päällä :heart: voi että..vähän ihanaa..jos se mieskii tuntis jokupäivä koha penska taas rupee möykkää masussa =)
 
Joo oon itekkii ihan ihmeissäni et miten ne nyt on ruennu jo noi hyvi tuntuu.. :p ku viel istukkakii etuseinämässä ja kohtu taaksepäi kallistunu..mutta ei ne mitää muutakaa oo ku penskan monotuksii =) ja joo semmonen normi varataloinen oon..oon xs-s kokoa yläruumiista ja alhaalta 36-38 riippun vaatteista tosin nyt ku on raskaana ni ei mee ku 38 housut.
 
tyty voi ihanaa, noi liikkeet meinaa!! :hug: uskon kyl et voi ihan hyvinki tuntua, ku oot niin hoikka! sit vaan ku mies sattuis olee sopivana hetkenä vieressä ni sais hänkin kokeilla =) yks vinkki millä meiän napero ainaki villiintyy täysin, ku laitan lämmitetyn kaurapussin alaselälle ja -vatsalle...

Zoe aika menee kyl niin nopsaan, vastahan sinäki plussasit!! :heart: miltä lähestyvä synnytys tuntuu?

Suukkiksella hyviä neuvolakuulumisia.. =) toivottavasti ei tartteis teiän uutta pesukonetta ostaa.. oon kuullu Candyn koneist pääasias vain hyvää.. :/

johanna synttärionnittelut täältäkin =) tais olla myöhäiset tosin... :| joo mulla kans keikkuu lisää tullu paino siinä 8kg kieppeil, jos en oo viel sitä sanonu. en oo parina aamuna muistanu käydä puntarilla nyt, mut lisää siellä varmasti on... niinku aina..

TinyAngel aika reilu meininki siellä palkoissa.. :eek: pidetään peukkuja että saat rahasi oikeaan aikaan.. on kyl tosi inhottavaa jos joutuu senttei laskee.. :/

ElinaMaria kanttarellipiirakkaa... nam. =)

huh ei tällä erää vissiin mitään muuta.. selkä oli aika tööt eilen töitten jälkeen, eikä pelkästään alaselkä vaan alhaalta lapaluiden väliin asti... huomenna ajattelin olla sika, jos rupee töissä särkee, ni marssin pulssiin ja ilman saikkaria en sieltä sit lähde. huomisaamuna mun vastuulla on purkaa muutaman tunnin aikana hevi-kuorma, leipärullakot sekä maitokuorma, plus vielä kipitellä kassalle vähän väliä. kyllä lähtee :kieh:

Talvis 23+5
 
suukkis
toivottavasti saatte pian uuden koneen tai vanhan korjatuksi...
ilman konetta on tuskallista olla :D nim.kokemusta löytyy...
me oltiin juuri vajaa puoli vuotta ilman omaa konetta (taloyhtiössä ei konetta)
meillä kylppäri/kodinhoitohuone remppa kesken, konetta ei saa sisälle...vain välttämättömimmät pyykit käytiin pesee porukoilla.. nyt on kone huutanut liki yötä päivää pari viikkoa, kun on pesty muutossa jääneitä kamppeita, verhoja pyyhkeitä syksy vaatteita jne jne...

suukkiksella ja zoella alkaa viikot käymään vähiin mahan kanssa elellessä... kohta teillä on naperot sylissä :D ihanaa... sitä vielä odotellessa... mutta lujaa tullaan täältä muutkin perässä :D

talvis otahan siellä töissä rauhallisesti, ettet hajoita itseäsi...

omanapa voi hyvin... täällä kotona pyörin :D ja nautin rauhallisesta elosta, pyykki koneen ja hissunkissun siivoomisen parissa... kohta on asunto asumiskuntoisen näköinen :D ihanaa :D

HanTa ja Möntti 27+0... hui miten vauhdilla nuo viikot pyörivät :D
 
Nähdään vilma ja pidähän kivaa! =)

Ompas kiva vaa nukkua nii kauan ku nukuttaa ja sit vaa kömpiä rauhallisena koneelle ja tehhä mitä ikinä huvittoo :p Ku on tuas vapaapvä ni mikäs täs ollessa :) Iha outoo ku enää kaks vkoo töitä.. Eli 8 pvää!! Pimeetä...
 
Lauantaita kaikille :wave:

Suukkis: Musta kans on kivaa, kun on vapaata. Ja yleensä otan kaiken ilon irti näistä. Nukkumalla pitkään ja kiirehtimättä minnekkään. Koira herrat yleensä odottavatkin, jo jalat ristissä ulko- ovella "et mentäskö jo" :D
Nyt kun mieskin olisi kotona, niin tämä olisi täydellinen vapaa viikonloppu, mutta hän joutui jäämään kiinni täksi viikonlopuksi ja tulee vasta ensi perjantaina :snotty: :|
Onnea pesukoneen kanssa :wave:

Talvis: Antoisaa työpäivää... muista levätä.

Pikkunen on taas ollut erittäin vilkkaalla päällä. klo 5 aloitti aamulla liikehdinnän, tunnin tauon pitänyt ja liikehdintää on sitten jatkunut jo tänne asti :kieh: :LOL: No jospa hän lepäisi sitten loppu päivän, olen saanut taas vessassa juosta ahkerasti potkujen myötä :x
Maha heiluu jo laidasta laitaan ja hyppii vinhasti mukana.
Vanhin koira herra ihan suuttui, kun hänen lepo paikkansa ei pysynyt paikallaan, (pötkötteli massun päällä) ja lähti tuhahtaen pois omalle pedille nukkumaan :LOL:

Onko muuten muiden lemmikit huomanneet massua ja siellä kasvavaa maha- asukasta?
- meillä ainakin ovat. Iltaisin yleensä tuleevat sohvalle ja nuuhkuttavat mahaa ja ihmettelevät sen heilumistä. Ja ovatpa koirat saanet muutaman kerran jo päähänsäkin osumia :D

Laiskotteleva Daadeli 23+2
 

Yhteistyössä