~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

TA Tuo on nätin näköinen ja hyvän hintainen. Tuollaiseen johonkin mekin varmaan päädytään.

Mekin meinattiin ensin, että ei hoitopöytää ollenkaan, mutta sitten ajateltiin, että on se käteväpi olla kaikki tavarat aina samassa paikassa eikä tarvi kipeällä selällä sängyn päällä vaihtaa vaippaa tms. Mutta ei meilläkään sitä tilaa liikaa ole. Tai siis meidän pitäisi yksi kirjakylly kyllä myydä ennen vauvan syntymää, niin tilaa tulisi paremmin.
 
Huomenta Leidit! :flower:

Kiitos taas onnitteluista :heart:
Sompio Juuh,toi meidän tuleva hoitopöytä on kans sellanen josta saa sen tason irti.Eli tosi näppärä käyttää myöhemmin ihan muussakin käytössä ;)
TA Toi on kans tosi kivan näköinen hoitopöytä :flower:

Jippii,miehen kaveri yrittää hankkia miehelle töitä Stora Ensolta.Olis tosi mahtavaa jos se sinne pääsis.Ja hyvä palkkanenkin työ on.Mullakin on huomenna työhaastattelu,mut en tiedä menenkö.Hitto,taas kerran puhelinmyynti työtä.Siinä ois tunti palkka 6? ja provisio 9%.Mut sit joso lis pelkällä provisiolla se provisio ois myynnistä 26%.Hmmph. :x
 
kyl on nätti :)

"valitettavasti" mä en pääse miettimään hoitopöytiä ollenkaan. mies kun sen kävi ostamassa jo kauan sitte. oikeestaan mä en pääse valkkaamaan mitään muuta ku kantoliinan ja vaunupeiton ku kaikki on joko valmiina jonku varastossa, tai joku ostaa ne meille.

leivoin suklaapalloja haluuko joku *ojentaa tarjottimella*
 
Zoe-F
Ta Nätti ja näppärän näköinen hoitopöytä. Mulla oli naperolle jo lipasto, niinpä ostin Ikeasta sellaisen 25:n euron hoitotason ja muutaman siihen reunaan saatavan säilytysastian.
 
nibbler Sun täytyy sitten vaan ostella vaatteita ja muuta "tarpeellista". Mä olen kyllä itseeni tyytyväinen, että en ole juurikaan mitään ylimääräistä ostanut. Ainakaan vielä :LOL:

Suklaapalloja mullekin :) Eihän niissä vaan ole kookosta?
 
Zoe-F
TA Kyllä mä luulen että se on ihan hyvä käyttää jos on vain oikean korkuinen selkää ajatellen. Mulla on lipasto tossa hoitopöydän vieressä, tosin ei siellä kyllä mitään hoitotarvikkeita ole, kun kaikki mahtu tohon hoitopöydän alatasolle ja niihin kippoihin.
 
nibbler Tänne kelpoo suklaapallot :D Onko ne niitä jotka on pehmeitä ja niihin laitetaan niitä valkeita hitusia.Jos ovat niitä niin,mamma aina teki niitä ja sanoi niitä neekerin pusuiksi :D Vaikka neekerin pusuja on jo olemassa :LOL:
Hmm,pitäis ruveta pukemaan päälle pikku hiljaa ja lähtee koirulin kanssa vaikka lenkille.Mies lähti auton alle föönäämään bensa letkuja,kun ne on jäässä eikä auto lähe käyntiin :(
 
Mulle nibbler maistuu myös :p Mä täällä painin, että tekisinkö mokkapaloja vai lettuja, vai jättäiskö molemmat väliin niin ei tarviis neuvolassa sitten kenenkään narista :LOL:

Mekin saadaan/ joku muu ostaa melkein kaiken. Meidän äitillä on joku syndrooma, että lapsella pitää sitten neuvolakamppeet ja vaunujen pitää olla kauniit (sanoin, että haluan käytetyt, vaikka ne ne hankkiikin). Joo eikun mä vien kersan risasilla verkkareilla ja kakspyöräsillä reikäsillä vaunuilla neuvolaan :LOL: Hoh hoijaa, se ei taida ymmärtää edelleenkää, että mä olen ihan aikuinen jo, jolla on myös hieman järkeä kertynyt päähän viimeisen 21 vuoden aikana. Nyt se varmaan tanssii sadetanssia kun kelpuutin ne kummitytön vuoden vanhat vaunut meille, ei tarvii pelätä, että hänen lapsenlasta työnnetään jossain koinsyömissä kärryissä. Välillä ei vaan riitä huumori sen jutuille.
 
vilma Ihana äippä sulla :D Miun äippä kans mulle natisee,että vauvalla pitää olla villa pöksyjä.Sillä natisee,kun en itse osaa neuloa ja neulon vaan villasukkia ja lapasia.Yhet pökät sain tehtyä,ilman mitään haara kavennuksia ym.Tuli niistä kyllä aika jännän näköisetkin. :LOL:
Mie rupesin ompelemaan,oon ompelemassa pienistä lakanoista vauvalle lakanoita jne :heart:
 
moikka...

Täällä on ostettu hoitopöytiä urakalla...
meillä on tämä http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/20045205
Ostettiin kamulta pois...

No niin, mulla on sitten keskiviikkona sokerirasitus, oli viimetorstaina, pissa yhden plussa sokereiden puolesta :(
Tiistaina olisi neuvola käynti, noiden kelanparereiden puolesta...

Selkä vihoittelee mukavasti... mutta kyllä tässä kotosalla pärjää :D

Onnea kaikille poksuttelijoile, ja hyvien uutisten kuulijoille...

Myö poksuteltiin eilen :D

HanTa ja möntti 24+1
 
Kyllä tapetoiminen on sitten vaikeaa. Meinaan nukkekodin tapetoiminen. Jatkoin ikuisuusprojektiani, että jos se olisi joskus edes valmis ennenkuin nuppu pääsee ripille. Olen vuosia kerännyt kaikenmaailman sälää, mistä sitten joskus teen jonkun kalusteen tai lampunvarjostimen nukkekotiin. Ja sitä krääsää pitäisi nyt vähentää, että se nuppukin tänne huusholliin joskus mahtuisi...
 
Zoe Mä tykkään kanssa Kaj Stenvallin tauluista. Meillä taitaa olla sama palapeli ostettuna, mutta ei olla koottu. Oikeestaan se palapelien kokoaminen on jäänyt nyt kokonaan.

Nukkekotia olen haaveillut tekeväni tosi pitkään. Ennenkuin edes tiesin, että tulisi joku joka sillä leikkii. Mutta musta on ihana väkertää noita huonekaluja ja kakkuja massasta ja vaikka mitä. Osa on sellaisia pieniä osia, että ne pitää sitten ensin kerätä moneksi vuodeksi pois sieltä, että ei nuppu syö niitä.
Teen vanhasta kaapista, että en ihan alusta asti ole aloittanut. Tosin on siinä oma hommansa kaikkien ovien ja ikkunoiden tekeminen yms. itse taloonkin. Mies onneksi auttaa aika paljon, jos tarvin apua.
 
meille ei hoitopöytää tuu, kun on niin pieni kämppä. vaikka en kyl oo varma kauan tässä asutaan, mies jutteli taas vanhempiensa kanssa yhdestä omakotitalosta tässä meiän lähellä. olis kyl aika unelma, mut vähän kallis yhden ihmisen maksettavaks... miehen isä sano et menkää kattoo miltä edes paikka näyttäis, voisko siellä kuvitella asuvansa.. mut en mä haluu, ku sit alkaa harmittaa ettei voida sitä ostaa :snotty:

hoitopöydän asemasta sitten meillä toimii kodinhoitohuoneessa tommone suht iso taso missä on kaappeja yllä ja alla. lavuaariki vieressä ni helppo mennä pyllypesulle =) saan varmasti osan vaatteista ja vaipat sun muut tykötarpeet tonne tungettua, eiköhän sillä alkuun mennä...
 
Kaj Stenvallin taulut on ihan ok mut tykkään kyl rutkasti enempi niistä Anne Geddesin vaavitauluista, niitä vois alkaa ihan ostamaankin! (en oo koskaa innostunu tauluista enne enkä ostellu niit :D)

Hoitopöydän hankintaan alan miekin kallistua, just tuon selän takia. Tosin en vois kuvitellakaan ostavani vaa semmosta hoitotasoa, mulle on pakko olla myös lipasto siin alla et on myös vaavin vaatteet sit siin hyvin hollilla :)

 
Oonko nähnyt unta, vai onko olemassa sellaisia hoitotasoja, joita voi siirrellä? Sellainen leikkulaudan näköinen, minkä saa esimerkiksi häkkisängyn päälle väliaikaisesti laitettua? Ymmärsiköhän kukaan mitä meinaan :LOL: Ja anteeksi jos jollain meni aamukahvi väärään kurkkuun tuon brutaalin leikkuulauta vertauksen vuoksi :LOL:
 
KopKop! :)
Minä voisin varovaisesti alkaa tällepuolen siirtymään jos vain huolitte :)
Lauantai-iltana testattu mammaksin herkkään liuskaan haamu, ja tänään apteekin omaan melko vahva haamu. Huomenna vielä CB:lla varmistus..
En tosin usko vieläkään, mutta ehkä se joskus iskostuu päähän jos kaikki menee hyvin :)
Mutta siis tätä onnellisempaa on tänään varmasti vaikea löytää :heart: :LOL:
 
vilma Et ole unta nähnyt :LOL: On olemassa,tässä on yksi vaihtoehto http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/hoitopoydat/brioluxhoitotaso/

Kuumeilija Oi mahtavaa,ja tervetuloa! :heart: Ja ennenkaikkea onnea,ja nyt pidetään peukut pystyssä,jotta viiva tummuu tummumistaan.

Niin ja huomenta.Mie taas tääl valveilla ajoissa,mies lähti tosiaan sinne työkeikalle.Ja mä möllötän tääs Junioria tääl koiran ja kissan kanssa :D Mitäpä tytsyjen aamuun kuuluu?
Vaavi on alkanut sitten ihan urakalla liikkumaan,eilisen päivän liikkui ja potki,luultavasti tekee jo kuperkeikkoja :heart:

Sannya ja Nuppu 26+6 Ja huomenna poksuu :heart:

muoks.vilma Onneks just sain ryystettyä aamukahvin.heh hee. :D
 
Kiitokset onnitteluista :heart:

On se ihanaa kyllä päästäkin tälle puolelle, toivottavasti nyt seuraavaksi kahdeksaksi kuukaudeksi :heart: Oon aina käyny teidän kuulumisia lukemassa, ja en voi käsittää että nyt todella pääsen tänne :heart:

Suukkis, LA olis 10.10 ja synnäri K-HKS :heart:
 
kuumeilija tervetuloa vihdoin joukkoon :hug: :heart: hienoa että olet viimein täällä!!

Ette muuten usko kenelle on tullu maha viikossa :eek: :D ja viikko sitte tuskailin ettei oo mitää..ja varmaa näitte kuvankii..sitä se viimeviikkonen nipistely ja juilinta tarkotti et nyt rupes maha kasvaa :D huomaa varmaa tosta kuvasta mikä pömppis on röllähtäny esii


Tyty ja kasvava Kitku 14+1 :heart:

*muoks* tuolla kuumeilu pinossa on jo useempi plussannu :whistle: !
 
kuumeilija paljon onnea, onnea onnea onnea... ja tarroja matkaan =)
Kuumeilija, sulla on hyvä laskettu aika :D Mulla on synttärit silloin...

unta tuli nähtyä taas viimeyönä ja niin hirveää.
Kävin sitten synnyttämässä pikkuisen keskos-tytön... En vieläkään muuten ymmärrä, kaikki unet jotka nään vauvoista, ovat olleet tyttövauva unia... Joten en luovuta sen suhteen että möntti olisi tyttö.
Mutta siis, kävin synnyttämässä pikkuisen kämmenelle mahtuvat tyttölapsen, ja päästiin tytyn kanssa kotiin heti synnytyksen jälkeen...
Kotona soittelin taas puhelimella, kaikki sukulaiset läpi...
Että tyttö syntyi aamulla kuudelta, voi hyvin... ja itkin että ei sen näin pitänyt mennä, vasta neljäkuukauden päästä olisi saanut syntyä, mitenhän me pärjäämme...

Selkä on edelleen todella jumissa, mutta kaipa se siitä, kun malttaa vain levätä.

tyty kyllä se massu siitä alkaa kasvaa :) nätillä alulla jo :heart:
 
HanTa no mut hyvä ettei unessakaan sit kummiskaa pikkusella hätää ollut :) Ja sinuna mie kyl aattelisin sen möntin pojaksi ku sitä nii kovasti povasivat :p Mut toki se tyttökin voi olla, mut mahdollisuus siihen on vaa paljo pienempi.

Mitäs mitäs.. ketäs siel kuumeilupuolel on plussannu, en oo aikoihi siel käynykää kurkkimassa.. Nytkö siis lienee syy mennä vilkuilee :)

tytyllä kaunis pikku masukumpu! :heart:
 
Hih hii,mie yllytyin ompelee veskiin wc-paperi telineen. :p
tyty On sielä jo pientä pömppöä ja kyllä toi tosta kasvaa :heart:
HanTa Mulla kans selkä jumissa koko ajan.Kolottaa välillä ihan joka ikisessä asennossa. :/ Mut lepiä vaan.
 

Yhteistyössä