~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

Tervehdys!

Toivis: Ihana kertomus.. lueskelin sitä täällä tippa linssissä. :ashamed:

Olen ollut aika hiljainen viime aikoina, mutta töissä on ollut aika härdelliä ja illat ovat menneet vaan nukkuessa.. Luulin jo päässeeni päiväunista, mut ei. :)

Nyt on tän viikon vaivannut tuolla alaselässä ja lonkassa kovat kivut, lähellä oli ettei tarvinnut sairaslomaa hakea.. Johtuvat kai siitä että kehoni yrittää sopeutua tulevaan. On vaan jo aika tuskallista, et mitä tää on enään kohta. :(

Ouska + Mini 12+3
 
toiveilija oih, ihana kertomus mönkin matkasta maailmaan ja vielä ihanampi kuva pienestä :heart: :heart: sunkin kuvan oon vilaukselta nähny, ja kyllä samaa näköä kasvoissa huomaa :)

Sompio onnea poksuista =) eikös nyt sitte oo taas yks paalu ohitettu, nimittäin vauvan selviytymismahdollisuudethan on jo olemassa, jos sattuis aiemmin tuppaamaan ulos. :flower:

ahh on niin energinen olo!! olin aamulla jo yhdeksän aikaan ylhäällä ja kevyen aamupalan jälkeen läksin salille tunniks! hyvät oli treenit taaskin, ottaen huomioon et oon aika rapakuntoinen ja vatsa estää tietyt laitteet. ja missään vaiheessa ei tuntunu pahalta.. yks laite on vaan semmone mikä pistää alaselän heti vihloo, semmone "dementiahiihto-laite", missä jalat ikään ku polkee laudoilla ja käsille on kans semmoset sauvat (hyvä selitys :D)

mennään kattomaan tps-tappara pelii iltapväl ja sitte haetaan sisko ja serkku yökylään meille. kivaa, ku viitsivät vielä tulla, ovat kumminkin jo 7. ja 8. luokkalaisia... ja huomenna on miehen mamman 75-v synttärit, tiedossa on hyvää ruokaa ravintolassa :p

Talvis 20+6
 
Hurahdin... Ostin vauvalle äksen kirpparilta kahdet potkuhousut, yhdet colleget ja yhdet trikoohousut. Ihan iskemättömän näköisiä kaikki. Meinasin, että en osta vielä pitkiin aikoihin mitään, mut ei auttanu :ashamed:

Sompio, onnea poksutteluista!!

Talvis, oletpas ollut ahkera! Olisinpa minäkin... Paitsi, että kyllä mä lenkkeillä yritän kovasti kun se helpottaa aina mahakipuunkin. Mut mitään kovin hyppivää en pysty tekemään kun tuntuu epämiellyttävälle mahassa :| Taisi siis jäädä se ratsastushaave kokonaan, vaikka en ollut ajatellutkaan muuta kuin käyntiä mennä.

Vilma ja Elma 12+1
 
Toiveilija Ihana kertomus :heart:
Sompio Onnea poksuista :flower:

Täällä herättiin äsken,nukuttiin miehen kanssa pitkästä aikaa päikkärit :heart: Huih,ku väsytti,herättiin siinä vaille 8 aamulla,kun mies lähti katsomaan erästä työkeikkaa maanantaille.Ja jippii.mie täytän tänään vuosia,eli 19-vuotta!! :D
Juhlistaa en aikonut,ihan kotosalla olla möllötän,kakkuakaan ei ole.Mut donitseja olen eilisestä asti vetänyt,yksi olis vielä jälellä :D
Hmm,tämä painuu kattoo töllöö.

Sannya ja Nuppu 26+4 :heart:
 
Synttärionnittelut Sannyalle!

Talvis: Hih, oot ollu ahkera! Mä kans, olin jo puol 10 tanssiharkoissa, kaks tuntia kesti ja sieltä suoraan shoppaamaan, ja shopattavaahan löyty. Lähinnä itselle meneviä vaatteita :saint: Vasta nyt pääsin kotiin, pitäis kai vaan löhötä tämä ilta :D

kukkaiskeiju & Mykerö 16+5
 
Mentiin sitte varaa meille lastenvaunut :D tommoset Brion happy vaunut harmaa + brion happy ratasosa (rattaat) murrettu oranssi
http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/lastenvaunut/brio/briohappy/briohappy-grey218/ oli nii hyvä tarjous niistä tuolla yhessä liikkeessä. Tohon ei tuu noita "traktorin" renkaita :D vaan semmoset kumiset maastorenkaan malliset renkaat. Eli siis tossa on erikseen toi koppa osa sekä rattaiden koppa osa. Makso vaa 399? joten oli pakko varata meile semmoset..vaikka mentiiki vaa kahtoo vaunuja :snotty: + et siihe tulee sadehuppu ja hyttysverkko hintaan 9? tehtiin mielestäni hyvät kaupat. Täällä on maha pompsahtanu iha esii :eek: piti ottaa mamma farkut kaupungille tänää ku oltii shoppaa..pikkusisko ja sen kaveri on meilä v.lopun yökylässä =)
 
Sannya, hyvää syntymäpäivää :flower:

Tyty, tosi näppärän näköiset vaunut! Katselin noita jossain vauvalehdessä hetki sitten ja mietin, että jos jouduttaisiin ostamaan uudet vaunut niin noita harkitsisin vakavasti :)

Tänään on ollut kyllä loistopäivä! Join aamulla ekaa kertaa kahvia sitten joulun ja oli niiiiiin hyvä. Alkaa pikkuhiljaa alkuongelmat olla ohi ilmeisesti. Tavallaan jotenkin haikeaa kun aika menee niin nopeasti. Nyt mies tekee mulle pitaleipiä, nam nam :p
 
Kiitos Sompio, Talvis, Vilma ja Sannya :heart:

Sannyalle tosi paljon synttärionnea :heart: :flower:

tyty Me meinattiin kanssa Brion vaunuja, mutta sitten otettiin kuitenkin Emmaljunga. Ale-hinnoissa ei ollut kuin 50 e muistaakseni eroa. Te ootte saaneet kyllä tosi edullisesti tai sitten muistan hinnat ihan väärin :)

Teillä on ollut kivan kuuloisia päivä, shoppailua ja liikuntaa. Me käytiin ostamassa turvakaukalo ja meinasi hermo mennä. Seilattiin kahden liikkeen välillä, kun vertailtiin hintoja. Ja kun ei tiedetty, että Britax ja Römer on yksi ja sama merkki, niin oltiin niin sekaisin ja ihmeissämme ja vihaisia, kun myyjät ei osaa meitä palvella :whistle: Mutta saatiin kuitenkin ostettua :D Römerin baby safe plus isofix-kiinnityksellä on nyt Nupun huoneen lattialla.
Muuhun ostamiseen energia ei sitten oikein riittänytkään, mutta se tän päivän tavoite olikin.

Hoitopöytää katseltiin kanssa, mutta halutaan käydä myös Ikeassa, niin jätettiin vielä muhimaan.
 
Sannya Jotain ton tyylistäkin me on ajateltu, että siinä olisi hyvin laatikkotilaa. Mutta ehkä sellainen, että voisi myöhemmin olla ihan lipastona jossain huoneessa, että ei olisi ihan niin selkeästi hoitopöydän näköinne. Miehellä on ollut aikaisemmin sellainen ammesysteemi jaloilla, missä ammeen päälle laitetaan kansi, joka on hoitopöytä. Mies tykkäsi siitä, mutta mä en oikein tiedä. En osaa linkittää, mutta Lastentarvikkeessa niitä katseltiin tänään. Se olisi toisaalta kiva, kun voisi kylvettääkin seisomakorkeudella tai sitten nostaa ammeen lattialle pesuhuoneeseen. Mutta jatkokäyttöä sillä ei sitten olisi. Ja hinta on sama 100 e:n pintaan, millä ajateltiin kanssa saavamme lipastotyylinen.
 
Sompio me hankittiin semmoinen lipasto ikeasta johon tulee
semmoinen reunus ja sillä se muuttuu hoitopöydäksi.Tuntuu ainakin
kätevältä ja tosiaan vauva iän jälkeen toimii pelkkänä lipastona.
kuvassa se on hoitopöytänä. ja noissa ylä hyllyissä meillä on ikeasta
ostettut korit...

 
Me ei osteta hoitopöytää ollenkaan. Vaan lipasto vauvan vaatteille. Ollaan tässä asunnossa varmaan vaan muutama kuukausi vauvan syntymän jälkeen ja sitten vaihdetaan paikkakuntaa (jos löytyy töitä ). Tähän kämppään ei yksinkertaisesti sovi hoitopöytä joten jätetään se suosiolla pois ja ostetaan sitten uuteen asuntoon jos tarvis :)

 

Yhteistyössä