Laretzki Mulla kans sattui se sisätutkimus, kun lääkäri kokeili, meneekö sormi läpi. Mulla vaan paikat täysin kiinni vielä. Mä tiedän yhden tapauksen, jossa samaisen synnytystapa-arvion jälkeisen sisätutkimuksen jälkeen oli synnytys käynnistynyt! Onko sulla ollut vielä vatsa sekaisin? Kun sekin voi muuten olla merkki lähestyvästä synnytyksestä. Huomenna
Lare poksutaan, enää kolme viikkoa :heart:
Emby^ Mulla ei ole kokemusta, mutta olen kuullut, että monet raskaana olevat näkevät paljon unia! Mistäköhän johtuu? Älä ole muru huolissas, pikkuisella varmasti kaikki vallan mainiosti :heart:
Pikkumyy87 Herttista leijaa, säkin jo noin pitkällä :O Siis ihan kamalan nopeesti menee aika!! Vastahan sä plussasit ja nyt oot jo puolessa välissä. Mahtista :heart:
Apina25 Minusta kans hullun hommaa ja ihan älytöntä, jos sukupuolta ei kerrottais, jos vanhemmat sitä haluavat! Ihan naurettavaa suorastaan minun mielestä. Pitäis tosiaan vaan kertoessaan vanhemmille painottaa sitä mitä
Larekin tuossa kommentoi, että se on vain arvio! Ja vanhemmat itse "ottavat sen riskin" kysyessään. Mutta ymmärrän kyllä senkin, jos on jo tovi odotettu toista sukupuolta ja syntyykin toinen, voi yllätys olla suuri ja hetken totuttelu.
Vanilja 87 Tosi hienoa kuulla, että oot vienyt asiaa eteenpäin ja alkaa tapahtua. Tutiskoon työnantaja!!! Mitä se muuten sanoi sulle potkujen syyksi??
tiuhti_ Mä oon niin ylpee susta! :kiss: Sä toot tosi rohkee, kun uskallat nostaa kissan pöydälle ja puhua avoimesti!! Mun mielestä teet ihan oikein, ja tämä olisi oikea tapa toimia kaikissa muissakin epäkohdissa. Mua ärsyttää kans se selän takana puhuminen, koska ensinnäkin tieto vääristyy matkan varrella ja toisekseen ei se selän takana puhuminen auta asiaa mitenkään. Pitää sanoa suoraan, mutta asiallisesti kaikille asian osaisille, niin voisi muutostakin mahdollisesti tapahtua. Selän takana puhuminen on minusta lapsellista ja monesti olen miettinyt, että miten aikuiset ihmiset voivat mennä tuolle tasolle??? Eipä ole kovin aikuismaista käytöstä selän takana jauhaa. Mut sä ootkin ihan eri luokkaa, oot rohkee ja sulla on itsetunto paikallaan. Sä olet vahva ja positiivinen, etkä kadehdi toisia jauhamalla paskaa muiden selän takana :heart: Sä oot ihana!!!! Mulla on sama laskettu aika kuin
Larella
eli lauantaina (muutaman minuutin päästä) poksutaan rv37 :heart:
syysmyrsky Millainen tuo kansainvälinen ravintolapäivä oikein on ja mitä se siis käytännössä tarkoittaa? En ole kuullutkaan! Miten oot ajatellut lajitella vauvan vaatteet koon mukaan, tai siis miten tarkasti? Mulla oli just tuon asian kanssa "ongelma", kun pähkäilin, että miten saisin järkevästi lajiteltua. Kyselinkin jossakin välissä muiltakin, muttei kukaan vastaillut. Itse olen tarkka ja haluan vaatekaapin olevan siistissä jamassa ja vaatteiden on oltava helposti löydettävissä. Etenkin vauvan kuteet, kun on lyhythihaista bodyä, on lyhythihaista mutta pitkälahkeista bodyä jne. niin ei tartteis tarpeen tullen yhdestä kasasta etsiä tarvitsemaansa, vaan että ois selkeesti erotellut vaatepinot. On mullakin ongelmat
Ystävä jo mulle sano, että mähän olen miettinyt tarkasti... mut mä en halua vaatteiden olevan yhtä sekaisin kuin hänen omat vaatteensa ovat
Ja mun mielestä siisteys on vaan hyvä asia, vaikka jokainen tekeekin omalla tavallaan.
Omaa napaa Hui kamala, kello löi jo yli puolen yön ja täällä poksutaan!!! Rv 37+0 kasassa eli enää tasan kolme viikkoa :heart:
Mua vähän mietityttää, kun poitsu on ollut nyt jo kolmatta päivää vaisumpi mitä normaalisti. Kyllä siellä joka päivä on elon merkkejä ollut, mutta hyvin vähän ja sekunnin kerrallaan, ei potki ja myllää tavalliseen tapaansa. Eilen aloin jo huolestua. Tänään on tuntunut taas vähän enemmän kuin toissapäivänä ja eilen, mutta edelleenkin kuvailisin aika vaisuksi. Kaipa siellä kaikki on hyvin, kun maanantaina lääkärin mukaan pojalla ei asiat vois paremmin olla :heart: Onneks maanantaina neuvola, niin pääsee kuuntelemaan pienen sydämen tykytyksiä ja saan mielenrauhan! Nyt alkaakin olla viikon välein nää neuvolakäynnit. Vein synnytystapa-arvion mennessä labraan sen streptokokkibakteerinäytteen vai mikä lie onkaan, niin toivottavasti siitäkin olisi tulos tullut maanantaiksi. Sais tietää, joutuuko sitä tippaan synnytyksessä.
Ootko Lare saanut jo tulosta siitä???
Tänään käyty todistamassa rakkautta maistraatissa :heart: Huomenna siunaaminen kirkossa ja juhlat. Meinaa vähän paineita pukata näin kaason roolissa. Mutta kaiken voitavan olen toivottavasti muistanut tehdä ja muu menee sitten omalla painollaan. Kirkossa vaan kauheesti muistettavaa, kun pitää kasvojen olla tiettyyn suuntaan ja ei saa kääntyä kuin tietynpäin jne. Pääsen kaunistautumaan kampaajalle, kun meille kaasoillekin laitetaan hienot kampaukset
Aikainen herätys vaan... ja mä vaan vielä palstailen
Mutta nyt mä lähden tästä nukkumaan!! Hyvää yötä murut!
"kuumeilija" ja poika 37+0