Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Pakko siis todeta etteipä ole häävit eväät elämään meidän lapsella,kun tähän perheeseen syntyy :D
en tiiä onko huonoo huumoria, mutta eihän ne voi hääppöset olla jos teillä pelkkää perunaa syyä iltasin :D

olipas kyllä aikamoinen :( mulle olsi tullut tosi paha mieli tuosta! mutta, anna niiden ajatella sitte noin :) sä tiiät itte että syötte hyvin, monipuolisesti ja terveellisesti :) ja onhan sun sokerit ollu nyt hyvät kumminki!!! ainaki mä muistelisin niin ettei sulla ollu reilu viikkoon ne heilahtanut!

Emby, mäki just mietiskelin että onkohan pikkumiehellä jotain vikaa jaloissa kun ei oo kovin potkinut tänää tai eilen.. mutta kyllä ne ihan kunnossa oli ultrassa :D tä on tätä ihmismielen tuottamaa hölmöyttä vaan! mä luulen että sulla tuntuu enemmän jalkojen potkut kuin käsien liikkeet vielä :) mulla tuntu meinaan vieläki käden liikkeet aika hentoina.. potkut on jo omaa luokkaansa kun monotellaan jo kohti tissiparia :D

Lare, niinkö meinas? kyllä sieltä aika jötkäle tulee jos meinaa ihan laskettuun aikaan asti oleilla masussa :D mut aika usein ensisynnyttäjillä on niin, että paikat on hyvän aikaa valmiit, ja menee lähelle laskettua, mut josko sie olisit poikkeus? :) mieti, sulla on enää n. 3 viikkoa!!!!!

Myy, ihanaa :heart: MIETI, PUOLIVÄLI JO!!!! menee se aika vaan äkkiä ;)

"kuumeilija", kyllä mä meinaan ottaa tämän asian heti puheeksi, kunhan pomo palailee duunimatkaltaan ensi viikolla, meinaan pistää ihan osastopalaverin ja keskustelal avoimesti tästä, meinaan mä en halua puhua kenenkää selän takana, niinku muut täällä tekee :( petyin ihan mun hyvään työkaveriin! et oo olleskaa viikkoja laittanu, paljon sulla niitä jo on??? =) kohtaha sää vissiin jakaudut jo???

tää vetäytyy pikkuhiljaa viikonlopunviettoon :wave:
ihanaa viikonloppua tytöt! :kiss:

tiuhti ja pikkumies :heart: 26+1
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
Hey
"kuumeilija" KIITOS!:heart: Oot IIIIHAAANA!:heart:
Pakko vielä kertoa, että eilinen folli-ultra meni hyvin, ja oikealla kasvaa kuin kasvaakin hieno johtofolli joka siis kp12 oli 14mm, eli ovista odotetaan saapuvaksi viimeistään alkuviikosta! Kyllä se tästä!!!:heart: Nyt paljon sulle tosiaan voimia loppurutistukseen! kohta teillä on pieni pojan tirriäinen sylissä!!:heart:

Myy MITÄ IHMETTÄ! MINNE AIKA JUOKSEE! PUOLIVÄLI JO! EN TAJUA! :O vastahan me tihrustettiin sitä haaleaa plussaviivaa! :heart::heart::heart:

Ihanaa viikonloppua kaikille!:heart:

Jospa tää nyt vetäytyis kiltisti vielä (toivottavasti enää vain hetkeksi) tuonne haavelijoiden puolelle!:ashamed:;)
 
tiuhti Eikä pelkästään iltasin vaan aina pelkkää perunaa! :D jos tuuri käy ni saattaa saada pienen voi nökön perunan päällä! saakeli :LOL:
Kyl olin eilen taas aika maani myynyt,mut kun nukku yön yli niin taas tajus et näitä juttuja on yhtä paljon ku tätejäkin. Oli niin hilkulla etten täräyttäny sille hoitajalle et onks sun nuorempi tyttäres kuin hyvät dieetti ohjeet saanu kun on aina ollu yhtä levee ku pitkäki. Mut sain pidettyä suuni kiinni :D

Lare Sulla tulee lähtö vielä ennenku ehit kissa sanoa! :) Nyt ei taida olla enään ku ajan kysymys koska neiti näkee päivän valon..


Mies on koko viikonlopun töissä ja mä meinaan huudattaa pesukonetta et saan kaikki vaatteet pestyä ja lajiteltua ne koon mukaan jotenki järkevästi,että tiedän mitä on ja mitä mahdollisesti tarttis vielä hakea. Meen ikea kalusteita ei olla kyl vieläkä koottu mut hiukan mietittii et aletaanko niitä tänne edes kokoomaan jos muutetaan vielä tässä lähikuukausien aikana.
Huomenna on myös kansainvälinen ravintolapäivä eli siis kuka vaan saa laittaa päiväksi ravintolan kotiinsa,niin olen saanut kutsun yhteen koti ravintolaan :) pakko siellä on varmaan käydä syömässä kun äitikin on ollut siellä järjestämässä.
 
EIKU JOO! Tässä päivän huumoripläjäys! Sairaslomalla ollut alkaen 28.12.2011 yrittäjillä kolme päivää karenssia+sairastumispäivä ja tänään katsoin netistä päätöksen ja olen saanut yli kuukauden sairaslomasta korvausta kaikki 80 euroa ja 18senttiä. Oonko mä laskutaidoton,tyhmä vai kusetetaanko mua nyt vaihteeks kelan suunnalta. Parasta kun soitin sinne niin ei ne tiennyt itsekkään miksi se päätös maksusta on vain neljälle päivälle...arvuutteli sitä siellä sitten. Kun ei lue niittenkään tiedoissa miksi näin on niin...Halleluja kansaneläkelaitos.
 
..kauhiast mul oli jotai asiaa, mut ei nyt sit ookkaa..

Ihan tyhjä pää.. : /

..mä tosiaan kyl toivon, ettei oo vaavilla mitään vikaa missään. Siis niinko.. liikkuuko se tuolla? Et jos ne onki potkuja jotka tuntuu, eikä lyöntejä.. Siis onks sil tilaa kääntyä ylösalasin siitä mitä se oli sillon ultrassa? ..kylkaisit.. Oonpas mä taas tyhmä.. :D

Hyi hitto haisee kissan henki pahalleee!! YÖÖÖÖKK! :( Ja mä kuolen tylsyyteen, ko mies lähti eilen jyskylään veljensä luo :( ja mää oon vaan töissä.. Pyh! Unettomia öitä..

Emby^ ja nökö 20+4 :heart:
 
Laretzki Mulla kans sattui se sisätutkimus, kun lääkäri kokeili, meneekö sormi läpi. Mulla vaan paikat täysin kiinni vielä. Mä tiedän yhden tapauksen, jossa samaisen synnytystapa-arvion jälkeisen sisätutkimuksen jälkeen oli synnytys käynnistynyt! Onko sulla ollut vielä vatsa sekaisin? Kun sekin voi muuten olla merkki lähestyvästä synnytyksestä. Huomenna Lare poksutaan, enää kolme viikkoa :heart:

Emby^ Mulla ei ole kokemusta, mutta olen kuullut, että monet raskaana olevat näkevät paljon unia! Mistäköhän johtuu? Älä ole muru huolissas, pikkuisella varmasti kaikki vallan mainiosti :heart:

Pikkumyy87 Herttista leijaa, säkin jo noin pitkällä :O Siis ihan kamalan nopeesti menee aika!! Vastahan sä plussasit ja nyt oot jo puolessa välissä. Mahtista :heart:

Apina25
Minusta kans hullun hommaa ja ihan älytöntä, jos sukupuolta ei kerrottais, jos vanhemmat sitä haluavat! Ihan naurettavaa suorastaan minun mielestä. Pitäis tosiaan vaan kertoessaan vanhemmille painottaa sitä mitä Larekin tuossa kommentoi, että se on vain arvio! Ja vanhemmat itse "ottavat sen riskin" kysyessään. Mutta ymmärrän kyllä senkin, jos on jo tovi odotettu toista sukupuolta ja syntyykin toinen, voi yllätys olla suuri ja hetken totuttelu.

Vanilja 87 Tosi hienoa kuulla, että oot vienyt asiaa eteenpäin ja alkaa tapahtua. Tutiskoon työnantaja!!! Mitä se muuten sanoi sulle potkujen syyksi??

tiuhti_ Mä oon niin ylpee susta! :kiss: Sä toot tosi rohkee, kun uskallat nostaa kissan pöydälle ja puhua avoimesti!! Mun mielestä teet ihan oikein, ja tämä olisi oikea tapa toimia kaikissa muissakin epäkohdissa. Mua ärsyttää kans se selän takana puhuminen, koska ensinnäkin tieto vääristyy matkan varrella ja toisekseen ei se selän takana puhuminen auta asiaa mitenkään. Pitää sanoa suoraan, mutta asiallisesti kaikille asian osaisille, niin voisi muutostakin mahdollisesti tapahtua. Selän takana puhuminen on minusta lapsellista ja monesti olen miettinyt, että miten aikuiset ihmiset voivat mennä tuolle tasolle??? Eipä ole kovin aikuismaista käytöstä selän takana jauhaa. Mut sä ootkin ihan eri luokkaa, oot rohkee ja sulla on itsetunto paikallaan. Sä olet vahva ja positiivinen, etkä kadehdi toisia jauhamalla paskaa muiden selän takana :heart: Sä oot ihana!!!! Mulla on sama laskettu aika kuin Larella
eli lauantaina (muutaman minuutin päästä) poksutaan rv37 :heart:

syysmyrsky Millainen tuo kansainvälinen ravintolapäivä oikein on ja mitä se siis käytännössä tarkoittaa? En ole kuullutkaan! Miten oot ajatellut lajitella vauvan vaatteet koon mukaan, tai siis miten tarkasti? Mulla oli just tuon asian kanssa "ongelma", kun pähkäilin, että miten saisin järkevästi lajiteltua. Kyselinkin jossakin välissä muiltakin, muttei kukaan vastaillut. Itse olen tarkka ja haluan vaatekaapin olevan siistissä jamassa ja vaatteiden on oltava helposti löydettävissä. Etenkin vauvan kuteet, kun on lyhythihaista bodyä, on lyhythihaista mutta pitkälahkeista bodyä jne. niin ei tartteis tarpeen tullen yhdestä kasasta etsiä tarvitsemaansa, vaan että ois selkeesti erotellut vaatepinot. On mullakin ongelmat :D Ystävä jo mulle sano, että mähän olen miettinyt tarkasti... mut mä en halua vaatteiden olevan yhtä sekaisin kuin hänen omat vaatteensa ovat :D Ja mun mielestä siisteys on vaan hyvä asia, vaikka jokainen tekeekin omalla tavallaan.

Omaa napaa Hui kamala, kello löi jo yli puolen yön ja täällä poksutaan!!! Rv 37+0 kasassa eli enää tasan kolme viikkoa :heart:

Mua vähän mietityttää, kun poitsu on ollut nyt jo kolmatta päivää vaisumpi mitä normaalisti. Kyllä siellä joka päivä on elon merkkejä ollut, mutta hyvin vähän ja sekunnin kerrallaan, ei potki ja myllää tavalliseen tapaansa. Eilen aloin jo huolestua. Tänään on tuntunut taas vähän enemmän kuin toissapäivänä ja eilen, mutta edelleenkin kuvailisin aika vaisuksi. Kaipa siellä kaikki on hyvin, kun maanantaina lääkärin mukaan pojalla ei asiat vois paremmin olla :heart: Onneks maanantaina neuvola, niin pääsee kuuntelemaan pienen sydämen tykytyksiä ja saan mielenrauhan! Nyt alkaakin olla viikon välein nää neuvolakäynnit. Vein synnytystapa-arvion mennessä labraan sen streptokokkibakteerinäytteen vai mikä lie onkaan, niin toivottavasti siitäkin olisi tulos tullut maanantaiksi. Sais tietää, joutuuko sitä tippaan synnytyksessä. Ootko Lare saanut jo tulosta siitä???

Tänään käyty todistamassa rakkautta maistraatissa :heart: Huomenna siunaaminen kirkossa ja juhlat. Meinaa vähän paineita pukata näin kaason roolissa. Mutta kaiken voitavan olen toivottavasti muistanut tehdä ja muu menee sitten omalla painollaan. Kirkossa vaan kauheesti muistettavaa, kun pitää kasvojen olla tiettyyn suuntaan ja ei saa kääntyä kuin tietynpäin jne. Pääsen kaunistautumaan kampaajalle, kun meille kaasoillekin laitetaan hienot kampaukset :D Aikainen herätys vaan... ja mä vaan vielä palstailen :D Mutta nyt mä lähden tästä nukkumaan!! Hyvää yötä murut!

"kuumeilija" ja poika 37+0
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
kuumeilija Meinaan laittaa ihan 5-alkavat ensin hyllylle ja jotain pienimpiä 62cm. Ja sitä mukaan kun jää pois käytöstä niin mulla on töistä otettuja pienenpieniä tuotepaketteja mihin meinaan pestä ja laskottaa ne ihan koon mukaan. Saa sisko kretonkit vähä paremmas järjestyksessä takaisin ku mitä ne tänne on tullut.. :D En viikolla aion aloittaa niiden kattomisen kun oon koko viikon kotosalla.
Kansainvälinenravintola-päivä Eli kuka vaan voi laittaa kotiinsa ravintolan,voi hakea jopa anniskelu luvat jos haluaa oikein viiniä tarjoilla ruuan kanssa. Itse olen ollut kaksi kertaa tällaisessa. Ensimmäinen oli keittoravintola jossa oli liha-,kasvis ja minestrokeittoa vaihtoehtoina,annokseen kuului leipä,maito ja maailman kaunein marenki cupcake jota en meinannu raaskia edes syödä ku silittelin sitä vaan ja ihastelin joka suunnalta+kahvi/tee :D Ja annoksen hinta oli tosiaan 4,5€
Tänään samassa ravintolassa on tarjolla lihapullat ja perunamuusi,sisältää leivän ja maidon ja leivonnaisen. Aikuisen annos oli 7,50 ja siältää 12 lihapullaa!!!! järjetön määrä joten mun on ainakin otettava lasten annos :)
Aattelin kirjoittaa tästä blogiin jos päästään syömään pikkuveljen kanssa ensimmäisten joukoissa niin on kiva ottaa kuviakin :)

Poks 31+0 :heart:
 
Laretzki
kuumeilija Täällä ei testata streptoa ollenkaan. Se ei käsittääkseni kuulu niihin mitä testattais rutiinilla. Äläkä huolestu liikkeiden vaimeudesta, täällä ollaan ihan sama huomattu, ja se alkaa tässä vaiheessa olla sitä että vauvalla ei oo niin paljon enää tilaa liikkua ja heilua. Mulla on ihan sama juttu, että liikkeet on muuttuneet erilaisiksi ja vaimeimmaksi. :) Meinasin tähän jo kirjottaa, että nyt vatsa ollut ihan normaali, niin enkös joutunut lähtemään vessaan oikein vauhdilla :LOL:

Selkään sattuu edelleen tosi paljon. Eilen vietin useamman tunnin keittiössä tehden ruokia tän päivän tupareihin ja ai saakeli että teki kipeää ja supisti se seisominen! Yöt menee nukkuessa enää niin ja näin kun lonkkiin tekee kipeää myös. Lääkäri eilen sanoi, että istukka on alkanut vielä enemmän muodostaa hormooni joka löystyttää lonkkia synnytystä varten ja se on hyvä juttu. On varmasti joo, mutta kun mä en jaksa enää sitä, että on niin raihnanen ettei pääse liikkumaan!

Lare ja Spyro 37+0!
 
pikaseen vaan huutelen, mullahan siis todettiin streptokokki alapäässä ja joudun tippaan synnytyksessä!!!! :wave: eli mä kuulun siihen 15% ryhmään naisia jolla on tällanen vaiva.. ja sehän on sit joka synnytyksessä!

mut ei sitä rutiinilla tehdä raskauden aikana, mutta kun menee synnyttämään ja jos on "aikaa" otetaan vissiin (Sellaisen käsityksen sain neuvolasta kun kysyin) sellainen pikanäyte jokaiseltä äidiltä varmuudeksi, koska pienelle voi tulla jopa aivokalvon tulehdus jos streptokokki tarttuu.. eli pahimmassa tapauksessa johtaa jopa kuolemaan! en halua siis pelotella..
 
Syysmyrsky: Mitä nyt nopsaan selasin läpi niin ymmärsin että sä syöt munkin perunat! Nimittäin mä en tällä hetkellä pysty ajatellakaan pahemmin perunaa.. :D Pasta kyllä menee silloin kun joku vaan maistuu/pysyy sisällä :LOL:

Ja töissä ei menny kaikki ihan nappiin, ekan yön jälkeen oksensin (lähinnä limaa kun en pystyny syömään paljoa mitään) niin että lopulta syljin verta!! :x Not good.. Joten jäin sit saikulle ja maanantaina soitan uudestaan neuvolaan mikäli vointi jatkuu tällasena. ei se työnteko oikein onnistu jos vaan oksettaa eikä pysty syömään.. Mutta ihan sama, en anna tämän lannistaa koska kuuluu ihan asiaan :p

Saanko mäkin ruveta POKSumaan..? 9+0 :heart:
 
Lare: Itseasiassa veriryhmät periytyy niin, että jos tiedetään äitin olevan O ja sisko on B, niin isän täytyy olla B, jotta minä voisin olla B tai se O. Ihmetys on siksi niin suuri, että olen nähnyt sellaisen kartonkiläpyskän, jossa ihan selvästi luki että olen O+ -veriryhmää. Mutta sitten kun vastikään juttelin siskoni kanssa, jonka siis olen aikaisemmin luullut olevan myös O, kertoi olevansa B, eli siksi mainitsin aikaisemmin, ettei se minun B olisikaan mikään suuri mahdottomuus (siskoni B:n vuoksi). Voisin minä nyt silti edelleen olla O, mutta ihan yhtä hyvin B, kun kerta sisko on B. Eli jotta kaikki ymmärtää ketä nyt sattuu kiinnostamaan: äiti siis O ja isä luultavasti B, jolloin tämän yhdistelmän lapset(eli me) voi olla O tai B. Isähän voisi olla myös AB, mutta sitten minä en voisi olla O. Yksinkertaista :D

kuumeilija: Olen siis nähnyt joku vuosi sitten sellaisen lapun, jossa luki että olisin O, mutta nyt kun sitä lappua ei ole löytynyt, niin en olekaan ihan varma että lukiko siinä nyt varmasti minun veriryhmä eikä sittenkin äitin. Eli jos se lappu olikin äitin neuvolakortti! Paha mennä sanomaan, kun lappu on jossakin hyvässä tallessa :D Mutta oman muistin mukaan siinä luki kaikki minun syntymätiedot, jolloin se olisi luultavasti ollut minun neuvolakortti... No asia selviää aikanaan.
 
Laretzki
pansku Niinhän mä tuolla kirjoitinkin, muttet vissiin tajunnut, koska oli liian biologian tunneilta noi merkinnät. Kun siis veriryhmän päänimi on yhdellä kirjaimella, mutta jos lähetään tarkasteleen peritymistä, pitää huomioita se toinenkin alleeli. Eli B on joko BB tai BO (tämä ihminen on siis veriryhmältään B, mutta kantaa O-ryhmän geeniä peittyvästi, koska B on dominoiva geeni), koska perimässä solut jakautuu niin että saa vain toisen. Että ehkä mä lopetan tän biologian pätemisen tähän :LOL:


Eilen oli tuparit ja ne vähän venähtikin, mentiin miehen kanssa nukkumaan vasta puol 4 :LOL: en muista koska viimeksi olisin niin pitkään valvonut. Hauskaa kyllä oli ihan mahdottomasti!

Oloista edelleen sen verran että supistelee päivän mittaan useita kertoja, jo selkeästi jotain muuta kuin harkkasuppareita, vaikka kivuttomia sinänsä edelleen ovat, niin nää supistukset jotenkin lamauttaa koko kropan ja ne joutuu oikeasti hengittämään pois, eikä asennonvaihto tai lepääminen enää riitä niiden pois saamiseksi. Ja selkään saavat kiitettävästi kipua aikaiseksi...Toivotaan että jatkavat hommiaan ja pääsisi mahdollisesti synnyttämään ennen laskettua :) Tosin mies on kieltänyt mua taas synnyttämästä ensi viikolla kun sen pitää torstaina lähteä Ouluun työkeikalle :D

Lare ja Spyro 37+1
 
Lare: aivan :p Toki olet oikeassa, mutta yleensä veriryhmiä ei tarkastella ihan nuin yksityiskohtaisesti... Minä myös olen melkoisen kiinnostunut periytymisestä ja koulussa biologia oli lempiaine ;)
Pointti nyt kuitenkin oli se, että lähes todistettavasti olen ollut aikaisemmin kylläkin O enkä B niin kuin neuvolassa väittivät. Siksi asiasta tuli niin iso juttu mulle :D

Asian voi nyt unohtaa, kunnes tarkistusverikokeen tulos on selvinnyt!
 
Ilmoitanpa vaan nopsaan täs oksentamisen lomassa, että taas oon viikon saikulla.. Kauhee päänsärky mukana kuvioissa.. Toivottavasti pysyis jossain vaihees jotain sisällä..huokaus..
voi sua :hug: pyysitkö lääkettä lääkäriltä? ootko kokeillu rannekkeita? MUISTA JUODA VAIKKA TULEEKIN YLÖS! jos oksennat ihan holtittomasti, soita suoraan sairaalaan jotta pääset tippaan nesteytykseen :) koitahan lepäillä :kiss:
 
:( kauhia.. kesäkuisista tippui yksi pois.. :'( ei pal helpota tätä omaa odotusta..

..kaikkee sitä voiki sattua.. :(

Emby^ ja nökö 20+6 :heart:
myöskin omasta toukokuisten porukasta on pari tippunut myöhäsemmillä viikoilla ja pahaa tekee :( kyllä sitä miettii aina kuinka onnekas on ja että voihan se sattua omallekkin kohdalle!

koitetaan me kuitenkin tytöt nauttia tästä raskaudesta :heart: ei se auta jos me mietitään mitä voi sattua!!! paremmin menee jos mietitään että mikä ihanuus meitä odottaa odottamisen jälkeen! :heart:
 
Emby Pitää silti vaan yrittää nauttia omasta olostaan. Kyl kaiken näköisiä kauhukuvia saa iskostettua päähänsä kun ympärrilä tapahtuu kaikkea kamalaa ja jos on vielä keskenmeno takaraivossa kummittelemassa niinkuin meille,vaikkakin sulla vielä varmasti enemmän. Miten sulla muuten,tuntuuko et se paha olo on jäänyt pois keskenmenosta nyt kun uusi tulokas on tulossa ja suht pitkillä viikoillakin? Itseä surettaa vieläkin mutta toisaalta oon ollut helpottunut että nyt on tulossa vain yksi,kun ei tiedä miten selviää yhdenkään kanssa,kun ei lapsista niin paljon kokemusta ole. Mies ottaa edelleen asian tosi raskaasti. :(

lemonade :hug:

Itellä ollut kaverin puolesta koko aamun paha mieli. Oli jo niin varma että nyt tulee plussa,mut sitten saikin taas pettyä :( heilläkin pitkä tulokseton yritys takana. Tutkimuksiakin heillä takana ja mitään syytä ei ole löydetty. Jotenki sitä haluaa piilottaa toisten surun keskellä omaa onneaan ja en tiedä onko häpeä oikea sana omasta fiiliksestä nyt mut kuitenkin on sellanen olo etten halua heidän silmissään näyttäytyä,ettei vaan pahenna mieltä. :(

Mutta ulkona on aivan ihana ilma,joten me lähdetään lihavien kesken ulkoilemaan ja paistamaan laavulle makkaraa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Itellä ollut kaverin puolesta koko aamun paha mieli. Oli jo niin varma että nyt tulee plussa,mut sitten saikin taas pettyä :( heilläkin pitkä tulokseton yritys takana. Tutkimuksiakin heillä takana ja mitään syytä ei ole löydetty. Jotenki sitä haluaa piilottaa toisten surun keskellä omaa onneaan ja en tiedä onko häpeä oikea sana omasta fiiliksestä nyt mut kuitenkin on sellanen olo etten halua heidän silmissään näyttäytyä,ettei vaan pahenna mieltä. :(
täällä mennään samoilla fiiliksillä.. pomolla takana 1 hoitokerta jo, joka epäonnistui.. tänään hän palasi lomalta eikä ole mulle sanaakaan oikein puhunut! katsoi kovin kieroon kun kävelin ohi ja pidin mahastani kiinni kun yks meuhusi.. eikä ole kertaakaan kysynyt raskaudesta mitään yms.. enkä minäkää ole puhunut kuin pakolliset asiat siihen liittyen! kaiken huippu kuitenkin on se, että hän paljasti pikkujouluissa ettei välttämättä haluaisi enempää lapsia, mutta uudella miehellä ei ole yhtäkään niin tekee hänen mieliksi.. silti käyttäytyy minua kohtaan välinpitämättömästi yms.. toki sitä itsekkin salaa katkerana katsoi välillä toisten pyöristyvää massua, mutta eihän se multa silleen ollut pois :) välillä teki tiukkaa ettei itku päässyt, mutta tajusin että kyllä mä lapsen saan, keinolal millä hyvänsä! mutta täll hetkellä mä elän vähä silleen että "se kellä onni on niin onnen kätkeköön" :) en mä paljoa asiasta missään hehkuta, joku saattaa jopa ajatella että eikö se ole minusta iloinen asia, vaikka mielessäni haluaisin huutaa kaikille että meille tulee vauva toukokuussa ja se on parasta mun elämässäni :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
Moikka naiset.. Hui mikä ilima, kauhee tuuli ja tuisku! Tällä hetkellä kiitän ihanaa nelivetoautoo! :D Kävin kaverin pihatien meinaa sillä äsken auraamas, ku oli niin hurjia kinoksia tuiskannu!!

Kävin tänää neuvolas, ja siä kaikki hyvin! Hb ei ollu laskenu, 119, mutta ei kyllä ollu noussukkaa, rr oli normi, sykkeet ok, ja painon kokonaissaldo +1,5kg. Nii ja sf17, siihen oli 4vko tullu +3cm.

Tiuhti Kyllä mutki eilen pysäytti ja veti hiljaseks se yks joka tippu kesäkuisista, meillä oli viä sama la.. : / Mutta, mutta.. Pakko vaa keskittyy omaan raskauteen ku jäädä murehtimaan. Muuten täs sais murehtii päänsä puhki, koska mitä vaa voi sattuu kelle vaa! Mutta, pointti siis, kannetaanhan nyt ylpeenä mahojamme, iloitaan siitä mitä meillä on nyt.. :heart:

Lemonadelle Lähetän ison voimahalauksen! Nyt huilaat kotona, ja vaikka se kurjaa onki ku on huonos kunnos, nii muista Nauttia! :) Susta tulee äiti! :heart: Ja tosiaan, päänsärkyyn auttaa Juominen Juominen ja Juominen.. vaikka yhtää ei tee mieli juoda, mä tien, mutta laita ittelles vaikka joku kannu valmiiks pöydälle. Kyllä se siitä helpottaa.. :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Tiuhti ja Pikkumyy Kiitoksia tsempeistä :heart: Lääkkeitä ei oo tarjottu, ekana kokeillaan tiputusta mikäli mikään ei pysy sisällä. Kyllä tähän saakka on melko hyvin ainakin jossain vaiheessa päivää ruoka pysyy sisällä mikäli viettää koko päivän makuuasennossa! Vettä oon juonu, harmittaa kun ei oikein maitoo pysty niin en taida saada kalsiumia tarpeeks päiväs, mut sit kyllä juon aina kun vaan pystyy! Meikäläisellä tollanen puolen litran sodastream pullo vieressä jonka sisältöä päivitän aina välillä raikkaammaks :) Ja kyllä, olen niin raskaana!! Ihanaa!! :heart: Mä oon niin rakastunu mun masuun :D
 
Lemonade Mä kävin sillon jo haaveilun aikana hakemas raskaus ja imetysajan multivitaa..niiii siä apteekkitätsy kehotti mua ottamaan lisäksi kalkkia. Täydentää hyvin multivitan! :) Suosittelen, huomas heti kynsistäki, että tekee hyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Hei kaikille!

Anteeksi pitkä hiljaiselo. Olen kyllä käynnyt lukemassa juttuja ja yrittänyt pysyä kärryillä tapahtumissa. Väsymys ollut aikamoinen työpäivien jälkeen ja kun koko päivän tuijottaa tietokoneruutua, ni ei enää illalla jaksa.

Täällä ilmeisesti alkaa pahoinvoinnit hellittää. Mielikuvitus tekee hassuja juttuja, kuten täällä muutkin ovat todenneet, mutta jotenkin alkaa heti miettiä, kun oireet vähenee, että onkohan kaikki ok. Yöpahoinvoinnit väheni, kun aloin vain illasta syödä ja juoda enemmän. Huomasin, että olin iltaisin alkanut vähentää juomista, ettei tarvitsisi nousta vessaan (vaikkei siitä ollut apua, kun joka tapauksessa piti käydä).

Ihanaa lemonade, siulla on jo masu. Täällä sitä odotellaan. Farkut kyllä alkan kiristää, muttei oikeestaan vielä näy ellei osaa kattoo. Aamusin ehkä alavattalla on sellanen terävä "nökö". En osaa selittää paremmin... Yleensä alavatta joko pyöreä tai littee, mutta nyt siinä on tollainen "nökö" jota ei voi vetää sisään. :D Ei osaa selittää. :) Yrittäkää ymmärtää höpsöä.

Mutta tää jatkaa opinnäytetyön tekemistä... Hullun hommaa tehdä työharjoittelua ja opinnäytetyötä yhtä aikaa, mutta ei se syksyllä ainekaan helpompaa oo. ;)

Hyvää viikonjatkoa kaikille!! :) Voikaa hyvin!

Taiteilijatar 13+1 (päätin sitten kuitenkin muuttaa uuteen laskutapaan... :) )
 
  • Tykkää
Reactions: "kuumeilija"

Yhteistyössä