Moi vaan kaikille täältäkin :wave:
Täällähän alkaa monella olla kohta jännät paikat edessä. Odotellaan vaan, että millon saadaan seuraavat vauva-uutiset lukea.
Päivittäin käyn edelleen teidän kuulumisia täällä lukemassa, en osaa vaan jättää teitä :heart: Ja kun en oikein tuolta syntyneiden puolelta ole sellaista "omaa" pinoa löytänyt. Joulukuisiinkin tuli odotusaikana kirjoiteltua niin harvoin, että enää ei tunnu luontevalta kirjoitella sielläkään.
Ihania masukuviakin olette laitelleet :heart: Mulla ainakin älytön ikävä omaa raskausmahaa. Tää vetelä nahkapussi ei oo millään tapaa kaunis tai ihana.
Meillä täällä arki lähtenyt rullaamaan poitsun kanssa oikein mukavasti.
Poika on edelleen kiltti, eikä turhia kyllä kiukuttele. Herättyään ja syötyään on yleensä todella aurinkoinen ja hymyileväinen pieni :heart: Jutellakkin kovasti jo yrittää.
1kk neuvolassakin käyty ja siellä kaikki ok. Kehuivat poikaa muuten, mutta paino menee hieman alakäyrillä. Ei kuitenkaan huolestuttavasti.
Pituuttakin oli kuukaudessa tullut 6cm lisää! Tiistaina olisikin sitten lääkärineuvola ja itsellä jälkitarkastus.
Yöt meillä on nukuttu alusta alkaen suht hyvin. Heräilee 3-4h välein syömään ja nukahtaa sitten saman tien omaan sänkyyn uudestaan. Nyt on kolmena yönä nukkunut kyllä yhden 5-7h pätkänkin. Ihanaa. :heart: Vaippoja ei yöllä vaihdella jos ei pakko, ettei poika turhaan piristyisi.
Korvikemaidolla meillä mennään nykyään, kun itseltä loppui maidon tulo viikko kotiutumisen jälkeen. :/ Neuvolassa eivät meinanneet uskoa, että se niin vain loppui. Meinasin jo hikeentyä kun eivät uskoneet, että maitoa ei tule vaikka poika kuinka imi tissillä tai itse yritti lypsää. Saunassa saattaa toisesta pari tippaa tulla, toisesta ei tule mitään. Ja kasvaa se poika korvikkeellakin oikein hyvin, joten itse en asiasta ota stressiä vaikka se vähän alkuun harmittikin.
D-vitamiinin kanssa meillä vähän ollut ongelmia. Neuvolasta saadut Devitolit kävivät kovasti pojan mahalle ja päivä oli yhtä itkua eikä poika nukkunut yhtään. Lopetettiin antaminen ja tänään sai sitten MiniSunin d-tippoja. Vielä ainakin talo hiljainen ja poika nukkuu tyytyväisenä.
25.2 meillä poika sitten saa nimen.
Ajatuksissa olette tytöt ja haleja jokaiselle teistä :heart:
iseeyou & "Taavi" kohta 6vko:a :heart: