ihanaa raskausaikaa muru :heart:
iseeyou Myö ollaankin niin kivoja, ettei meitä voikaan jättää
Joo kohta täällä aletaan jakautua! Saadaan lisää vauvoja
25.2. teillä pojalla on juhlat ja mulla laskettu aika :heart: Mä täällä uteliaana kyselen, että uskallatko jo paljastaa pojan nimen?
Ei oo siis pakko vastata, jos et halua!
Omaa napaa Mä meinasin maanantaina pyörtyä neuvolassa painon takia... en oo ikinä nähnyt tällaisia lukemia... ei ois enää montaa kiloa, niin tulisi 80kg täyteen :ashamed: Kauhee läski minusta tullut... neuvolan tätikin sanoi, että hänkin jo huomasi edelliseen kertaan verrattuna (siis viikko väliä!), että mun naama on ihan turvonnut. Kiva siitä oli sitten mennä passikuvia otattamaan ajokorttia varten. Ja nyt uutena vaivana on tullut sormien turvotus, voimattomuus ja puutuneisuus etenkin yöllä. Alkaa olla hankala pitää koiran hihnaa kädessä, kun ei meinaa oikein olla voimaa enää.
Käytiin eilen kaupassa ja on se ruoka vaan kallista. Meillä meni reilu 200e! Vauvalle ostettiin kaikkea pientä, kuten amme (tosi ruma mun makuun, mutta en enää jaksa nipottaa enkä etenkään lähteä etsimään näillä jaloilla... saa nyt luvan kelvata toi Prisman läpikuultava sininen amme...). Mukaan lähti vauvaöljyä, talkkia, kertakäyttöisiä vaipanvaihtoalusia, tissirasvaa (mulla meinaan kuivuu nännipihat nyt tosi herkästi), vaippoja kahta eri merkkiä, äidinmaidonkorviketta varuiksi (jos sairaalasta kotiuduttua ei maito ole vielä noussut kunnolla tms. niin ei tartte kotiutumispäivänä lähteä kauppaan), kaksi tuttipulloa jne. Miehellä meinas mennä jo hermot, kun siellä tietysti piti lukea kaikki selosteet, kun ei oo vielä ihan tuttua puuhaa
Mies vaan kävi hakemassa toisten hyllyjen väleistä ruokaostoksia, kun mä seison sen samaisen hyllyn vieressä tutkiskellen vauvajuttuja
Viime lauantai oli ihana päivä, mutta minulle samalla myös raskas. En tiedä, aiheuttiko liika jalkeilla olo sun muu hässäkkä harjotussuppareita ja alavatsan kivistämistä. En ollut aiemmin tuntenut sellaista kipristelyä alavatsassa, ja vähän säikähdinkin. Jo aamupäivällä vessan pöntöllä istuessani alavatsaa kipristeli ihan kuin olisi ilmavaivoja, joita ei siis kuitenkaan ollut. Pitkin päivää vähän väliä vatsa ihan kovana. Illalla pari tuntia putkeen vatsa kovana. Välillä kipristeli.
Kyllä on muuten pojalle vaikea valita nimeä!!! Tuntuu, että tytön nimiä on vaikka kuinka, siis mieluisia ja kauniita, mutta pojalle tuntuu olevan vain kourallinen. Ja ihan älyttömän vaikea päättää. Toki vauvahan saattaa näyttääkin ihan erilaiselta kuin mitä oltais mietitty. Mutta hankalaa kyllä on.
Täällä meinaa vähän flunssaa tai jotakin pöpöä pukata päälle
Tänään ei oo kurkku ollut enää niin kipeä, mutta pari päivää oli nieltäessä tositosi kipeä! Nenä meinaa olla myös vähän tukkoinen, ihan kuin ei olisi jo muutenkin hankala hengittää. Toivottavasti ei nyt kipeäksi tulisi... mut olihan mulla syksylläkin flunssa pelkillä kurkkuoireilla! Et mieluummin sitten niin kuin että nokka vuotaisi oikein kunnolla.
Mulla meni eilen hermot niin totaalisesti
Meidän valittaja-naapuri valitti jälleen kerran aivan turhasta. Oltiin oltu pois kotoa max.11min ja itse tämä naapuri ei siis ollut kotona lähtiessämme, ja viesti tuli siis 11min kotoa lähtömme jälkeen. Niin jo tuli tekstarina, että hän ei jaksa enää kuunnella meidän koiran ulvomista ilta toisensa jälkeen ja että huutaa taas ihan hulluna. Joopa joo... totta on ehkä se, että koira on haukkunut lähtömme jälkeen hetken. Mutta sitä en allekirjoita, ettäkö se olisi täällä metelöinyt koko sen 1,5 tunnin poissaolomme ajan! Ja miten niin ilta toisensa jälkeen ulvomista??? Ollaan oltu kotona joka ilta. Mä en enää käykään missään, vaan olen kaikki illat kotona! Ei ole meidän koira kyllä ulvonut täällä iltaisin! Toki haukkuu joskus ohikulkeville koirille tai leikkiessään, mutta että ihan häiriöksi asti ja mukamas putkeen???? En ole kuullut. Kävin sitten ihan ovella kysymässä toiseln puolen seinänaapurilta, että onko meiltä kuulunut ääniä. Nainen oli ihan ihmeissään, että ei ole kuullut yhtään mitään ja oli ollut koko illan kotona! Tämä valittaja-nainen on ennenkin valittanut ihan samasta asiasta, viimeksi joskus loka-marraskuussa, kun olimme ehtineet olla pois kotoa alle puoli tuntia. Sama homma silloinkin; kotiin tullessamme kämppä oli hiljainen eikä kukaan muu naapuri ollut häiriintynyt. Töissä ollessamme pidämme koirallamme sitruunapantaa. On tällä naisella pokkaa valittaa, vaikkei hällä meidän mielestä olisi edes oikeutta valittaa (vaikka olisikin aihetta), koska hän itse ei huolehdi vastikkeistaan, koiransa jätöksistä jne. Hän ei koskaan maksa vastikkeitaan, vaan mieheni isännöitsijänä joutuu aina muistuttamaan ja pyytelemään taloyhtiön yhteisiä rahoja korkojen kera. Koiransa paskoo yhteiselle piha-alueelle, kun koira on siis vapaana tuossa pihalla, eikä sitä käytetä siis kävelyllä missään/koskaan! Ymmärrän kyllä miksei, siihen on ihan hyvä syy. Mutta kyllä omistajan on huolehdittava lemmikkinsä jätökset pihalta pois. Naapuri oli vauvuillaan jo ajanut koiran paskaan. Että mä olen vihainen :kieh: Laitoin kirjeen tälle naiselle postilootaan ja annoin paukkua! Ja tämä ei jää tähän, tulkoon puhumaan ihan kasvotusten tai vastatkoon kirjeeseen, ja olkoon asiallinen! Tuollaisia selviä syytöksiä en aio enää sietää. Joskus aiemmin hän kirjoitti viestissään mulle: "Teistä ei ole koiran pitäjäksi." Sitten tämä nainen on välillä niiiiiiiin naapuria että... toivotteli meille joulun alla onnea ja on kuulemma niin iloinen meidän puolestamme. Mutta nyt ei enää mene läpi; kaksnaamainen nainen, jonka mielialat heittelee ihan urakalla! Kohtelee naapureitaan mielialansa mukaan. Mun mieskin on sanonut jo pidemmän aikaa, että tämä kyseinen nainen on muuttunut ihan oudoksi sen jälkeen, kun tähän muutimme. Aluksi hän oli aivan ihana naapuri. Sittemmin ei enää edes tervehdi miestäni :O Pakko sillä on olla mielenterveysongelmia, ei voi olla ihan normaalia, ettei se ihminen kykene työssäkäyvänä huolehtimaan raha-asioistaan (on siis sanonut mulle ihan kasvotusten, että eihän se nyt haittaa, jos jättää kännykkälaskun rästiin, että pääsee itse ulkomaille tai reissuun!!! siis mitä ihmettä????) ja mielialat heittelee laidasta laitaan. Voi hohhoijjaa... otan asian esille, siis tämän valittamisen seuraavassa taloyhtiön kokouksessa ja kyselen vähän muiltakin, että onko meidän koira todella ollut häiriöksi!