Emby^ Joo-o, ei ois enää edes sitä kahta viikkoa laskettuun... aika vaan rientää! Jos sulla on harjotussuppareita, vähän kyllä kuulostaisi kuvailemasi perusteella! Mulla ainakin tuntuu just tuolta. Ja toi paineen tuntu on just tuolla navan alapuolella ja tunnen ihan selvästi, kun vauva oikein tunkeutuu jonnekin tuonne alas ihan kuin ei sinne edes mahtuisi, mutta pakko vaan tunkea itseään alemmaksi. Etenkin autolla ajessa tuli semmoisia tunteita useampi kuukausi sitten jo! Ja sullon aivan ihana massu :heart: Pitäsköhän munki räväyttää tänne viime hetken kuva? Mut kun en osaa... Niin, ja eikö vaan ookin ihanaa nähdä vatsan päältä, kun pieni siellä myllertää menemään! Se on aika hassun näköistä puuhaa... kun vatsa nousee hitaasti tai vauhdilla, kerkeet ehkä laittaa just ja just käden siihen ja sitten kaveri vetäytyykin pois... tai on parkkeerannut itsensä siihen asentoon
eskapismi Mukava kuulla sinustakin! Ihan hyvällä omallatunnolla olet nyt vaan kiltisti saikulla ja koitat nauttia
Ja todellakin vauvan vaatteiden laittamisessa riittää puuhaa, huh huh! Mä tein ison rumban pesten kaikki, siis ihan kaiken makuupusseista lähtien ja lajitellen kaiken kaappeihin. Suosittelen ottamaan rauhallisesti ja tekemään osissa aina silloin, kun saa inspiksen, pikku hiljaa. Itekin mietin, että miten saan ajan kulumaan, kun olin siis 20 päivää vuosilomalla ennen äippälomaa, mutta kiitän että olin lomalla. Aika meni loppujen lopuksi tosi nopeasti ja nyt hätäilen, miten ehdin saada loputkin pikkujtutu kuntoon. Tsemmpiä! Ja nyt saat ihan luvan kanssa vaikka nukkua keskellä päivää, jos siltä tuntuu. Ja tosi kiva kuulla, että oot päässyt tuohon ryhmään mukaan, siellä saat vertaistukea ja löydät ehkä uusia ystäviäkin
Ja todellakin tulet tänne palstalle jorisemaan meidän kanssa!!!!
Sokruli Hei tosi hyvä idea, että laitettais oma pino pystyyn nimen omaan täältä synnyttäneille!! Olisi jonkinlainen jatkuvuus ja jo tutut ihmiset. Mäkään en tunne oloani missään muualla kotoisaksi kuin täällä, aiemmin haaveilijoissa. Aluksi tämäkään pino ei tuntunut omalta ollenkaan ennen kuin tuolta haaveilijoista ehti siirtyä sen verran tuttua porukkaa tännekin, niin itsekin sitten innostuin enempi tänne kirjoittelemaan. Laitetaan laitetaan laitetaan siis oma pino pystyyn!!!!! Kiitti älyttömän hyvästä ideasta muru
Chiba Siitä se lähtee, kohta ootkin ihmeissäs kaikesta joka reiästä vuotavasta tiedosta, jota alat saada neuvolasta
On se vaan ihanaa aikaa! Mutta nauti nyt, omasta kokemuksesta voin sanoa, että aika menee tosi nopeeta ja ennen ku huomaatkaan, oot jo nyytti kainalossa :heart: Ja nyt häädät noi pahat ajatukset pois ja koetat nauttia olostasi!! Totta se muru on, sä oot raskaana!
lemonade :hug: Voi sua! Nyt vaan kuuntelet ittees ja omaa oloasi ja lepäät sen mukaan. Mitä sä teitkään työksesi, hoitoalalla? Nyt kipin kapin hakemaan saikkua, jos yhtään tuntuu siltä. Jos ei jaksa niin ei jaksa, se on täysin ymmärrettävää tuossa tilassa. Onpa harmi, ettei ne rannekkeet oo auttanu sua. Kyllä se olo jossakin vaiheessa helpottaa, nyt ei voi muuta kuin koettaa vaan mennä oman olotilan mukaan, muista levätä ja tapaamaan tohtoria mars! Voimia!
Epa_88 Mukavaa äippälomaa :heart:
tiuhti_ Kuulostaapas hyvältä tuo kasvohoito ja hieronta
Kyllä se vaan tekee hyvää päästä rentoutumaan ja nauttimaan, tulevalle äipälle vähän omaa laatuaikaa! Ja se olo sen hoidon jälkeen on mahtava. Nauti muru!! Ei vois olla parempi eka lomapäivä
Kuis pitkä loma sulla nyt onkaan? Onko mitä kaikkea kivaa suunnitteilla? Muistahan kuitenkin myös levätä.
Myy Muistat nyt kuunnella omaa oloasi ja lepäät sen mukaan, tsemppiä :hug: Ihana masu sulla!
Namppis88 Aika rientää, sulla poitsu jo kuukauden ikäinen :heart: Miten siellä vauva-arki on lähtenyt menemään? Miten yöt, nukkuukko vauva hyvin? Kohta tullaan perässä oikein rytinällä!
Taiteilijatar :hug: Mikä siellä on vointi nyt?
mynttis Vuosilomalla sinäkin, ihanaa lomaa! On se vaan ihanaa, kun saa vähän omaakin aikaa ennen virallista äippälomaa. Ja ei oo ihan viimeisillään kuitenkaan vielä, niin ehkä sitä jaksaakin tehdä jotakin
Mä alotin kans vuosilomalla (20pv) ja siitä siirryin suoraan äippälomalle. Mutta omaa aikaa en ole kyllä nähnytkään... kauheesti ollut tekemistä ja tekeminen ei kyllä lopu. Aika kuluu sullakin ihan varmasti, onko minkä verran vauvan juttuja vielä laittamatta? Tällä hetkellä minusta tuntuu, etten enää jaksaisi yhtään mitään, nyt kun sitä omaa aikaakin olisi vähän enempi kuin mitä vuosiloman aikana. Nyt vaivaa päkiät ja maha on jo liian iso, olo tukala. Mutta nautitaan silti :heart:
Omaa napaa Huomenna onkin ystävänpäivä :heart: Mulla onkin sen kunniaksi neuvola. Mun vanhemmat on tulossa illalla käymään, ja saadaan vähän lisää vauvan vaatteita yms.
Alkaa kyllä jo koko meidän asunto olla täynnä vauvan kamaa! Eilen tuli vaunut ja nyt ne on parkkeerattu tuohon eteiseen
Huomasinpa tuossa, että meillä roikkuu ikkunoissa joulukoristeet (kultaiset tähdet) ja jouluvalot minikuusessa senkin päällä
Taidanpa lähteä ottamaan jouluiset jutut pois!