hellurei
mie oon käyny joka päivä lukemassa, mutta en vaan oo saanut aikaseksi kirjotella, laiskuus iskenyt
Sanja, mulla tuli punaväriä paperiin alkuraskaudessa AINA seksin jälkeen enkä sitä osannu niin säikähtää, mutta mulle löytyi sille syy. mulla on GBS, eli streptokokki bakteeri, jatkuva emätintulehdus ja limakalvot siis ärtyivät seksistä niin ne sitten vuoteli! kannattaa mainita asiasta sitten neuvolaan ja pyytää heitä ottamaan näytteet, koska silloin tarvitaan synnytyksessä antibioottitippaa jottei vauva saa tartuntaa.
olikos täällä muita kellä GBS todettu?
lemonade, voi kökkö tota sun pissakierrettäs
sun pitäis päästä nyt kunnon lääkäriin jotta saavat sen loppumaan!
Chiba, mie olisin halunnut, mutta täällä meidän paikkakunnalla ei edes taida sellasta olla enkä viitsi pääkaupunkiin lähteä. ja maksaa kyllä ruhtinaallisesti rahoja
olishan se ollut ihanaa, mutta päätettiin säästää vähän
mene ihmeessä! onhan se kokemus ja varsinkin ku on esikoinen kyseessä :heart: sen kokee vain kerran!
viida, onko sulla ollut aina sama mittaaja? jos ens kerralla ei ole mitta noussut, kannatta atodellakin alkaa hiukan kyselemään asiasta! mutta se riippuu aina mittajasta, turvottaako maha yms. ja mie tajusin että mulla saattaa olla ihan siitä, että mua ei turvota masun kohtaan melkein yhtää enää vaan se on aito iso pallo
mutta kyllä minäkin huolestuisin jos se jo nyt alkaa laskemaan ihan! sehän merkkais oikeaoppisesti sitä että vauva alkaa olemaan jo lähtöasemissa! onneksi sulla on jo viikkojakin hyvin
mutta en kuitenkaan usko että hätää olis!
PikkuHötö, ihana kuulla susta :kiss: toivotaan nyt parasta, että pikkunen löytää oikean paikan ja laskeutuu ennen määräpäivää! mutta muista, et ole mitenkään huonompi jos et alakautta pääse synnyttämään
toki se on iso operaatio ja parantuminen kestää, mutta siitäkin selviää! kovasti tsemppiä :hug:
taiteilijatar, onneksi sulla on etätyömahdollisuus
itsellänikin oli! teinkin muutaman kerran kotona työt kun en vaan jaksanu töihin mennä! mutta jouduin senki sitte lopettamaan ku stressasin töistä liikaa
eli älä sit stressaa liikaa!
Emby, pystytkö kertomaan miehelles että susta tuntuu pahalle? ei ole mukavaa että sulla on paha mieli koko ajan miehesi takia
itse en jaksais moista! yrittäisin jutella ja jos ei ala puhe tehoamaan, mie heittäisin pihalle, mutta oonki aika raaka näissä asioissa! koitahan jaksaa retaletta :hug:
(.), vihdoin ja viimein sain tänään inspiraation, ja alan pesemään loppuja pikkumiehen pyykkejä, kiirehän mulla muute tulee :O oikein aamulla tomerana heräsin ja ensimmäisenä hain korin johon lappasin pikkumiehen tummat pyykit ja heitin koneeseen
sitten olisi vielä pari koneellista lisää vaaleaa pyykkiä, mutta nyt on edes jotain saatu tehtyä! oon mä jo aikasemmin pessy lakanat yms. ja yhdenkoneellisen vaaleata pyykkiä
mutta nyt pitäs alkaa loppujakin laittelemaan! ja aloin kovasti miettimään järjestystä.. nyt tuntuu ihan hyvälle, mutta onkohan se sittenkään
mies saa alkaa mun kanssa illalla kyllä kattelemaan uudestaan josko jotain tarvis muuttaa.. esim. haluaisin toisen ns. hoitopisteen kylppäriin niin on vesi lähellä pyllypesuja varten
täällä kans on nyt alkanu kamalat liitoskivut ja iltasin supistelee, nyt on 3 iltana peräkkäin tullut ihan kunnollisia, 10 min välein! :O eilenki säikähin, mutta meni panadolilla ohi.. onneksi!
huh huh
tulihan romaani nyt sitten! joskohan menis aamupalalle ja pukis päälle ja alkas touhottamaan ihan urakalla!
tiuhti ja pikkumies :heart: 32+5