nellielli Tosi hyvä, että kävit hakemassa saikkua! Oma vointi ja pieni masuasukki on tärkeintä :heart: Töitä kyllä ehtii tehdä ihan kyllästymiseen asti! Mitä teet työksesi?
lemonade Nyt otat vapaat rennosti ja nautit
Onko mitä suunnitemia vapaille?
tiuhti_ Oi oi, sulla viikkoja jo noin paljon :heart: Repesin täysin sun lauseelle: "noh, onneksi sinne alapäähän ja persukseen ei nää edes kunnolla vaikka oliski parit kakkaraidat jääny"
Omaa napaa Raskauden aikana ei ollut selkävaivoja, niin johan nyt on toi vasen alaselkä lannerangan kohdalta kipeä :kieh: Kävellessä sattuu joka askeleella ja en pysty laittamaan oikeeseen jalkaan sukkaa seisaaltaan ilman tukea, kun en luota siihen, että pysyn pystyssä. Kipu on ikävä kyllä samanlainen kuin mitä oli vuonna 2008, kun lanneranka tulehtui... pitää olla nyt tosi tarkkana, missä tilanteissa nostelen vauvaa, ettei vaan satu vahinkoa ja pudota vauvaa. Ajattelin odottaa jälkitarkastukseen asti, mutta jos yhtään pahenee, pakko käydä lääkärissä, vaikkei ne voikaan tehdä yhtään mitään... korkeintaan määräävät jotakin tulehduskipulääkettä, josta tuskin on mitään apua
Alapää alkaa olla aika hyvässä jamassa, ihanaa!!
Pystyn jo istumaan ja vatsakaan ei oo enää kovana. Helpottaa elämää kummasti. Mut ajelivat siellä synnärillä alapäästä karvoja, niin ne nyt pistelee ikävästi
Mies lähti töihin tiistaina ja ollaan oltu nyt pojun kanssa kahden kotosalla. Hyvin on mennyt. Ainoo mikä saattaa jossakin vaiheessa alkaa tuntua on se, ettei oo aikuista juttuseuraa. Käy aika yksinäiseksi. Mies lähtee ens viikon tiistaina työmatkalle ja tulee kotiin vasta perjantai-iltana. Lähtee heti seuraavalla viikolla maanantaina uudestaan ja on torstaihin asti, KIVA :kieh: Niin, ja lähtee omiin peleihin toiselle paikkakunnalle nyt tulevana lauantaina ja hänen isä tulee sitten sunnuntaina kylään. Että mua ahdistaa, ettei keretä viettää aikaa yhdessä... ja tekee tällä viikolla ylitöitä, kotona vasta kuuden pintaan.
Meillä irtosi eilen napatynkä ja käytiin kylvyssä :heart: Oma terkka tulee tänään kotikäynnille ja täällä olisi markkinat. Tekisi kovasti mieli lähteä käymään torilla, on niin kaunis ilmakin. Mutta en oikein tiedä vauvan kanssa... pitää katsoa miten oltapäivä menee, jos vaikka innostuisin terkan käynnin jälkeen lähtemään. Mutta säälittää jättää koira kotiin, kun sitten ei ehdittäis käydä kävelyllä :ashamed:
Imetys mietityttää, alkaa ahdistaa koko imetys :ashamed: Ei tahdo oikein onnistua, imetysasennot huonoja, kun pojan nenä hukkuu näihin kannuihin ja joudun tukemaan tissiä ja toisella kädellä tuen vauvaa, joten oma niska jumittuu siihen paikkaan. Toinen tissi on jo auki. Imuote vauvalla ihan hyvä rintakumin avulla. Maitoa ei tahdo tulla kunnolla, eilen pumppailin 45min per tissi ja tuloksena yhteensä 40ml maitoa. Pumppailukin ahdistaa, kun haluaisin vauvan unien aikaan itsekin levätä tai tehdä kotihommia / omia juttuja, niin enpäs teekään, kun pitää olla pumpulla ja istua parkissa tässä sohvalla. Tunnen huonoa omaatuntoa... ja tiedän kuulevai tästäkin saarnan mun äidiltä ja arvatkaapa, tunnenko itseni silloin vielä huonommaksi... tekis mieli itkeä ja parkua tän takia :ashamed:
syysmyrsky Kiva kuulla, että sulla on jo parempi mieli :kiss: Varmaan helpottunut olo, kun saat käynnistyksen/sektion 39+4, jos ei ennen sitä tule? Ei ois enää kauaa, hui että aika menee nopsaan. Enää kolmisen viikkoa sun h-hetkeen :heart: Eikö oo mitään merkkejä, et vauveli haluaisi tulla? Mulla oli muuten ihan sama juttu tuon persauksen pyyhkimisen kanssa
Mut ei kyllä siinä vaiheessa naurattanu yhtään... mähän en voinut edes istua siinä pöntöllä, kun alko supistaa justiisa, ku sai ittesä hilattua pöntölle... saatikka sitten tehdä jotakin sinne pönttöön. Mä itkun kanssa kävin väkisin vessassa ja lopulta en sit kolmeen päivään edes uskaltanut syödä/juoda oikein mitään, ettei tartteis käydä vessassa.
nellielli ja
Chiba Tuli mieleen, että ootteko kokeilleet pahoinvointirannekkeita? Entäs oletteko kokeilleet ottaa yöpöydälle aamua varten valmiiksi jotakin pientä suuhun laitettavaa, kuten suolakeksejä? Olen kuullut, että jos ottaa jo pitkällään ollessaan juuri herättyään esim. muutaman suolakeksin / sipsiä tms. mikä vaan alas menee, niin se auttas vähän siihen pahoinvointiin. Mut en sit tiedä, miten hyvin toimii. Mut tuli vaan mieleen
opcorn:
Chiba Monta koiraa teillä on? Tiedän tuon tunteen, kun koiria käy sääliksi, kun itse ei pääse niiden kanssa juuri mihinkään kotiovea kauemmaksi
Mä pääsin loppuraskaudessa vaan tuohon lähimmälle jääkaukalolle ja sittemmin enää postilaatikolle... olin niin turvonnut jaloista, että teki kipeetä kävellä. Ja nyt kun on vauva, niin käydään kyllä päivittäin vaunuilemassa ja koira on mukana, mutta ei voida mitään himopitkiä lenkkejä kuitenkaan tehdä. Niin, ja ihania vapaita :kiss: