syysmyrsky :hug: Tiedän ettei tähän oo mitään helpotuksen sanoja edes olemassa, mutta toivon silti, että poju pysyisi masussa vielä hetken ja sulla olo helpottuisi. Raskaus ei oo mikään helppo juttu, ja etenkin loppuraskaus voi olla todella raskasta aikaa. Tiedän kokemuksesta. Mutta lopputulos on mitä ihanin, palkinto minkä kaikesta tästä saa :heart: Voimia :kiss:
Emby^ Nyt kyllä patistat miestäs enempi auttamaan, pakko! Sun täytyy nyt levätä mahdollisimman paljon ja miehelle jää kyllä aika iso vastuu kotitöiden osalta. Meillä mies on tosi järjestelmällinen, vaatekaappikin on niiiiiin tiptop viikattuna, farkut ja kauluspaidat silittää aina pesun jälkeen, imuroi käskemättä ja naputtaa mulle, jos jätän tavaroita jonnekin. On se hyvä saada tietää toisen ajatukset, niin ei tarvitse sitten kuvitella tai luulla tietävänsä, jolloin tulee väärinkäsityksiä tosi helposti. Meillä ainakin on vähän kommunikointiongelmaa, niin ainakin tuolla neuvolassa samaisella käynnillä, mihin ne laput täytettiin, niin pystyi paremmin kuuntelemaan ja kertomaan niitä ajatuksia. Eli kannattaa ottaa mieltä painavat asiat esille siellä, ehkä miehesi uskoo, kun joku ulkopuolinen sanoo hänelle esim. noista kotitöistä. Toivotaan!
lemonade Ihana toi teidän työnimi :heart: Ja viikkojakin alkaa olla jo kasassa, mihin tää aika oikein menee?? Ei sitä voikaan tietää mikä on normaalia ja mikä ei. Itse ainakin mietin monesti juuri tuota samaa, etenkin ensimmäinen raskaus kun oli. Kannattaa kuitenkin ottaa järki käteen siinä mielessä, että jos oma olo on kaikesta huolimatta hyvä, niin asiat on silloin hyvin
Mä ainakin saatoin huolestua ihan turhista asioista, vaikka voinnissani ei ollut mitään ongelmaa. Mutta tiedän, sitä väkisinkin miettii kaikenlaista ja kehittelee itselleen kauhukuvia :ashamed:
tiuhti_ Täällä ilmoittautuu kans pieni hikoileva sika! Siis ihan järkyttävää hikoilua etenkin öisin :stick: Oiskin vaan pientä hikoilua, mutta kun herään ihan litimärkänä ja hiki haisee nenään :kieh: Käännän vaan tyynyä, että saisin kuivaa pään alle. YÖK