Emby^ Mä kokosin miehelle joululahjaksi isyyspakkauksen
Lahjakassiin keräsin kaikkea pientä. Tiimarista ostin sinisiä kertakäyttölautasia ja 0v-kynttilän, joita täytyi käyttää, kun ekat vauvan ihastelijat tulivat kylään (ohjeet / käyttötarkoitus kaikille lahjakassissa oleville jutuille piti kirjoittaa korttiin, mutta en ehtinyt, joten mies sai sitten sanallisen selostuksen
). Tiimarista lähti mukaan myös poikamaisia pillejä, joissa oikein hienot paperikoristukset, ja näitä miehen täytyy käyttää aina saunaolutta juodessaan niin kauan kuin pillejä riittää. Pakkauksesta löytyi myös salmiakkia, olutta + lonkeroa, karkkipussi, hengenraikastinpastilleja yms. pientä. Mikä parasta ja ehkä miehelle mieluisin kaikista oli vapaa ilta-kortti
Ihan tavalliselle paperille olin kirjoittanut, että vapaa ilta-kortti esim. pleikan peluuta, ystävän kanssa oluelle jne. ja lupa myönnetty eli mun allekirjoituksella se tulee sitten voimaan.
Omaa napaa Jess, jo kaksi yötä putkeen menty niin, että poika herää noin kolmen tunnin välein syömään ja nukahtaa helposti! Meinaan meillä nukahtamisen kanssa on ongelmia... viime yönä poika heräsi puolen yön aikaan, kolmen maissa ja kuuden maissa. Kuuden jälkeen ei kyllä enää nukuttanut ja näillä mennään vielä tähänkin aikaan, ei nuku vieläkään. En ymmärrä, miten pojan saa nukutettua, kun on ihan niillä rajoilla, että nukahtaa, mutta ei kuitenkaan nuku. Siihen asti menee hyvin, kun tutti pysyy suussa, mutta nukahdettuaan suu aukeaa ja tutti tipahtaa, ja siihen poika reagoi. Sitten se on sitä pomppimista sänkyyn ja ylös, ellei halua olla vauvan vierellä tuntitolkulla. Sohvalle nukkuu kyllä oikein mielellään, mutta omaan ensikoppaansa ei. Viereen en halua opettaa, enkä uskaltaisikaan, etten vahingossa käänny unissani vauvan päälle tms. Yöt kun saisi menemään tuon nukahtamisen kanssa hyvin ja imetyksen onnistumaan kunnolla, niin kaikki asiat olisi loistavasti. Mies jo sanoi, että jos kokeiltais antaa vähän vähemmän maitoa kerralla, jos nukahtaisi sitten paremmin...
Niin, viime yö oli mun eka yö vauvan kanssa, kun tähän asti mies on hoitanut yösyötöt. Alkaa oma olo olla jo parempi, niin pystyn osallistumaan enemmän kaikkeen :heart: Ääk, mies lähtee huomenna töihin!