Chiba, tuosta se masu alkaakin kasvamaan sitten, kohta sullakin on pallo
sulla pikkunen on sellaiset 4-5 cm pitkä päästä varpaisiin :heart:
lemonade, sielläkin alkaa olemaan selvää pyöreyttä havaittavissa jo alavatsalla, sun pikkanen onkin jo kohta sellaiset 10cm pitkä päästä varpaisiin :heart: ja liikkeetkin alkaa tuntumaan pikkuhiljaa =) voisko se hiiva aiheuttaa sulla pissaoireita? mulla meinaan tekee niin
mulla kirvelee alapäähän kun pissaan ja koko alapää on aina ihan tulessa.. siis se ei enää kutise vaan on ihan arka yms..
Sokruli, voi että :heart: pikkanen jo 3kk :O onko siitä tosiaan niin kauan
meidän masuasukki oon ollu silloin itte vielä ihan alkutekijöissään!
eska, onneks sie pääset sinne neuvolalääkäriin! ja upeaa kun saat tukihenkilön mukaan matkaan
itsekkin harkitsen sitä, meinaan ajattelin omaa äitiäni sinne mukaan, jos mies ei kestäkkään katsoa.. eli tekevät vaihdon sitten jossain välissä jos pitkäksi venyy! onnistuukohan sellainen? kuinka sie muuten jakselet? onko supistukset rauhottunut?
Sanja, mä lyön vaikka vetoa että johtuu sulla nyt se vuotelu ihan kuivista limakalvoista vaan, ja seksi vähäärsyttää niitä! mutta ei sen takia tarvii seksiä silleen vältellä, mutta olis hyvä käyttää kunnolla liukastetta
ja sano toki asiasta neuvolaan myös! mutta nou hätä
(.), mun piti nukkuä tänään korkeintaan puoli 8, kurkkasin kelloon siinä 7 maissa ja MEINASIN laittaa herätyksen, mutta ajattelin etten tarvii
juuh, heräsin vartti sitten :ashamed: pitäs äkkiä alkaa koiran kanssa vähä touhuumaan ja sitte lähteä kaupungille ja ystävättärelle kahvittelemaan
kiirus tulee! lupasin viimeistään puoli 12 olla siellä, mutta en nyt sitten tiiä.. voih voih.. ja silti mä täällä hengaan
nyt alan valmistautumaan!
tiuhti ja pikkumies :heart: 32+6 (APUA!
mulla oikeesti loppuu aika kesken)