Laretzki En syö rautalisää ollenkaan. Nyt tosiaan olen taas koettanut syödä perunaa vähemmän, kun ihan selvästi se ruuansulatuksen ongelma on se hiivatin pottu
Nyt kun olen vähentänyt ihan minimiin, niin kyllähän tuo ruokakin sulaa hyvin ilman mitään ongelmia! Kävitkö sä seuloissa ollenkaan? Mulla oli tänään. Ensi viikolla sitten nt-ultra :heart: Niin ja onnea hyvistä ultrakuulumisista, myös kivoja kuvia olit laittanut!! Puhuit odotus blogista, saako sitä käydä katsomassa?
Jos saa, voit vaikka laittaa yksärinäkin linkin, jos et tänne halua laittaa.
Epa Ihana kuulla, että kaikki on hyvin ja sait hyviä uutisia ultrasta! :heart:
Taiska Ihana massukuva :heart: Saanko kysyä, tuleeko tyttö vai poika?
Noista Firkon vaunuista, mistä ostitte ne? Saako niitä miten hyvin noista vaunuliikkeistä? Minusta vaunut ovat todella kauniit ja minusta menevät sekä tytölle että pojalle! Onko ne yhdistelmät?
syysmyrsky Voi muru :heart: Toivottavasti olosi on näin muutaman päivän jälkeenpäin parempi?! Äläkä muru koskaan vertaile keskenmenon kokemuksia toisten kanssa! Jokainen kokee sen eri tavalla ja se on kovin yksilöllistä. Voi olla ns. "pahempiakin" tapauksia kuin sinulla oli, mutta tunnetasolla se on yhtä lailla yhtä raskasta, vaikka keskenmeno olisikin ollut ihan alussakin ja ns. "helppo". Koita muru jaksaa! Tsempitykset ja rutistukset :hug:
Namppis Kurjaa kuulla negatiivista palautetta töissä, tiedän tunteen
Mitä sä teet tällä hetkellä? Onneks sulla ei ois enää pitkä aika tuollaisessa työpaikassa! Mä olen kyllä syönyt sinihomejuustoa, ja sitä saa syödäkin ihan turvallisesti, kunhan se on pastöroidusta maidosta tehtyä ja kaikki juustot ovat sallittuja kuumennettuna! Joten eikun homejuustoa ostamaan
Kielletyistä asioista on ollut puhetta. Minä ainakin olen syönyt juustoja ihan normaalisti, sinihomejuusto on yksi suosikkini ja minusta sitä saa syödä ihan turvallisesti, kunhan se on pastöroidusta maidosta tehtyä ja mielellään suomalainen (ja kaikkia näitä saa syödä KUUMENNETTUNA ISOJAKIN MÄÄRIÄ - näin neuvolasta sanottiin). Maksalaatikkoa olen syönyt kerran ja se on myös mun herkkua. Maksamakkaraa saa syödä leivän päällä ihan normaalisti (neuvolan täti sanoi näin), kunhan ei isoja määriä ja kovin usein.
Mutta kertokaa te viisaammat, että mikä tämä tuorejuustojuttu oikein on???????? Sitä ei saisi syödä ollenkaan, mutta minä olen kyllä syönyt, kunhan se on suomalainen ja pastöroidusta maidosta tehtyä, esim. Valion Viola-levitteitä! Niin mitä työ muut olettemieltä, onko ihan turvallista syödä näitä levitteitä, jos ne ovat suomalaisia ja pastöroidusta maidosta tehtyjä?? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi olla mitään riskiä...??? Savukala on mun todellista NAM NAM herkkua ja viime viikolla maistoin pienen palan, mutten uskaltanut syödä toista kertaa / enempää, kun siitä neuvolassa varoiteltiin. Viikonloppuna maistoin ensimmäistä kertaa elämässäni alkoholitonta siideriä, omena oli mehumaista kun taas mansikka-lime oli enemmänkin siiderimäinen
Jomi Oi oi, kuulostaapa hyvältä tuo sun kieliharjoittelu!!
Mitä sä opiskelet? Ja vielä pakollinen kieliharjoittelu, niin onko teillä vaatimuksena tehdä se ulkomailla? Minkälaisessa paikassa sä olet harjoittelussa Dublinissa? Olet varmaankin jo kertoillut, mutta olisin iloinen, jos kehtaat vastata uudestaan
Alkoi kovin kiinnostaa tuo sun juttu!!! Dublin on kiva paikka, kerran olen käynyt. Missä sä asut siellä, jonkun perheen luona?
Minusta
Zonphien teksti "Ja kommentoidakseni syysmyrskyn murhetta, en kyllä ole sitä mieltä että kel onni on se onnen kätkeköön! Toki riippuu hiukan seurasta, mutta miksi ei antaisi ymmärtää olevansa onnellinen asiasta josta kuuluukin olla. Aina ei vaan VOI ajatella, että mitä muut ajattelee, eihän sellaisesta mitään tulisi. Tokikaan, en itsekään alkaisi hehkuttamaan raskausasiaa heille, joilla homma ei toimi sitten yhtään, mutta ei se minun onneani estä" on aika osuvasti sanottu siitä, mitä itsekin ajattelen. Silloin kun itse kirjoittelin aktiivisesti tuolla esikoista haaveilijoissa ja tuli näitä plussausaaltoja :heart: niin moni kävi kertoilemassa kuulumisiaan plussauksen jälkeenkin ja minusta sinne saakin käydä kertoilemassa, ei sitä voi ajatella, että entäs jos joku nyt loukkaantuu, niin jätänpä nyt kokonaan kirjoittamatta - aina löytyy heitä, joille vauvauutinen ja siitä hehkuttaminen sattuu ja syvältä (myös minua satutti!), mutta pitää pystyä myös hehkuttamaan onneaan
Liikaa ei voi suodattaakaan, muutenhan sitä ei pystyisi missään puhumaan ylipäätään yhtään mistään. Mutta toki täytyy miettiä, miten asioista puhuu kenenkin kuullen.
"kuumeilija" ja tirppana 11+5