Jomi Kiiiiiiitos :heart: Ja juu,noi on firkonin f7 mallia.. Ja varmaan aiemmin tuolla jo sanoin,mutta siis ite ihastuin pelkästään kuvan perusteella ja siskon kaverilla kun tollaset on,niin kysyin vain pari kysymystä ja päätin sen jälkeen ostaa
Noihan on tolla luxus-ilmakumipyörällä (makso 10e enemmän,mutta oli isännälle hurjan tärkee hankinta
) Ja tokihan tulen sit kertomaan käyttökokemuksista ^^
syysmyrsky no siellä ei sitten paljon ole vaihtoehtoja :/ Kurja juttu kyllä,jos tollaset terkkarit on. Esikoista odottaessa (ja miks ei muitakin lapsia) olis varmasti paljon miellyttävämpää mennä käymään neuvolassa,jos sieltä sais edes asiallista palvelua :/
Ja tosta toisesta aiheesta.. Mun mielestä ei kellään ole oikeutta päättää siitä kuka ansaitsee ja kuka ei lapsen,olkoot tausta millanen tahansa. Toki itekin siihen sorrun,mutta yleensä vain alkoholistien tai huumeidenkäyttäjien kohdalla.. Ja jotenkin mä uskon siihen,että kyllä ne ihan vilpittömästi sua onnitteli ja ovat onnellisia sun puolesta,mutta itsekin pitkään yrittäneenä sitä aina toivo ja toivo,että kun se sattuis omalle kohdalle!! Mä en ainakaan usko,että kukaan on tarkottanu ketään loukata millään tavalla!
Ootko kattonu huutonetistä noita doplereita? Vai meinasitko ostaa ihan uuden?
Chiba ihana kuulla susta! Tai tosiasiassa,oon mä käyny tuolla toisella puolella kurkkimassa teitä!
Ei sieltä malta olla poiskaan ihan kokonaan. Tsemppiä teille tulevaan ja plussia puhallan,että pääsisit pian tänne <3
Tänään neuvola! Toivottavasti viimeinen!.. Tai kun viimenen rv alkaa
niin jospa sitä kohta päästäis tositoimiin...
Taiska ja napero 39+0 *pokssss*