ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

YP toivottavasti pian muuttuisi odotuspäiväkirjaksi:heart: mul on kans sellanen päiväkirjatyyppinen, jonka väliin mä oon liittäny myös sellasia erillisiä lappuja joihin oon tätä asiaa purkanu..merkkailen sinne myös aina kierrot..

Diodium sitä vartenhan tää palsta on, et voi tunteitaan purkaa..:hug:

Haylina ootko jo testannu?

Siniviuhka :hug: tädistä vielä tännekkin..

Sinirusko:hug: negasta..mulla on välillä pms-vaivoina tota pahoinvointia..

kaz
Ibu Me ollaan nyt sitten samassa veneessä. Meillä samat tutkimukset jo käynnissä. Voidaan jännätä yhdessä. Ensi viikolla voidaan vihdoin viedä se miehen simppanäyte tutkittavaksi ja toivottavasti saadaan tulokset nopeasti, että voidaan sitä uutta tutkimusaikaa ja aukiolotutkimusta alkaa varaamaan. Tsemppiä Sinulle :wave:

muut tädin riivaamat myös :hug: :hug: :hug:

sellaista vain, että olen varmaan viikonpäivät nettipimennossa, joten yritän päästä kännykällä lukemaan teidän kuulumiset, mutta kirjoittaminen jää varmaan kokonaan.
plussatuulia! :whistle: :whistle:

Täällä jännäillään edelleen kovasti...Eilen oli mahassa hieman menkkamaista tunnetta, mutta tänään ei sitten mitään! ;) Huomenna taas testailen!!Tulen kertomaan sitten taas että miten kävi.... =)
Huomia plussatuulia kaikille!!!! :hug:

pakko tulla tsemppamaa, kun meidän KP on täällä. Mä sain esikoseta plussan vasta viikon sen jälkeen kun tätin ois pitänyt tulla, siihen saakka pelkkiä negoja. häntä pystuun jos tätiä ei näy peliä ei ole menetetty.

anteeksi tungettelu nyt siirryn takasin toivottomiin :D

Kiitos poika!! Tuskin ketään haittaa vaikka vähän tungettelitkin..

Täällä olen kaverilla lapsen vahtina, kun hän odottaa heidän toista lasta ja he halusivat mennä miehensä kanssa kahdestaan ultraan. Joten tulin tänne.. Lapsen laitoin äsken nukkumaan ja silleen..

Oma tilanne edelleen auki..
Saa nähdä milloin ratkeaa.. En jotenkin uskalla toivoa sitä raskautta, ettei tule niin suuri pettymys..

KP

Olin tänään niin epätoivoinen, että ostin vielä apteekista sen herkän raskaustestin (One-Step 10mlU/ml) Ajattelin huomenna testata et mitä se näyttää, koska huomenna tiedossa yhet kemut,niin tietää sitten oonko kuivin suin vai mitenkäs.... =) Alkais menkat nyt jos on alkaakseen tai näyttäis testi edes jotain väriä ni sais mielenrauhan! :p Onko kellään kokemuksia tosta ko.testistä?? :heart:

Ibu
kaz ja pipopi tsemppiä teillekkin tutkimuksiin ja toivotaan että ei olisi kuin pienestä jutusta kiinni et raskauduttaisiin :wave:

jänniitää se munatorvien aukiolotutkimus, mutta yritän ainakin eka kestää sen ilman nukutusta. Toisilla tutkimus ei ole juurikaan koskenut ja toisilla taas ainakin jo tukossa, niin on koskenut.. Jos torvet olisi tukossa, niin samalla aukasevat ne. Jospa se parantaisi mahdollisuuksia!

Aika jännä, kun eka hoitaja sanoi että tutkimus tehdään kierron 8.-14. pv ja sit muutin aikaa (kun laskin kiertoa, niin ei olisi sattunut eka aika noille päiville..laskuvirhe hoitajalla) ni sanoi toinen hoitaja, että aukiolotutkimus tehdään kierron 8.-10. pv, ei lähellä ovista ettei vahingossa huuhdeltaisi hedelmöittynyttä munarakkulaa kohdun ulkoiseksi raskaudeksi.

No lokakuun alkua odotellessa..

tsemppiä kaikille, täällä ois ovis vissiin nyt vkloppuna (en oo jaksanut/muistanut tikutella) niin yritetty kovasti sitä hyödyntää ja sit jalat kohti kattoa..

täällä mies otettu avosylin vastaan takaisin kotiin :heart: harjoituksetkin ollaan jo tietysti alotettu :D on kyllä ihan mahtava fiilis kun toinen on kotona...
käytiin toissapäivänä rakentavin keskustelu mitä ollaan koskaan käyty koko seurustelun aikana. hämmästyin ihan että onko toi nyt mun mies joka osaa noin keskustella:D on kuulemma kerenny miettimään kaikenlaista siellä reissussa ollessaan.. hyvä näin:)

huomenna ois serkkupojn rippijuhlat ja sitten maanantaina alkaa ne uudet työt :) mahtavaa.!

Hei!

KP ja Sinirusko mikä tilanne?

Ibu, kaz ja Pipopi tsemppiä tutkimuksiin:)

on: jotku ku on tullu raskaaksi, ni niille on tullu luteraalivaiheessa flunssa..noh..mul on dpo2 ja aamulla heräsin kurkkukipuun ja yleiseen kipeänoloon..joka paikkaa kolottaa..kuumettakin varmaan on, mut en löydä mittaria..jos se olis raskausoire, ni flunssa tulis varmaan vasta sit, ku on kiinnittyminen tapahtunu..vai? perjantaina mul oli toooooosi kipeä ovis..

Halle:Täällä ei tosiaan tätiä oo vielä näkynyt...en tiedä mikä viivyttää, kun testitkin kerta näyttää negaa... :/ Aika kummallinen kierto kyllä....Välillä tuntuu että menkat alkaisi mutta ei sitten kumminkaan!?Luovuta en, ennenkuin täti kurvaa paikalle!! B) Keskiviikkona ajattelin taas testailla,[/b]kp silloin jo 36!! :D

Enhän mie malttannu oottaa taas huomiseen sen testauksen kanssa, ni testasin sit äsken taas negan.... :'( En ymmärrä....eiköhän luulis jo näkyvän testeissä jos raskaana olisin...!?Aika lailla säännöllinen ollu kyllä tuo kierto....

kp, kun sanat ei riitä :hug: :hug:

viime yönä oli ihan hirveetä vatsakipua.. koko vatsalla. alaselkää pisti ja oksetti. tuntu että kuolen siihen paikkaan.! siinä sitte tuskissani mietin että mitenköhän koskaan tulen selviämään supistuksista kun tollaset mahakivutkin sattuu noin paljon.. eipä oo taas aikoihin ollu tollasta.! tietäspä mitä se oli ja mistä johtu..

Yhteistyössä