ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Huomenia kaikille! :hug: Täällä alkanut mietityttämään nuo Clearbluen puikko-ovulaatiotestit, kun nyt kp 17 ja viiva sen kun haalenee vaan eikä kertaakaan tullut "vahvaa"viivaa....haaleita vaan!? :| Onko kellään kokemuksia noista?Onko näyttänyt oikein?Tosin alotin testaamisen vasta kp 14...oiskohan ovis voinnu olla jo ennen tätä...?Argh!!! :kieh: Ei oo ollu kyllä mitään ihmeempiä ovistuntemuksiakaan, eikä mulla yleensä niitä paljoa kyllä ees ole....maanantaina tuli vähän enemmän valkkaria siinä kaikki!! :)
Hauskaa päivänjatkoa kaikille!! :heart:

Pahoittelut heille, joille täti on tullut.. :hug:

Tänne ei kuulu mitään kummempaa.. olen pari viikkoa ollut lomalla.. pitää soittaa elokuussa aika lääkärille, että pääsen kuulemaan tarkemmin tosta IVF-hoidosta.. nyt en oikeastaan odota muuta kuin että pääsemme siihen hoitoon ja saamme sen lapsen.. tietty voi olla, että mie tipun kovaa ja korkealta, jos se IVF-hoito ei onnistu, mutta siihenkin pitää varautua.. :whistle:

Sinirusko kehuvat sitä kaikkein luotettavimmaksi ovistestiksi ja lääkäritkin suosittelee..jos sul on se huippu menny niin nopeasti ohi, että et oo huomannu tai oot alottanu liian myöhään testaamaan..

Rosetta hyvää lomaa!

Peppi kyllä te sen lapsen saatte b:)d toivotaan ja uskotaan!

on: me ollaa hoidettu parisuhdetta nyt pari päivää..käytiin to-pe saaressa yötä ja sit eilen kaupungissa terasseilla istumassa ekan kerran tän kesän aikana :heart: oli niin lämmintä ja mukavaa

HaLLeBeRRy Niin kanssa kuulin et ois luotettava...Tiedä nyt sit sitä!?Lopetin tikuttamisen eilisen jälkeen kun viiva oli jo ihan olematon.... :| Katotaan nyt vaikka alkuviikosta uudestaan jos kokeilis...Peittoja kuitenkin heiluteltu nyt joka toinen päivä,ni eiköhän luulis riittävän! =) B)
Nyt terassille nauttimaan auringosta ja kylmästä siideristä!! :heart:

Sain eilen uudet silmälasit.. Siis hankin lasit auttamaan näkemään kauemmas, kun lapsena ollut lasit ja nyt kävin näkötarkastuksessa ja todettiin optikon kanssa, että kaukonäköön voisin saada laseista apua.. Joten koska ajan paljon autolla myöskin pimeään aikaan, niin totesimme, että ostan silmälasit ja sain aurinkolasit vahvuuksilla samaan hintaan.. Maksoin vain väristä ja aurinkolaseissa on myös vahvuudet..

KP

Ibu
kävin katselemassa toisten raskaustestien kuvia.. kyllä tuli surullinen olo. Voi kun sitä itsekkin pian saisi testiin kaksi viivaa. Masentaa.. vaikka pitäis jaksaa uskoo että vielä joku päivä se onni meillekkin suotaisiin.

kaz ja peppi :hug: :hug:

KP mul on lasit ollu jostain 11vuotiaasta asti ja mua ärsyttää ne, ku koko ajan koirat tökkii niihin tai töissä, ku nenä hikoaa, ni ne valuu nenää pitkin alas..pitäs kyl sinne häihin saada piilarit..mut en oo kinä käyttäny niitä, ni ajatuskin pelottaa..

Ibu usko unelmiisi :heart:

mä tipuin kans..eli yk 21
eilen itketti illalla aika rankasti, ku huomasin ekat tuhrut..mies yritti lohduttaa, vaikka paha mieli oli silläkin..tän kierron aikana mies vie sen simppanäytteen ja mä enskierron alussa käyn otattamassa ne verikokeet..
tästä kierrosta jos tulisin raskaaksi, ni meil olis häissämme 1kk ikänen lapsi...mut ei hätää ei sitä vauvaa varmaan ihan heti oo tulossa..mut kyllä se tulee vielä joskus jollain tyylillä!!
prkl, ku on kamalat menkkakivut.. :kieh:
mä jotenki pelkään, mun miehen puolesta..jos siltä löytys jotain häikkää, ni varmaan sen miehisyys kolhiituis aika lailla ja vois kuvitella, et mä en enää rakastasis sitä..tai jotain..mä kuitenkin rakastan sitä ihan kamalasti ja se on mun perhe(koirat myös) tuli mitä tuli!! tulipas aamunavaus :ashamed:

Kaz, Peppi ja Halle :hug: ja liitynpä joukkoon..eli ei ekasta inssistä mitään tullut, vaikka oli 100 miljoonaa simppaakin. Täti tuli jo ennen viikonloppua, niin olen jo päässyt ryömimään kuopastani maan pinnalle. Vaan kylläpä taas harmitti, huhhuh. Nyt vaan toivon, että kasvais folli vauhdilla, että ehtisi ennen lomareissua vielä yrittämään toisen inssin.

Halle kyllä sä piilarit hoidat kun hoidat tämänkin. Niiden tunkeminen silmiin menee lähinnä sarjaan oudot uudet kokemukset.

Rosetta hyvää lomaa!

Paiju noi voihan hitto:hug:...hullut tsempitykset seuraavaan inssiin!! b:)d

on: käytii tos yks ilta uimassa ystävän ja sen vuoden vanhan tytön kanssa..voi, ku pidin sitä tärisevää pientä uimapetoa sylissä pyyhkeitten sisällä, ni oli se vaan hellyyttävä pakkaus ja sydän meinas pakahtua, ku ajattelin miltä tuntuisi pitää omaa lasta sylissä esim. ekaa kertaa..kyllä sitä olis kiitollinen siitä pienestä ihmeestä ja sydän syrjällään suojelis pientä maailman vaaroilta..:heart:

paijulle halauksia..uutta yritystä vaan sitkeästi, jospa se sitten tärppäis! :hug: :hug:

monia muitakin tippuneita näyttäis olevan, halaukset tasapuolisesti kaikille. :hug: :hug:

( . ) tutut tissinkipeytymiset ja vatsanväänteet havaittu, täti pukkaa just pahimmoilleen noin viikon päästä kun olemme reissussa miehen kanssa. ihanaa lähteä pitkästä aikaa yhdessä ihan kunnon reissuun, jos sais vähän ajatuksia tuuletettua! :) ottaa vaan päähän ne menkat kun sattuu just samalle ajalle.. :|

Hiphei!

Palattiin pari tuntia sitten reissusta, miehen kotipaikakkunnalla oltiin, yö nukutaan ja huomenna lähetään illalla Helsinkiä kohti, torstai-aamuna lähtee lento Unkariin, jee!! :D

Yritän nyt vääntää äkkiä nuo uudet yk:t, pitäs vielä pakata ja kaikkea, huh huh.

:hug: tädin yllättämille.

Mulla oli silmälasit aikanaan lapsena 6 vuotta, nyt tarvitsen laseja varsinaisesti ajaessa kaukonäköön.. Ei siis ollut pakko..
Mutta päätimpä hankkia ja samalla hankkisin aurinkolasit vahvuuksilla..

Täällä odotellaan, että mitä tapahtuu..

KP

kaz
Peppi, Halle ja Paiju :hug: tädin riivaukseen joutumisesta.

Minä sain ainakin nyt selville, että minun hormonitoiminta menee ihan päin p:tä. Nimittäin kp17 lääkäri katsoi ultralla follikkelin olevan 13mm eli viikon kuluttua olisi ovulaatio. Kp24 kävin siellä verikokeissa progesteroniarvo oli 25.9 ja täytyy olla yli 25, että ovulaatio olisi tapahtunut eli sen mukaan oli tapahtunut. Täti tuli kuitenkin kp28 eli jos ovis olisi ollut kp23 niin luteaalivaihe olisi ollut ainoastaan 5 päivää ja siinä ajassa ei todellakaan ehdi munasolu kiinnittyä saatikka erittää yhtään istukkahormonia. Miten minun kierrot on voineet mennä näin päälaelleen, kun silloin kun tikuttelin ovista, niin ovis oli niiden mukaan kp 18 ja täti tuli 29 eli nyt ainoastaan puolet siitä. Todella rasittavaa, kun ei itse pysty auttamaan tätä asiaa mitenkään. Simppatesti voidaan viedä vasta 10.8. ja kolme viikkoa menee tuloksissa eli ainakin kaksi kiertoa pitää odottaa ennenkuin voidaan saada mitään hormonilääkkeitä tai muita. :'( :'( :ashamed: Anteeksi avautumiseni :ashamed:

Yhteistyössä