Hyvää uutta vuotta ja tervetuloa uusille vauvahaaveilijoille
@Möörtsi ,
@Önnö ja
@Nemi_K vähän samaa aihetta sivuatte kaikki, pillereiden lopettamisesta kierron tasaantumiseen ja raskautumiseen. Minä olin syöny melkein 10v pillereitä ja alokuun lopussa jätin sitten minipillerit poikkeen. Eka kierto oli 35pv ennenku tuli menkat, (mullahan oli pillereiden kanssa viimeinen reilu puol vuotta lähes jatkuvaa vuotoa, niin edellisistä oikeista menkoista ei ollu mitään tietoa), toinen kierto yllättäin 25pv ja kolmannesta plussa.. Eli yllättävänkin nopeaa toimintaa.. Ja voin kyllä kertoo, että ekassa 35pv kierrossa, mulla oli varmaan kaikki raskausoireet, mitä kuvitella saattaa.. Oli pahoinvointia, migreeniä, maku- ja hajuyliherkkyyksiä, turvotusta, kauhee akne ja vielä flunssaa siihen päälle ja mitähän kaikkee muuta.. Ne johtui ihan varmasti vaan hormonien heittelystä ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Toisessa kierrossa, ei ollut mitään oireita ja raskauteen päätyneessä kierrossa raskausoireet olivat kyllä aika selviä, mutta ei ehkä niin voimakkaita heti alusta alkaen kuin siinä 35pv kierrossa oli. Tsemppiä teille, tää on kyllä tosi piinaavaa touhua!
ON: Tänään mulla oli se keskenmenon jälkeinen lääkärintarkastus. Lääkäri oli tosi ihana ja kannustava. Kaikki oli kohdussa ja munasarjoissa niinkuin pitääkin. Molemmissa munasarjoissa useita follikkeleita ja lääkäri totesikin maaperän näyttävän hedelmälliseltä
Limakalvo oli n 1cm paksuinen ja vähän varovaisesti kysäisin, että onkohan haittaa, kun joulun aikaan harrasteltiin puolihuolimattomasti ilman ehkäisyä peittojen heiluttelua ja sitten tunnistin oviksen pari pv sen jälkeen. Ei kuulemma ole mitään haittaa ja sanoi, että olisi hieno asia jos raskautuisin jo tästä kierrosta ilman, että yksiäkään menkkoja tulee km jälkeen. No nähtäväksi jää, miten käy. Ei ole mitään odotuksia nyt tästä kierrosta ja ehkä aloitetaan taas yritys seuraavasta "oikeasta" kierrosta. Nyt odotellaan menkkoja reilun viikon päästä. tänään olis ehkä suunnilleen dpo 5-6.
Plussarikasta uutta vuotta meille kaikille!