♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Puukiipijä mulle kävi kerran noin myös. Tosin seksin jälkeen en ekaan puoleen tuntiin pystynyt liikkumaan, kun sattu niin h*lvetisti. Itkin vaan. Pari päivää oli maha vielä ton jälkeen hellänä. Menin gynelle samalla viikolla vielä ja siellä todettiin, että kysta puhjennut. Oli vaaratonta, mutta kivuliasta.
 
@voittamaton mä taas oon aatellut, että ehdottomasti käyn julkisella ivf:n läpi ennen yksityistä. Kuitenkin se on aikalailla viimeisiä keinoja ja käsittääkseni julkisella voidaan tehdä max 3 ivf:ää, mutta jos on tehty vaikka yks ivf yksityisellä, niin julkisella ei tehdä kuin kaksi ivf:ää. Sen takia oon aatellut, että ehdottomasti ensin julkisella ja jos kävisi niin inhottava tilanne, ettei näilläkään tärppää, niin sitten omakustanteisesti voisi jatkaa yksityisellä.
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Päivitetty 11.1.2018


Yritys päällä:

Jennipä 24v (mies 24v)......................ya 5/16, yk 15, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v).............ya 12/16, yk 9, hoidot aloitettu 3/17, eka ovis (letrozol+ovitrelle) 9/17
Kumiankka1 26v (mies 26v).............ya 5/17, yk 9
Aurorials 28v (mies 29v)....................ya 5/17, yk 6
Puukiipijä 27v (mies 27v)..................ya 6/17, yk 8
Riannah 27v (mies 29v).....................ya 7/17, yk 3
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 2
Pihlatar 25v (mies 28v)......................ya 7/17, yk 4
Karla89 28v (mies 35v)......................ya 8/17, yk 4
Minguliini 31v (mies 30v)..................ya 7/16, yk 16, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
emppu11 25v (mies 25v)...................ya 11/16, hoidot aloitettu 1/18
lovecoco 26v (mies 25v).....................ya 10/17, yk 2
Nadine88 29v (mies 29v)...................ya 10/17, yk 4
Pocahontas- 30v (mies 33v)..............ya 3/17, yk11, primot aloitettu yk10, endometrioosi
atvk87 30v (mies 35v)........................ya 7/17, yk 7
Syystyttö 27v……………………….…........ya 5/17, kohdunulkoinen 12/17
Hiutale89 28v (mies 33v)……....…......ya 8/17, yk3, km 12/17
Nemi_K 23v (mies 29v)…………...........ya 10/17, yk3
Jocrow 25v (mies 28v)…………....…...…ya 5/17, yk7
Möörtsi 26v (mies 24v).......................ya 11/17, yk 3
Clothball, 30v (mies 30v)....................ya 8/17, yk 7
Sanja_ 26v (mies 25v)…………….…...….ya 9/17, yk 5
Abby87 31v (mies 35v)…………….…..…ya5/17, yk8
NeitiHaaveilija 27v (mies 31v)..........ya 9/17, yk4
Laurajy 25v. (mies 26v).......................ya 1/18, yk 1
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v)....ya 1/18, yk1


Plussanneet 2018:


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois syksy 2017, “varmoilla päivillä”
Önnö 26v (mies 26v), ehkäisy pois kevät 2018
Bambinen 27v, keskeytetyllä
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018

Taustalla (käyttäjät, joista ei ole kuulunut päivitystä 3 kuukauteen):

Hope- 24v (mies 25v).....................ya 9/16, yk 14
Eela- 28v (mies 32v).......................ya 1/17, yk 9
Aurink0 23v (mies 25v)..................ya 7/17, yk 2
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 4


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Päivitetty 5.1.2018


Yritys päällä:

Jennipä 24v (mies 24v)...................ya 5/16, yk 15, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v)..........ya 12/16, yk 9, hoidot aloitettu 3/17, eka ovis (letrozol+ovitrelle) 9/17
Kumiankka1 26v (mies 26v)..........ya 5/17, yk 9
Puukiipijä 27v (mies 27v)...............ya 6/17, yk 7
Riannah 27v (mies 29v)..................ya 7/17, yk 3
Jahapa 25v (mies 27v).....................ya 7/17 yk 2
Pihlatar 25v (mies 28v)...................ya 7/17, yk 4
Karla89 28v (mies 35v)...................ya 8/17, yk 4
Minguliini 31v (mies 30v)...............ya 7/16, yk 16, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
emppu11 25v (mies 25v)................ya 11/16 (clomit)
lovecoco 26v (mies 25v)..................ya 10/17, yk 2
Nadine88 29v (mies 29v)................ya 10/17, yk 3
Pocahontas- 30v (mies 33v)...........ya 3/17, yk11, primot aloitettu yk10, endometrioosi
atvk87 30v (mies 35v).....................ya 7/17, yk 6
Aurorials 28v (mies 29v).................ya 5/17, yk 6
Möörtsi 26v (mies 24v)....................ya 11/17, yk 1
Syystyttö 27v…………………………......ya 5/17, kohdunulkoinen 12/17
Hiutale89 28v (mies 33v)……....….. ya 8/17, km 12/17
Nemi_K 23v (mies 29v)…………........ya 10/17
Jocrow 25v (mies 28v)…………....……ya 5/17, yk7
Clothball, 30v (mies 30v).................ya 8/17, yk 7
Sanja_ 26v (mies 25v)…………….…….ya 9/17, yk 5
Laurajy 25v. (mies 26v)....................ya 1/18, yk 1
Abby87 31v (mies 35v)…………………ya5/17, yk7


Plussanneet 2018:


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois syksy 2017, “varmoilla päivillä”
Önnö 26v (mies 26v), ehkäisy pois kevät 2018
Bambinen 27v, keskeytetyllä


Taustalla (käyttäjät, joista ei ole kuulunut päivitystä 3 kuukauteen):

Hope- 24v (mies 25v).....................ya 9/16, yk 14
Eela- 28v (mies 32v).......................ya 1/17, yk 9
Aurink0 23v (mies 25v)..................ya 7/17, yk 2
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 4


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
Tästä eteenpäin voidaankin sitten varmaan kerätä plussanneita 2018 :) Edellinen lista ja plussanneet 2017 löytyvät sivulta 262. Kaiken kaikkiaan viime vuoden plussanneissa näytti olevan 34 nimeä. Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia tämän vuoden kuumeilijoille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87 ja Laurajy
Noniin, mulla alkoi kuukautiset. Tässä oon viime päivinä miettinyt pääni puhki ja tullut tällaisiin tuloksiin:

-Mun pitkään kestänyt pahoinvointi (huomenna on 14. päivä putkeen) johtuu luultavasti siitä että kroppa on vielä sekaisin hormonaalisen ehkäisyn lopettamisesta. Ja se sallittakoon. Mutta saisi loppua koska väsyttää. :unsure:

-Yk1 kierto oli 23 päivää, nyt yk2 kierto 27 päivää. Tää 27 päivää kuulostaa oikein hyvältä, ja sanoisinko toimivalta kun vertaa tohon 23 päivään joka mun mielestä oli aika lyhyt.

-Pettymys oli suuri kun pahoinvointi olikin ns. turhaa, ja kuten moni täällä on sanonutkin, en toivo mitään muuta niin paljon kuin että saisin oman vauvan ja saisin olla äiti, omistaa elämäni sille pienelle. Parit itkut piti vääntää, mutta (ihana) mieheni sanoi että enemmän hän ihmettelisi jos en olisi pettynyt, kun kuitenkin näin suuresta asiasta on kyse. Se ymmärtää mua niin hyvin:love:

-Pettymyksestä on kuitenkin nyt päästy yli, ja jotenkin oon jopa iloinen että menkat alkoi, tietää että kroppa jotenkin ees toimii. (Tätä helpotuksen tunnetta toivon sulle @Möörtsi lähipäivinä). Jotenkin sain itelleni semmosen mielentilan että eteenpäin vaan, kyllä se tästä vielä onnistuu. Ja ehdotin jo miehelle että tässä kuussa on seksiä sitten joka toinen päivä. Vastaus oli kiltisti "joo" :D
 
@Nemi_K Itsekin jo ihan ok mielin kun nuo menkkakivut nyt alkoi :) Silleen pettynyt tietysti kun kierto venähtää näin tajuttoman pitkäksi, mutta tietää ainakin sitten taas missä mennään. Pääsee uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen. Jospa nyt sen oviksenkin bongaisi ja saisi ajoitettua puputtelut oikein. Meillä ei suostuttu tuohon joka toinen päivä-systeemiin koko kuulle. :D Ilmeisesti kävisi liian raskaaksi ja kyllä mä sen ymmärränkin. Mies vaan totesi, että silloin puputellaan kun haluttaa. Toki viime kierrossa puputeltiin vaikka ei niin haluttanutkaan kierron puolivälissä. Vähän pakkopullalta tuntui..
 
@Jennipä ai onko se noin (n) Hyvä, että tuli puheeksi, ei mekään sitten taideta rahallisesti pystyä tuohon järjestykseen.. Mun on pakko saada selvitettyä heti ensi viikolla miltä meidän tämän vuoden hoitosuunnitelma näyttää ja sitten voidaan tehdä päätöksiä etenemisestä johonkin suuntaan. Näin ei ainakaan voi enää jatkua :cry:
 
@Nemi_K, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, mutta hyvä, että pystyt kuitenkin olemaan positiivisin mielin. Toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi! :)

@Möörtsi, toivottavasti tilanne pian selviäisi ja pääsisit piinastasi ja uuteen yritykseen :)

@voittamaton, voimia sinne! Toivottavasti hoitosuunnitelmat selviävät pian ja pääsette asiassa eteenpäin :)
 
Möörtsi, mullakin meni puoli vuotta suostutella miestä tuohon joka toinen päivä -tahtiin, ehkä teilläkin jossain vaiheessa ;) Toki toivottavasti ei olisi edes tarvetta vaan tärppäisi pian.

Täällä alkoi yk 8. Olen tyytyväinen, että kierto oli alle 40 päivää, mutta muuten vähän apeat tunnelmat.
 
@voittamaton paljon tsemppiä ja voin kuvitella synkkyyden, mihin herkästi saattaa vajota..

Täälä musta tuntuu, että pidän varmaan pientä taukoa. Saa nähdä onnistuuko. Toinen letrokierto ja ei mitään vastetta lääkkeellä. Olin toisella lääkärillä, kun joululomalla oli vielä oma.. mutta tämä lääkäri oli kyllä perusteellinen, ihmetteli muten ei vastetta lääkkeellä, koitti rinnat läpi ja sit ultras. Totes, että nyt kaks kiertoa vielä näin, toisella tulee sit uudelleen ultraan ja laittaa lähetteen eteenpäin sillä kerralla sit keskussairaalalle.. olin jotenkin niin mieli maassa siitä, ettei mitään hyötyä ole näistä kuureista ollut. Jos nyt ei vastetta, pelkään ettei ihan helpolla kevyin toimin tulekaan vastetta.

Ostettiin sit lopulta kauan harkittu koiranpentukin näiden uutisten myötä. Pelkään jo valmiiksi keväästä ja kesästä tulevan rankka, niin hyvä että koira vähän kokoaa ajatuksia muualle. Voi olla että suurentelen asioita päässäni, mutta nyt tuntuu siltä, ettei tästä millään pikkuavulla lasta saada. Tämän kun olisi puoliso jo kaks vuotta sit ymmärtänyt, mutta eipä sitä auta menneitä mennä laskemaan.
 
@Jahapa, pahoittelut, ettei lääkkeet ole toimineet toivotulla tavalla :( Voimia raskaisiin aikoihin! :) Koira varmasti suuntaa ajatukset muualle, joskin raskasta voi kyllä pentuaikakin olla :D Meille tuli pentu viime keväänä ja olihan siinä koulutuksessa ja sisäsiisteydessä alkuun tekemistä, mutta nykyään arki koiran kanssa on onneksi jo helppoa ja on ihanaa, kun on vähän elämää talossa :)
 
Heippa kaikki, mut saa lisätä listaan :) oon jo pidemmän aikaa seurannut tätä keskustelua, mutta nyt vasta rohkaistuin itse kirjottamaan. Elikä olen 27v ja mies 31v, ya 9/17. Yk4 lähtee todennäköisesti tänään käyntiin. Mulla on vasta viimesyksynä tasaantunut kierto 35päivään, ennen heitteli 20-58.. olen kamppaillut alipainon kanssa lähes koko ikäni, minkä takia kierrotkin on heitelleet noin pahasti. Nyt olen vihdoinkin saanut painoa ylöspäin ja kiertokin on tasaantunut :)
 
Nyt uskallan liittyä listalle mukaan sillä enää ei miehen mielipide muutu (y) Ovulaatio ollut nyt lähiaikoina kp 12-16 välillä ja kierto vaihdellut 28-30 kohdilla. Ehkäisy lopetettu jo 2 vuotta sitten ja silloin ensimmäisen vuoden ajan luteaalivaihe kesti keskimäärin 10 päivää ja olinkin huolissani voiko noin lyhyellä välillä kaikki olla kunnossa. Nyt kuitenkin tuo väli on keskimäärin 14 päivää eli kierto on varmaankin tasaantunut hormonien jättämisen myötä.

Jännittää ihan hirveästi aloittaa yritys vaikka olen odottanut tätä jo 5 vuotta :whistle: Nyt kuitenkin ollaan molemmat valmiita ja se on ihanaa vaikka ei ihan vauvakuumeen tasolla ole tuo miehen mieli. Olen myös ajatellut läpi jo koska kerrotaan appivanhemmille ja koska pidän kesäloman ennen äitiyslomaa yms. :oops: Vaikka ei voi tietää kuinka kauan tätä raskautta odotetaan (n)

Nyt kiertopäivä 9 ja ensi viikonloppuna odotan ovulaatiota. Onko muita samassa vaiheessa? En malttaisi odottaa. Eikö tallettelu kuitenkin kannata jo ennenkin ovulaatiota jotta siellä olisi jotain mahdollisesti valmiina? :love:

Tässä olisi vielä tiedot listalle:

28v (mies 29v)..................ya 1/2018, yk 1
 
Hei taas ja plussaisaa uutta vuotta kaikille :)! Mulla ei terot auttaneet, kaksi viikkoa odotin. Nyt ohjeen mukaisesti toinen kuuri meneillään, seitsemäs päivä. Ihan pyllystä. Onko täällä muita, joille terot eivät ole tepsineet?? En ole koskaan kuullut etteivät ne tehoaisi.
 
@Jahapa Ikävää, ettei lääkkeillä ole ollut vastetta. Millainen annostus sulla on niitä menossa? Ja voimia. Koiran pentu varmasti tuo iloa arkeen!

@Jennipä Hienoa! Vieläkös sä muuten olit letroilla?

Tervetuloa @VauvaHaaveilija89 ja @NeitiHaaveilija!

Meillä vihdoin myös mies on saanut varmaan vielä enemmän lisää vauvakuumetta, kun minä. :D Katselee vinkkejä netistä ja rattaita yms. Kyselee myös, että joko tuntuu että se ovulaatio olisi tulossa. Viime yönä heräsin monta kertaa järkyttäviin alavatsakipuihin ja ovulaatiotesti näytti plussaa tänään iltapäivällä ja nyt siis kp21, eli kierto venähtää mutta ilmeisesti toimii jotenkuten ilman lääkityksiä. Talletukset kohdillaan ja eikun piinailemaan!

Mulle voisi päivittää (ei clomeja) ja hoidot alkaneet 1/18.
 
Kiitos @Önnö (y) Tilasin sunnuntaina ovistestetä mutta eivät varmaankaan kerkiä perille kun vasta keskiviikkona. Miksi posti ei voi toimia tiistaisinkin :poop:

@NeitiHaaveilija Mulla tullut myös 5 kiloa lisää ja melkein normaalipainossa huitelen nyt ja ainakin kroppa toimii tasaisemmin. En ajatellut että sekin on voinut vaikuttaa menkkojen venyviin kiertoihin mutta tottakai.
 
Pitääpä tulla taas pitkästä aikaa tänne huuteleen, että @VauvaHaaveilija89 ja @NeitiHaaveilija minulla kyllä tasoittui venyvät kierrot mukavasti, kun sain painoa vähän lisää.(y) Alipainon puolella oli alussa minullakin.

Nyt plussanneena toivon, että olisi ollut vielä vähän enemmän painoa jo raskautuessa, kun meinaa paino pudota tässä alussa..

Plussarikasta vuotta tänne!:love:
 
Tervetuloa @VauvaHaaveilija89 ja @NeitiHaaveilija !:)

@Jennipä toivotaan että teillä tärppää nyt! (y)

@Jahapa harmi, että letroista ei ole ollut vielä apua. :( tsemppiä sinulle! Hyvä varmasti, että saa koiranpennun myötä vähän muutakin ajateltavaa kuin vauva jutut.. on tosi tärkeää välillä tuulettaa omia ajatuksia. oon itse sen huomannu tuon km jälkeen, kuinka synkissä ajatuksissa sitä välillä on, mut tuo meidän koira on pitäny huolta siitä, että elämä vaan jatkuu ja ulkona on pakko käydä ja aina saa samalla ajatuksia suunnattua muualle. Eläimet on kyllä mainioita ajatusten kääntäjä :)

On: täällä käyntiin yk 3, kai virallisesti niin, kun tuo km:n jälkeinen kierto päättyi tänään, eikä sitä voi oikein yritykseksi laskea. Eli kp1 tänään.
Hiutale89, yk 3.
 

Yhteistyössä