Paljon taas tullut viestejä, ja onnea plussanneille. Mulla sit alko luomumenkat, mitä mulle ei koskaan elämäni aikana ole tapahtunut! Taitaa inofolic ja letrozolit sitten auttaa vähän. Harmi nyt vaan, kun juuri seurantaultra osuu sitten uv paikkeille. Ainakaa omalle lääkärille en aikaa saa, mutta katsotaan jos kolmas päivä tammikuuta joku ultraisi.. ehkä tämä tästä alkaa sujumaan, kun nyt kierto alkaa pyörimään, pääsee edes yrittämään. Muistin toki, että letrozol kuuri olis pitäny olla kp 3-9 mut onki kp 5-9.. Mieskin nyt vapaalla koko ensviikon, nyt ajatukset jouluun ja stressi pois. Pitkästä aikaa myös ajan kanssa yhdessäoloa miehen kanssa.
Ja meidän ei kyllä tarkotus ollut kertoa yrityksestä kellekkään. Yhdelle kaverille kun oon kertonut, heti alkoi kaduttaa. Sillä niilläkin yritys päällä, ja joka illanistujaisissa katsoo, onko toisella vielä viinilasi kädessä vai ei. Äidille oon hoidoista kertonut ja vielä toiselle kaverille jota harvoin nähdään. Kun kaveri tietää, se toisaalta helpottaa, aina ei asiasta tarvi jutella, mutta tietää että sekin asiasta tietää.