Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!! Ja onnea plussanneille!
@syystyttö voi kurjuus, mikä tilanne sinulla on.. toivon todella, että menee itsestään ohi eikä tapahdu tuo kamalin vaihtoehto. En osaa edes kuvitella miltä tilanne tuntuu. Jotenkin omalla kohdalla kun tuli tämä km, olin muutaman päivän tosi järkyttynyt, mutta sitten hormonien laskiessa ja kaiken mennessä hyvin( ainakin tähän asti), on pikkuhiljaa osannut ruveta ajattelemaan tulevaa ja mahdollista uutta yritystä. Jotenkin helpommalta tuntuu, kun asiat vain etenee pikkuhiljaa. Siksi toivon sinulle paljon voimia ja jaksamista ja sitä että tilanne ratkeaa mahdollisimman pian. Pääsette sitten pikkuhiljaa uutta yritystä kohti
halauksia
@Nemi_K tervetuloa mukaan! Mulla pyöri vauva-asioissa ajatukset tosi paljon aluksi. Yrityksen aloittamisen jälkeen ei hetken rauhaa vauva-ajatuksilta ja sitten tulinkin vielä nopeasti raskaaksi. Ei mennyt kuin 2,5kk. Sitten ajatukset olivat vielä enemmän sekaisin
viime viikolla tullut keskenmeno kyllä aika tehokkaasti siirsi ajatukset ihan muihin juttuihin ja oon huomannut, että vauva-asiat ei ole pyörineet mielessä nyt muutaman päivään. Ajattelin loppuvuoden mennä miettien ihan muita juttuja ja ensivuonna taas uudella innolla vauvahaaveita
Eikä kerrottu yrityksestä kenellekään läheiselle. Ei haluttu mitään ulkopuolista painetta tähän hommaan. Etenkin anoppi kyselee malttamattomana, milloin pääsee mummoksi, niin ajateltiin että helpommalla pääsee kun ei kerro kenellekään. Yhdelle ystävälleni kerroin vähän sen jälkeen kun olimme jättäneet ehkäisyn pois, hänen kanssa jaan oikeastaan kaiken. Ja nyt tästä km:ta kerroin äidille ja siskolle, kun mies pakotti.. ehkä se ei itse tiennyt mitä pitää sanoa tai tehdä, kun olin niin hysteerinen. Ja nyt olen ihan tyytyväinen että olen kertonut asiasta.
ON: täällä on seurattu hcg:n laskua ja odoteltu vain ensi vuotta ja touhuttu koiran ja hevosten kanssa pihalla. Viikossa hcg laski reilusti ollen toissapäivänä enää 45. Viikko sitten oli yli 2000.. suunta on oikea ja omaa olotilakin on pikkuhiljaa normalisoitunut. Kyllä voi raskaushormonit pistää pään sekaisin! Pari viikkoa sitten oli tippa linssissä ihan koko ajan. Oli sitten iloinen tai surullinen asia
sm-liiga jääkiekostakin nousi kyynel silmäkulmaan niin silloin ajattelin että kyllä hormonit nyt hyrrää.. Ja se uskomaton väsymys, mikä mulla oli raskautumisen myötä, on kadonnut myös kokonaan. En tiedä, onko hyvä asia voida nyt näin hyvin vai ei. Mieluummin kyllä olisin raskaana ja tippa linssissä joka asiasta.