♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Jennipä tätä on odotettu jonkin aikaa :love: huomenna uitan mamin puikon ja perjantaina viimesen pc:n :) mullahan vielä testejä riittää :ROFLMAO::LOL: ja lauantaina tai sunnuntaina sitten digin vuoro. Mies on vielä skeptinen no en ihmettele kun ottaa huomioon sen keskenmenon..mies sanoi et uskoo vasta kun näkee sydämmen sykkeen ultrassa tai ihan kirkuvan punasen viivan, mies ei halua pettyä. en mäkään halua, mutta mä haluan uskoa siihen et kaikki menee hyvin ja päivä kerrallaan, nautin tästä jokapäivä ja olen kiitollinen oireista. mitään muuta en toivokkaan kuin sitä et menkat ei ala ja tällä kertaa saataisiin marraskuussa nyytti syliin:love:

@Jennipä kyllä se teidänkin vuoro varmasti tulee vielä jonain päivänä vaikka nyt ei siltä tunnu! (y) ei tämä helppoa ole ja uskon vahvasti siihen et jonain päivänä se odotus palkitaan. Multa iteltäkin meinannut usko loppua monesti mut aina löytyy jostain pieni toivon pilkahdus. ja muista myös se et olet nuori vielä ja aika on sun puolella(y) minä uskon teidän kaikkien puolesta ,jotka tässä ketjussa on et teidän aika tulee vielä (y) varmasti käyn teitä täällä moikkaamassa jos pääsen siirtymään odotus puolelle ja luen teidän kuulumisia :)

• Tykkää
Reactions: Jennipä
@Kinder_Kitty kyllä siinä jotain viivaa on. Ootan innolla vahvistumista ja etenkin digin tulosta! Kävitkö muuten siellä progesteroni ja muissakin verikokeissa? Miltä tulokset näytti? Oliko sulla muuten joku lääketuki (en jaksa selata) ennen ovista/oviksen jälkeen?

Minä kävin tänään folliultrassa, 10mm follit molemmin puolin. Nyt kp 9. Ens viikon maanantaille uusi kontrolli (kp 14). Jos ovistesti olis lauantaina positiivinen niin kotona ajoitettu yhdyntä. Jos sunnuntaina positiivinen o-testi niin maanantaina inseminaatio!! Jos ei vielä positiivinen ole, niin inssi sitten seuraavana päivänä positiivisesta tuloksesta, mahdollisesti siis ensi viikolla? Riippuu nyt noiden follien kasvusta.

Gyne sanoi et maksimissaan kolme follia voi olla niin tekevät inseminaation ja saa olla yhdynnässä, mutta jos yli kolme niin ei hoitoja ja kielto yhdyntäänkin. Ei osannut sanoa onko molemmat kasvamassa/irtoamassa vai hyytyykö toinen ja toisesta tulee johtofolli, joka irtoaa. Samankokoisia olivat, toinen kuulema hieman paremmannäköinen? Toivotaan että kypsyy folli(t) ja päästään inssiin! Luteaalivaiheeseen tulee lugesteronit tueksi. Toiveita on jotenkin eri tavalla nyt kun tiivis seuranta ja hoidot. Mut silti pelko velloo että entä jos ei siltikään tärppää. No.... Ei pidä miettiä liikaa.

@Jennipä harmitukset menkoille, mut hyvä et uus kierto aluillaan! Tsemppii ensikäynnille! Toivottavasti saatte jotain sopivaa lääkitystä, jolla kierto normalisoituu. Jos eivät siihen kiertoon mitään aloita niin varmaan just terolutilla kierto lyhyemmäks ja seuraavassa joku tuki sitten et ovis tulis aiemmin. Mulla ovis vähän myöhään ja letrozole oli nyt tässä kierrossa käytössä kp 2-6. Ens viikolla pystyy sit sanoo kasvaako noi follit tosta et aikaistuuko se ovis. Mahdollisuudet olis et sen 2mm/vrk kasvaa nii sillon olis kp 14 jo hyvänkokoinen möllykkä. Mut aika näyttää!!

• Tykkää
Reactions: Jennipä
@Paputoive kävin juu verikokeissa, proge tulokset tulee vasta ens viikolla.. mulla oli pregnyl vaan muuten siis ihan luomuna.. kun tosiaan ensikäynti oli niin sillon oli jo kp14 ja folli oli 18mm..niin määräs lääkäri sit pregnylin munasolun irrotukseen. kp15 tuikkasin pregnylin ja kp16 oli sit ovis :) ja hienoa et follit oli lähtenyt kasvamaan :) tsemppiä teille hoitoihin! hyvältä vaikuttaa :) livenä nuo r-testi viivat ovat ihan selkeät haaleat punertavat ei tarvii tihrustaa :)

Kinder_Kitty kyllä siellä viivaa on nähtävissä, vahvistumista sille!:)
Me taidettiin olla samoilla päivillä menossa dpo11? Vai muistanko väärin :LOL:
Tässä tänään mun iltapäivän testi noin neljän minuutin kohdalla. http://aijaa.com/vxvyO4
Jätin testaamatta aamulla kun eilen ei näyttänyt yhtään mitään koko testi. Ite kyllä taidan jonkinlaista viivan alkua nähdä, ovistestikin on ihan melkein plussa, kovin on jännää. :unsure:

Nonii, yk 7 starttas just, ihan ajallaan. Pääseeköhän jo tässä kierrossa kokeilee jotain lääkitystä? Edellinen kierto kesti nyt 52 päivää. Ja nyt todistetusti ovuloin vasta kp 39 :LOL:
Tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan että saisit jotain apuja noin pitkiin kiertoihin(y) mulla ollut ongelmana pitkät kierrot mutta sain vuosi sitten ne jotenkin hallintaan ja lyhenikin hyväksi terojen avulla.

Vautsi mitä uutisia täällä odotti! Olispa huippua kun saisitte molemmat plussat @Kinder_Kitty ja @Saniainen! Toivon sydämen pohjasta viivojen vahvistumista!:love:

Mulla on ollut niin kiirettä etten oo ehtinyt täällä oikein pyöriä ja kierron alku ollut muutenkin niin ei oo ollut raportoitavaa:ROFLMAO: ovulaation pitäis olla kai tällä viikolla ja tallettelut aloitettu. Ens viikko menee työreissussa niin eka piinaviikko menee onneksi nopsaa.
Ja voi herranmunjee tätä mun tekstiä:eek: sillon kun palstalle tulin niin vannoin itelleni etten varmasti mitään lällyjä plussatuulia ja tarrasukkia rupea toivottelemaan, mutta eihän nää viestit enää mitään muuta sisälläkkään kun noita palstakliseitä :oops::ROFLMAO:

Että plussatuulia vaan kaikille!! :p
Terveisin Eela- kp 14/26-31

Niin se maailman rakkain pappa lähti tänään pilvien päälle illalla :cry: tänään oltiin aamupäivällä otettu se koepala keuhkoista.. illalla olo huononi ja ambulanssilla sairaalaan.. ei henki kulkenut ja limaa oksensi..ambulanssissa sydän pysähtyi saatiin elvytettyä..sairaalassa tilanne heikkeni ja sydän pysähtyi ja elvytettiin 20min.. lääkärin sanoin jos olisi tuosta tajuihin palannut niin ei olisi enää ollut elämisen arvoista elämää :cry: toisaalta parempi näin..mut en mää osannut aatella et tänään jo tulis lähtö :cry: oisin niin halunnut päästä kertomaan papalle mun iloiset uutiset.. viimeks nähnyt pappaa marraskuussa:cry: oisi pitänyt nähdä useammin.. no pappa sai nyt rauhan toivottavasti.

Täällähän on tapahtunut paljon!

Pahoittelut @Jennipä menkoista ja tsemppiä seuraavaan lääkärikäyntiin! Milloin sulla/teillä olikaan se lääkäri?

@Kinder_Kitty otan osaa :( Toivottavasti testi lähtee tummumaan ja surun vierelle tulee myös suurta iloa ja onnea :love:

@eevas oot kyllä kylmähermoinen, nostan hattua sulle! Voihan se ollakkin, että kierto lähtee ihan ilman lääkkeitä tasoittumaan ja tjottailut tuottaisi tulosta (y) Kiitos kannustuksesta! Tuun kertomaan kuulumisia kyllä sitä mukaan kun jotain uutta tapahtuu :ROFLMAO:

@Kinder_Kitty muokkaa tosta linkistä toi "url" juttu pois et toi linkki toimii. Viiva näkyy :love::love:

@voittamaton 28 päivä :giggle:

Täällä on vähä omituiset menkat. Yleensä menkat on alkanut heti runsaalla vuodolla ja sitten parinkun päivän jälkeen tullut reilusti vähennän. Ainoo poikkeus oli edellinen kierto, joka oli ovuloimaton ja ilman teroja. Sillon tuli tosi vähän verta muutaman päivän ajan. Nyt tuli eilen kans tosi vähän verta eikä yön aikanakaan tullut juuri mitään verrattuna normaaleihin menkkoihin (n). Kaipa se tuosta runsastuu. Tuntuu vaan tyhmältä, kun kroppa päättää alkaa toimimaan "väärin" tässäkin asiassa..

Yhteistyössä