♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Kinder_Kitty juu linkki toimii! Mikä dpo sulla on nyt? :love:

@Jennipä toivottavasti on asiantunteva lääkäri ja pääsette yrittämisessä eteenpäin (y)

Oon kohta lähdössä sinne verikokeisiin, multa otetaan kilpirauhasen lisäksi joku prolaktiini ja nyt kun menin lukemaan keskustelupalstoja, ni oon ihan kauhusta kankeana jos kaikki ei olekkaan hyvin :unsure: Toivottavasti niissä tuloksissa ei mene montaa päivää..
 
@Kinder_Kitty täältäkin osanotot ja voimia kovasti<3

@voittamaton en mä nyt niin rautahermoinen ole, sormet ja varpaat ristissä toivon aikaista ovista, kun ois tuo reissutyöläinen kotona:love: Ja aina voin lohduttautua, että töiden vuoksi ois parempikin, jos vähän kestäisi.. Ei vaan malttaisi millään:D Toivottavasti sullakin ois joku helppo vaiva, kuten mulla tää kilpirauhanen.:) Noin kahdessa viikossa lääkityksen korjaamisesta alkoi menkat, että ainakin mulla auttoi:)
 
N93
@Kinder_Kitty Pistähän sitten kuvaa digistä. Ihanaa jos saatte plussan :love:

Itellä jaksaa vastustaa, kaks viikkoa sitten yritetty lääkkeellinen tyhjennys oli epäonnistunut, tiistai iltana alko JÄRKYTTÄVÄ vuoto ja päivitykseen, tiputuksessa yön yli ja eilen tehty kaavinta. Joutu oleen toisen yön kovan kuumeen ja surkean verenpaineen takia. Nyt kotona levähtämässä.. Kiinnostus yrittää ikinä enää uudestaan -1404030 mutta ehkä tää ajan kanssa! Onneks ei alkanu viikko sitten ulkomaan matkalla tuo touhu..
 
@N93 voimia! laitan kuvaa, mut en tiiä miten aijaa toimii puhelimella vai toimiiko ollenkaan, menen huomenna siskon luo toiselle paikkakunnalle ja hällä ei oo läppäriä.. täytyy siis uittaa tikku siskon luona olen varmaankin yötä :D huomenna mennään hyvästelemään pappa sairaalaan jättämään hälle kukat arkkuun <3 raskas päivä huomenna ja sitte reilu kk päästä vasta hautajaiset..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: N93
@Kinder_Kitty Mäkin täällä jännäilen sun testituloksia, laitahan kuvaa kun pystyt! Ja osanottoni :(

@N93 :lle jaksamisia, kuulostaa tosi kurjalta :(

Mä hätähousuilin tänään, ja tein aamulla PC:n testin, dpo 8/9. Voitte varmaan arvata että puhdas nega oli :D En nyt vielä menetä toivoa, mutta kyllä negan näkeminen aina vie vähän fiilistä. Seuraavan testin teen vasta jos menkat on myöhässä!
 
@Kinder_Kitty seuraava sanomani voi satuttaa, mutta kerron sanat jotka appiukkoni kertoi minulle.

Appiukkoni appi nukkui pois tammikuussa, jolloin meillä Sammakko sai alkunsa.

Appeni sanoi minulle, että jotta jokin voi alkaa, tarvii toisen mennä pois. Ehkä Pappanne tiesi, että hänen lähtönsä antaa tilaa uudelle elämälle.:(
 
@Kinder_Kitty Osanotto ja isoja tsemppejä viivojen vahvistumiselle!

@N93 Voi ei, toivottavasti toipuminen lähtee nyt paremmin käyntiin, sekä fyysisesti että myös mielialojen puolesta! Kurja tuuri ja varmasti raskas kokemus sinulla :confused:

Mulla näemmä nää kierrot hakee vieläkin mittaansa, nyt on kp 18 ja ovis antaa taas odottaa itseään. Tänään bongasin oppikirjamaiset ovislimat, ja tikku tummui päivällä tosi laimeasta virtsasta lähes plussaksi, mutta oli nyt taas illalla vahvemmasta tavarasta paljon hailurampi. Eli EHKÄ oli plussa ja vaan missasin sen, tai sitten ei. Jatkan testailua plussaan tai lämpöjen nousuun asti. Tai menkkoihin tällä menolla :ROFLMAO: Tosin viimeksi kun kitisin oviksen odottelua täällä, niin taisi mennä se kaksi päivää ja tsadam :p Joka tapauksessa ainakin 30-päiväinen kierto siis tulossa.

Pakko muuten sanoa, että ainakin mulla greippimehu oikeasti vaikuttaa limoihin tosi voimakkaasti! Viime kuussa kun join vähän miten sattui en limoja bongannut oikeastaan ollenkaan, sitä edellisessä oli tiukan mehukuurin jälkeen tosi helppoa bongata ja niin oli myös nyt.
 
tais mun onni loppua lyhyeen pc ei oo vahvistunut tänään ei yhtään.. hailu viiva on kuitenkin ois pitänyt jo keskiviikon pc testiä olla tummemp jos hormoni ois nousussa..eli taitaa jäädä kemialliseksi tämä :cry: sen siitä saa kun intoilee liian aikasin kun ei ole edes kunnon plussaa tikussa... ja oireetkin loppu kun seinään jo eilen.. eikä tuo hailu viiva ainakaan enää tänään johdu pregnylistä kun tayssista sanoi hoitsu et 2viikon kuluttua testiä..ja tänään on tasan 2vkoa :cry: no saapa nähdä kuin myöhässä ne menkat tulee
 
Viimeksi muokattu:
@Kinder_Kitty Voi ei, surkeuksien surkeus jos ilo jää näin lyhyeksi! Toivotaan nyt kaikki vielä parasta, jospa sulla olisi kaikki hormonitasot vähän hitaita? :)

Mun ovikseni tosiaan otti ja katosi, tänään ovistesti oli taas aivan selkeä nega (mulla tulee siis hailuroita melkein kaikissa kierron vaiheissa). Toivoisin, että LH-piikki olisi ollut sitten toissa yönä, niin että ei sitten vaan näkynyt kunnolla enää eilen iltapäivällä. Silloin ovis olisi toivottavasti ajoittunut viime yölle/tälle päivälle. Taas saa odotella 2-3 päivää että lähteekö lämmöt nousuun, tänään oli vielä ihan odotetusti matalat.
 
Kiitos teille tsempeistä! No aion jatkaa testailuja vielä kuitenkin, ei ainakaan vielä näy menkkoja, on mulla kyllä yks oire jäljellä nimittäin usein tuleva nälkä. No on sitä ehkä vielä pientä toivoa kun ekassa raskaudessa testasin vasta pc:llä dpo 14-15 ja oli selkeä punanen viiva. Ennen tuota en siis testannut. Mut katotaan taas tilanetta huomenna uusiks. Huomenna uitan vielä mamin puikon digiä en uskalla tehdä..varsinkin kun viivat ollu tosi haaleita. Pc:n testejä mulla ei enempää ole tänään tein vikan.
 
  • Tykkää
Reactions: N93
N93
On tää älytöntä, ku parissa päivässä on takas Samoissa vanhoissa tavoissa. Suunnittelemassa ovistestien tilausta ja laskemassa menkkojen alkamispäivää nyt kaavinnan jälkeen. Vaikka tää kesken mennyt raskaus alko täysin miettimättä ja laskematta ja testaamatta, ku päätin rauhoittaa joulunajan tältä hulluudelta. Siltikään ei voi uskoa, että ilman tuota kaikkea "työtä " vois tärpätä(n)
 

Yhteistyössä