♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mut mää tuun kyllä hulluks kohta :whistle: siihen mamin puikkoon ilmesty taas hailu viiva vai kuvittelenko vaan, ei jaksa tämmöstä pelleilyä..ehkä mää soitan tayssiin maanantaina ja pyydän päästä verikokeeseen ellei menkat ala ensin.. Ei jaksa tämmöstä:poop:
 
Hei meidät voisi siirtää listalla taustalle, sitten kun joku listaa päivittää. Ja ottaa sen yk:n pois, kun en ole enää niitä edes laskenut.

Me ootellaan tällä hetkellä ekaa aikaa julkiselle terveyskeskukseen, että saatais tutkimukset aloitettua, kun tämän kuun loppuun tulee täyteen vuosi aktiivista yritystä. Täällä en ole oikein jaksanut kirjoitella, tuntuu vain lisäävän stressiä ja ahdistusta. Tuun kertomaan sitten tutkimuksista :)

Just nyt elellään loppukiertoa, ja johtuen kahdesta erillisestä ovisplussasta (joista todennäköisesti toinen on varmemmin saanut aikaan oviksen) menkat voi alkaa milloin vaan su-to välillä, joten odotellaan ja sitten taas odottelemaan uuteen kiertoon :ninja:
 
@Kinder_Kitty varaa ihmeessä se verikoe! Tietämättömyys on kamalaa :(

@Villisilmä tsemppiä hoitoihin, toivottavasti saisitte ekan ajan pian (y)

Mulle tuli verikokeiden tulokset tänään ja normaalilta näytti arvot. Hyvä niin, mulla olisi jo psyyke alkanut heilahtelemaan jos noissakin ois ollut joku ongelma, se PCO riittää. Kävin ostamassa jo terot ja clomitkin, tarkoitus ois aloittaa lääkkeet maanantaina kun oon ensin jutellut gynen kanssa puhelimessa :whistle:
 
Onpa tympeää @Kinder_Kitty ! Käy ihmeessä verikokeissa varmistamassa tilanne!:unsure:

Mä en tiiä onkohan mulla ovis tulossa vai menossa. Muutaman tunnin pidätyksen jälkeen testi näytti tältä. Pitkin viikkoa ollut pieniä ovisoireita, eli voisin olettaa, että on ollut jo. En oikeestaan tiedä miks edes laitan tän kuvan tänne kun ei siis oo mitään kysyttävää tästä, huvikseen kai:ROFLMAO: tää on ainut testi mitä oon tässä kierrossa tehny.
 

Attachments

@Villisilmä , tsemppiä tutkimuksiin, toivottavasti saatte sieltä apuja :)

Ja @Kinder_Kitty ,kannattaa ehdottomasti mennä verikokeeseen! Helpottaa varmasti oloa kun saa varmuuden tilanteeseen.

Mulla menossa kp 27/29, ja ehkä dpo 11/12. Ei mitään uutta kerrottavaa, oon pitänyt näppini erossa testeistä :p Tiistaina sitten jos menkkoja ei näy!
 
@voittamaton kyllähän mä siis testasin jo yhden PC:n joskus dpo 8:n paikkeilla, ja oli niin valkoinen nega että turhauduin ja päätin nyt oikeasti odottaa menkkojen alkuun :D ei oo oikein oireita, vähän semmoista menkkajuilimista on ollut oikeastaan ovulaatiosta asti (mitä mulla ei normaalisti ole), ja muutenkin sellainen olo kuin menkat olisi alkamassa, vaikka vasta tiistaina olisi niiden alkamispäivä.

Samoin tänään aamulla porevitamiinin juomisen jälkeen tuli yhtäkkiä kauhea ällötyskohtaus, sydän hakkasi tuhatta ja sataa, oli kuuma ja oksetti. Ei kuitenkaan tarvinnut lähteä pyttyä halailemaan, onneksi :rolleyes: Meni parissa minuutissa ohi ja se jälkeen ei oo ollut mitään pahoinvointia.
 
@Kinder_Kitty mäkin alan nyt kannattaa niitä verikokeita, alkaa olla jo turhankin piinaavaa:unsure: Mites tänään?

@Shara kuulostaapa kyllä jännältä sielläkin:D Tulispa plussa:love:

@voittamaton toivottavasti lääkkeillä pääset sinäkin uuteen kiertoon ja lopulta plussaan:) Mua jännittää jopa enemmän tuleeko menkat ajallaan, kuin se tuleeko plussao_O Vähänkö leviää pää, jos joudun taas odottelemaan kolmatta kuukautta:cautious: Mutta yritän nyt höpsähtää oikein tunteella ja kuvitella ensin oikeaan aikaan saapuvan oviksen ja piinailla sitten loppukuusta koko rahalla:love: Onhan mulla sitten kaksinkertainen aika murehtia, jos taas menee pitkäksi:ROFLMAO: Nyt ois tällä viikolla niin loistava hetki ovuloida, että toivottavasti jollain mystisellä luonnonoikulla nyt olisi lyhyt kierto ja pikainen ovis:love::love:
 
Digi sen niin hienosti ilmaisi "not pregnant" kyllähän mä sen jo tiesin mikä tulos sieltä tulee..:cry: mut siitä oon satavarma et jotain yritystä siellä oli.. koska pregnylin tuoteselosteessa lukee et saattaa näkyä positiivisenä raskaustestinä 10pvää.. mut joo en kyl enää testaa näin ajoissa varsinkin jos pregnyl on käytössä.. menkat ei oo viä alkanut..
 
Kiitos tsempeistä! kyllä tää tästä, mutta kyllähän tää pahemmalta tuntuu kun sai viivoja ja sit ne katoaa :cry: pahemmalta kuin se et saa vaan pelkän negan. Tänään korkkaan muutaman sauna siiderin, on jo jonkin aikaa kolottanut siideri hammasta mutta en ole tässä nyt uskaltanut oviksen jälkeen mitään juoda.. viimeksi olen jouluna jotain alkoholia juonut. toivottavasti ne menkat nyt alkais pian ettei nyt kauheesti venyis niin pääsee eteenpäin ja alottamaan letrot.
 
Täällä alkaa tänään menkat, nimittäin jomottelut on alkaneet ei vielä kokoaikasta.. ja lisäks on jo tullut ruskeaa valkovuodon seassa... jos jotain positiivistä pitää hakea niin kierto on nyt vaan 30pvää :) en muista koska viimeks ois ollut noin lyhyt..varmaan sillon joskus kun söin teroluteja :D. eli loistava kierron pituus ja onneks ei nyt tän enempää venynyt kierto.. mut joo toivottavasti ei ois kauheen kivuliat menkat ja runsaat (n)
 
Höh @Kinder_Kitty, tyhmät menkat :cautious: mutta onnea normaalin pituisesta kierrosta!

Mua nyt kuumottelee raskaustestin tekeminen jo huomenna aamulla, mut toisaalta haluaisin odottaa tiistaihin (jolloin menkkojen pitäisi alkaa, yleensä heti aamusta). Saa nyt nähdä maltanko mieleni.

Oon nähnyt tosi levottomia unia viime aikoina. Viime yönä näin unta, että markkinoille oli tullut uusi raskaustesti... Joka tehtiin niin että siihen tikkuun pieraistiin :D täytyisi varmaan vähentää täällä palstalla roikkumista!
 
@Shara mä voin kuvitella, kuinka täällä jutut pissan pidätyksestä muuttuis pierujen pidättelyyn :ROFLMAO::ROFLMAO:. "Vähintään neljä tuntia pieremättä, aamupierusta paras tulos"
Ai että tää nauratti mua, hihitttelin ties kuinka kauan! Sitten jos testi näyttäisi negaa, niin pohdittaisiin että oliko liian laimea tai lyhyt pieru :ROFLMAO:

Tein nyt aamusta raskaustestin, nega :poop: Eli menkkoja odottelen huomenna saapuviksi. Ajattelin että on kuitenkin helpompi suhtautua niiden alkuun jos tiedän etukäteen että ovat tulossa. Harmittaa!
 
Tuohan se oiski, pierulla toimiva raskaustesti:ROFLMAO:

Pahoittelut @Shara ja @Kinder_Kitty negoista:(

Mulla on ollut eilisestä alkaen nännit kipeät, mikä nostaa toiveita välittömästi:oops: oon aina ihmetellyt, miltä se mahtaa tuntua, kun siitä monesti r-oireena puhutaan. oon itse tuntenu aina vaan kipua koko rinnoissa. Nyt kuitenkin vasta dpo 3-5 tai jotain, eli ihan normivaivoja taitaapi olla. Mutta tosi jännä huomata miten kierrot vaihtelee nykyään ja ihan ihmeoloja pitkin kiertoa. Niinkuin viime kierrossa, niin tässäkin etovaa oloa on jo alkanut ilmaantua, mitä ei ennen oo ollut.
 

Yhteistyössä