♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@eevas kiitos! vielä tietty ei oo ehkä ihan sata varmaa se et onko tuo viiva oikea vai onko siinä vielä pregnyliä.. mut se selvii tällä viikolla kun jatkan testailua.. mut jos olojani mietin niin oon kyl satavarma et raskaana ollaan ja toivottavasti myös niin on :love: laittelen tänne lisää testikuvia ja sitten ollaan jo viisaampia :) nyt on kyl niin jännät päivät.. menkkojenkin pitäis alkaa vasta la tai su et vielä nekin ehtii alkaa.. mut toivottavasti pysyvät poissa sen 9kk..
 
@Jennipä on niin uskomatonta ja ihanaa! niin koomista juuri kun saatiin käytyä ensi käynnillä tayssissa (y):LOL: no mamin puikkoja laitoin to tilaukseen ja luulin et tänään ois tullut mutta eipä vaan tullut :mad: onneks ostin ässästä noita pcn:testejä paketin.. toivottavasti tulis nuo puikot huomenna niitä on siis 10kpl tilattu :D mut voin sano et one steppejä en suosittele ollenkaan.. tänään one stepin 25 herkkyyden liuska anto aamupissasta viivanpaikan jota sai tihrustaa ei väriä ei mitään..ja pc:ssä sama herkkyys ja 5,5h pissasta anto värillisen viivan jota ei tarvii ollenkaan tihrustaa.. eli todella epäherkkiä!
 
miten musta nyt näyttää siltä et on ehkä hitusen haaleampi kuin eilen.. ja siinä ei ole samanlailla sitä punertavaa kuin eilisessä :cry: niinkö nyt onkin et reagoi eilinen vielä siihen pregnylin jämiin:cry: no iteppä testasin.. mut onpas sit ihania oireita jos en ole raskaana... ei taida meille tulla marraskuunkaan vauvaa:cry: no huomenna uutta testiä vaan.. oireitani ovat muunmuassa se et aina syönnin jälkeen iskee pahoinvointi tommosta ei ole ikinä ollut missään kierrossa.. et tosia ihania oireita varsinkaan jos en ole raskaana.. mun keho ja mun oireet vetää mua kyllä ihan sata nolla pataan :cry:

http://aijaa.com/BLzSgv
 
@Jennipä mullahan on vasta dpo10 et sinänsä aikasta:D no oireet on ollu sen kohta 5päivää samaa joka päivä pahoinvointia niin voimakasta et tekis mieli työntää sormet kurkkuun..ja varsinkin syömisen jälkeen.. eilen oli vähän jotain tuntemuksia tisseissäkin.. mut ei paineltaessa..
 
@Kinder_Kitty Eilen oli dpo 12 ja nega :(. Eikä ees mitään menkkoja edeltäviä oireita poikkeavaa.. Tänään en ees testannut. Aamulla lämmöt laskenut vaikka nyt tietty päiväsaikaa onki vähä korkeemmal taas.. Toivon vaan et menkat alkas huomenna tai vaikka tänäänkin, kunhan ei venyis yhtään. Pääsee sitten jännittää ensiaikaa joka on parin viikon päästä :giggle:. Mut ei varmaan tuu vauvaa tälle vuodelle.
 
@Kinder_Kitty siis on kyllä mahtavaa, että on jotain mitä voi odottaa vaikka menkat alkaakin! Pitkään aikaan ei oo voinut ajatella, että seuraava ovis on silloin ja silloin, vaan vauvakuumeen on saanut tunkea pakastimeen odottamaan oikeaa hetkeä. Nyt voi sentään ajatella, että pääsee sinne ensikäynnille ja toivottavasti sais kierrot kuriin, eikä tarttis laskea kaikkea niitten muutaman kuukauden välein tapahtuvien ovulaatioiden varaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
eihän himotestaaja voi itelle mitään, kunnon himotestaaja kastaa vielä päiväpissasta myös mamin puikko t-testin:ROFLMAO::LOL: ja mies lupas tuoda kaupasta yhden paketin vielä pc:n testejä :D nyt on kyllä jokapäivälle testejä :LOL::giggle: hyvä seurata samalla merkillä sitä viivan vahvistusta :) ja tulokset: ovistesti melkein plussa ja mamin puikossa vaaleenpunertava haamu! :love: voi ole nyt oikea viiva eikä mikään vale viiva enää! laitan kuvaa :D http://aijaa.com/ZnNTgv ylempi on se r-testi..kyllä siinä ehkä jotain haamua kuvassakin pilkottaa.. mut kylläpäs vie aijaa värejä tosta o-testistä..ei se nyt noin vaalee ole laitan siitä yksittäis kuvan vielä http://aijaa.com/SArJKV ja tossa o-testi dpo10
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Leikkuri
@Jennipä viikonloppuna jos menkat ei saavu.. niin sit kyllä tulee onnesta iso itku :love: kaiken tän jaskan jälkeen mää olen onneni ja tämän ansainnut kävi miten kävi:love: ja laitoin jo kaks kpl digejä tilaukseen :D yhen teen vklp:na.. mulla on kaikista klassisin raskausoire meinaa jatkuva nälkä ja jos pääsee nälkä liian kovaksi niin iskee siitä pahoinvoint ja syönti helpottaa oloa :):giggle::love:(y) älkää naiset koskaan luopuko toivosta! teidänkin aika tulee joskus vielä siihen uskotaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
http://aijaa.com/P1Bb9j kyllä siinä näkyy haalea toinen kaunis viivanen edelleen! :love::giggle: eikä kyllä nyt enää luulis olevan pregnyliä kehossa.. no lauantaina viimeistään pitäis olla selkeä viiva kuten ekassa raskaudessakin oli selkeä viiva sinä päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa. nyt on jännää! :giggle::love: ja aamu aloitettu taas pahoinvoinnilla ja yölläkin oli niin pahoinvoiva olo et uni ei tullu :D
 
Viivan siellä näen mäkin:love: Voi oispa ihan raskausviiva, eikä mikään tyhmä pregnyl viiva! Luulis, että ne oireet ois ainakin laantumaan eikä pahenemaan päin, jos ne ei ois raskausoireita? Hirveen jännää ja pelottavaa kans:love::ninja:
 
@eevas kiva et muutkin näkee :LOL: mieskin näki myös, kun yleensä ei nää mitään :giggle: no joo siis kyllähän pregnyl haihtuu pois elimistöstä ja jostain just luin et siihen menee 10pvää eli mitä lähemmäs just stä 10pvää mennään niin sitä vähemmän sitä pregnyliä on enää elimistössä. nyt on kyl vaan niin jännää! :love: oispa jo lauantai.. ja nää oireet on kyl ihan positiivista :giggle::sick: tai niin ainaki luulen..eihän mun keho mua nyt voi näin pissittää:mad: tänään siis pregnylistä 12pvää (y)
 

Yhteistyössä