@eevas En oo vielä testaillut, nyt menossa kp 22/29, ehkä dpo 6 -7. Ajattelin nyt tuonne viikonlopulle malttaa, josko sitten uittaisi ensimmäisen testin. Ei kyllä pitäisi koskaan ostaa valmiiksi noita testejä, sieltä ne taas kaapista huutaa
Oireita ei ole, eipä tässä kohtaa kyllä kai oikein vielä voisikaan olla. Ehkä aavistus alavatsanippailuja satunnaisesti, kovasti herkkänä yritän tutkailla että jos sellainen kiinnittymiskivuksi tulkittava kipu tänään tai huomenna tulisi
Kauhea jano on ollut varsinkin iltaisin ja öisin, kurkku välillä ihan kuivana. Oon kyllä syönyt paljon karkkia ja suolapähkinöitä, saattaa vaikuttaa asiaan
Tänään oli aamulla kurkkukin kipeä, se lähti kun join kuumaa kahvia.
Vähän kyllä nyt säikähdin, kun otin nyt myös Fertility Friendin käyttöön ja syötin sinne viimeisen muutaman kuukauden ajalta datat (lähinnä aamulämmöt) joita oon toiseen kännykkäsovellukseen kerännyt. Oon mitannut lämpöjä riittävän usein vaan tammikuussa, mutta FF on sitä mieltä että lämpöjen perusteella mulla olisi ollut silloin ovis vasta kp 20. Kovin myöhäiseltä tuntuu, silloin luteaalivaihe jäisi vain 9 päivän mittaiseksi. Toisaalta silloin kyllä heräilin mihin aikaan sattuu, eli mittausajankohta vaihteli aika paljon. Täytyy nyt aktivoitua taas noiden mittailujen suhteen, kun on jämptimpi unirytmi.