♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Moikka taas! :)
Ihana lukea teidän juttuja pitkästä aikaa, tosin vähän oon välissä sekaisin että kuka kertoi ja mitäkin mutta enköhän mä kärryille pääse kun vaan lukaisis kaikki viestit ajatuksella läpi! :D

Tämän aamun testi oli jälleen nega ja menkat loistaa poissaolollaan! valkkaria tulee melkosesti ja masussa "särkyä" ja nippailuja. Vaikka onki tosi epämukavaa olla tässä kun ei tiedä oikein että ollakko vai eikö olla niin silti mun mielen valtaa sellanen tyyni/rauhallinen fiilis! Hyvin outoa ku jokaisessa aiemmassa kierrossa ollu ihan hermo rauniona :LOL::LOL:
Nyt mä ajattelin vaan odottaa suosiolla ensi viikkoon/vuoteen! Toivotaan että menkat loistaa poissaolollaan vielä pitkän aikaa!

Tsemppiä oviksiin ja talletteluihin ja kaikkeen muuhunki! :love:
 
Heippa! Taas olisi uusi tulokas haaveilijoiden joukkoon...Tai katsotaan nyt, saanko puhelimella mitään viestiä aikaiseksi. Hymiöt ainakin näyttävät hypähtelevän ihan miten sattuu, joten käytän vain näitä perinteisiä :D

Olemme mieheni kanssa reilu parikymppisiä, ja haaveilemme molemmat lapsesta. Raskauduinkin nyt loppuvuodesta, mutta siitä onnesta emme saaneet kauaa nauttia, sillä parin viikon jälkeen testistä alkoi kekenmeno, jota yhä käyn läpi niin fyysisesti kuin henkisestikin. Keskenmeno vuotaa siis edelleen, mutta heti kun jälkitarkastukset on tehty ja vuoto loppunut, on ajatuksena jatkaa yrittämistä. Mieli on jo pääasiallisesti toiveikkaana tulevaisuutta kohti, mutta kyllä silloin surettaa, kun näkee raskaana olevia tai pienen vauvan kanssa liikkuvia ja itse tietää, että valuttaa keskenmenoa ulos...Ja neuvolaan soittaessa kysyttiin vointia. Luulin olevani jo ihan ok, mutta jotenkin se kysymys palautti taas sen harmin, ja jos enolisi ollut töissä, olisin varmaan alkanut itkeä...

No joka tapauksessa, ajattelin että tämä keskustelu saisi ehkä mielen pysymään toiveikkaana ja kannustaisi taas eteenpäin. Joudun hetken vielä odottelemaan, että yrittäminen onnistuu taas, mutta ehkä aika kuluu teidän juttuja lueskellessa vähän nopeammin ja mukavammin :) (Todrnnäköisesti vain hitaammin, kun ei itse pääse yrittämään... :D)

Omasta puolestani kaikille tsemppiä uuteen vuoteen - kunpa se vauva suotaisi meille kaikille kovasti toivoville :) Ja toivottavasti teidän muutamien miehetkin siitä vauvasta innostuisivat. Lisäksi pahoittelut kirjoitusvirheistä - puhelin ja keskustelupalstalle kirjoittaminen ei näköjään ole kovin toimiva kombo... :D
 
Viimeksi muokattu:
Kauheasti tullut uusia viestejä sinä aikana kun oon ollut tässä joulun aikoihin käymättä täällä!:ROFLMAO:

Hurjasti onnea @Summer2!!:):)

Mukavaa saada joukkoo myös uusia jännäilijöitä, vaikka itsekkin olen vielä hyvin tuore tapaus! :LOL::LOL:

Mulla menossa (ehkä siis:unsure:) dpo 13. Ei kyllä tunnu siltä, että mitään olisi tarttunut matkaan, mutta ei kyllä tunnu siltäkään, että menkat alkaisi. Ehkä tää on vaan jotain pillereiden lopetuksesta johtuvaa sähläilyä ja tulee sitten ihan yllärinä noi menkat:cry:. Aattelin uuden vuoden aattona tehä testin jos ei menkkoja ennen sitä näy niin uskaltaa sitten rauhassa juua skumppaa! :LOL:
 
Kiva tosiaan että täällä on paljon muitakin uusia mukana :)

Ja onnea @Sofia90 haamuista! :love:

Täällä pyörii päivä päivältä enemmän vauvajutut mielessä. Tänäänkin olen lueskellut paljon raskausblogeja ja synnytyskertomuksia, mutta kun mikään määrä lukemista ei takaa helppoa synnytystä eikä toisaalta enteile itselleni vaikeaa vaikka muilla olisikin ollut. Kaipaisin kristallipalloa avuksi:ROFLMAO:
 
@ajatuksissa ja @Sofia90 onnea haamuista!

Muillekin jännäilijöille onnea piinailuihin @Sosh sekä muut! :) Tervetuloa kaikki uudet, toivottavasti tosiaan plussia sataa;)

Mä oon varmaan jo tän vauvakuumevuoden aikana lukenu kaikki raskaus ja vauva aiheiset jutut suomeksi ja englanniksi mitä netistä löytyy:ROFLMAO: Saas nähdä mitä oireita rupean kuvittelemaan nyt kun on eka yrityskierto:whistle:
 
Mä tein nyt kuitenkin tänään sen viimeisen testin kaapista pois pyörimästä, ja siinä ei kyllä ollut minkäänlaista haamua näkyvillä. On myös sellaista vähän polttelevaa, menkkamaista jomotusta alavatsalla, joten voi hyvin olla, että maanantaina taas ne alkavat aikataulun mukaisesti. En tiedä, olenko mä nyt edes kovin harmistunut. Tavallaan joo, tottakai. Mutta sitten taas minusta on ihan hirmu kiva ajatus se, että edes "jotain" on kehossani tapahtunut, joten se raskauden alkaminen oikeasti on mahdollista myöhemminkin. Toivon toki, että ne menkat jättävät saapumatta maanantaina, mutta ehkä jotenkin, kun on nyt jo jonkin aikaa tässä yrittänyt ja odottanut, niin siihen pettymykseen sitten kuitenkin osaa suhtautua jotenkin eri tavalla kuin aiemmin. Positiivista on kuitenkin se, että vielä ei ole näkynyt sitä tuhruvuotoa, mikä alkaa mulla lähes aina noin 3-4 pv ennen menkkoja.
 
@ajatuksissa Upea asenne sulla, vaikka kurjaa onkin haamun katoaminen. Pidän yhä peukkuja teille, jos ei tähän kiertoon niin sit seuraavaan :)

@Sofia90 Onnea haamusta, toivottavasti lähtee pian vahvistumaan!

Itseä hiukan kiroiluttaa, tänä aamuna oli lämmöt selkeästi laskusuunnassa, eli ehdin aloittaa lämpöjen mittaukset siis tähän kiertoon just niin, että ehdin nähdä tämän pudotuksen - tosi motivoivaa! Eikä oikeastaan edes se, että tietää menkkojen alkavan, vaan se ettei ne sitten jo ala. Nännit on superkipeät ja nukuin huonosti, ja nyt vielä pitää odottaa, kun voisivat sit jo alkaa :mad:

Löysin muuten kotitesti.fi sivulta superhalpoja ovulaatiotestejä (sofin, toiset haukkuu, toiset kehuu...) ja sorruin lopulta, ens kierrossa pääsee sitten tikuttelemaan ekaa kertaa! Vinkkejä?
 
@Sofia90 onnea haamuista! :love: Huominen menee siellä sitten holittomalla linjalla :LOL:

@ajatuksissa tosi harmi, jos et olekaan raskaana ja menkat taas pian alkavat. Kuitenkin kiva kuulla, ettet ole ihan harmistunut ja maasi myynyt, vaan suhtaudut positiivisesti asiaan. Uutta yritystä vaan heti kun siltä tuntuu ja toivotaan että tärppäisi pian. :love:

Omaa napaa: Huomenna olisi ensimmäinen uusivuosi varmaan koskaan, kun vietetään miehen kanssa ihan kahdestaan. Olen illalla sen verran myöhään töissä ettei oikein kerkeä lähteä mihinkään. Meillä on molemmilla isot suvut ja suurella porukalla on totuttu kaikkia juhlia viettämään. Hassua, mutta silti jotenkin toisaalta ihana viettää kerrankin sitä kahdenkeskistä laatuaikaa. :love: Meillä on niin ristiävät työajat että arkena se yhteinen aika jää melko vähäksi.
 
Ei tässä itku auta kuitenkaan. Ja jotenkin on kyllä parempi mieli ylipäätään kuin yleensä ennen menkkoja. Ne selkeät pms-vitutukset puuttuvat vielä. :D Mut on tää kyllä erilainen kierto kuin yleensä ollut. Rinnat turposivat heti ovulaation jälkeen, mutta eivät ole olleet missään vaiheessa kipeät. NYt ne ovat minusta entistä isommat, mutta se rintojen särky tosiaan puuttuu edelleen. Yleensä se tulee viimeistään muutama päivä ennen menkkojen alkua, jos ei jo aiemmin. Vaikka muuten on vähän ylipainoa, niin mulla on aina ollut varsin pienet rinnat. Nyt on hassua, kun ne ovat jotenkin "liian isot". :ROFLMAO: Ja tosiaan näitä menkkamaisia särkyjä on ollut jo ihan sieltä dpo 5-6 lähtien. Eilen ei tainnut olla, mutta tänään nyt taas särkee selkää ja vatsaa. Ja ehkä tosiaan tuo mieliala-asia on nyt erilainen kuin yleensä. Mulla tulee joka kierrossa just näinä päivinä se kamala *itutus, mut eipä oo sitäkään nyt. Mutta siis en voi sanoa, että nää olis olleet mitään raskausoireita kuitenkaan. Mä oon tässä yrittämisen aikana niin moneen kertaan keksinyt itselleni vaikka mitä kuviteltuja oireita, että mä en enää voi uskoa mihinkään "raskausoireisiin" ennen kuin ne menkat oikeasti ovat myöhässä. Mielikuvituksella saa itselleen ihan mitä tahansa keksityksi!

Meillä menee uusivuosi myös ihan kotosalla. Ystäväpariskunta kyllä tulee meille, mutta ihan rauhassa kuitenkin ollaan ja varmaan vain pelaillaan ym. Me ollaan usein uuttavuotta vietetty kotosalla kahdestaan, se on oikeastaan tosi kivaa.:love: Joten nauttikaa ihmeessä yhteisestä illasta, @Suikku1 !

@Tuimatar, Mä aloin eka kierrossa testata varsin aikaisin, tikkujen mukana tulleen ohjeen mukaan (minusta kp 8-9 taisi jo olla mulla). Nyt sitten viime aikoina oon aloittanut vasta kp 12-13 aika usein, kun tiedän ettei se ovulaatio minulla aiemmin koskaan tunnu olevan. Itse joudun tosin aika usein testaamaan kahdesti päivässä, koska en meinaa saada ovulaatiota kiinni. Tässä kierrossa se ihmeen hyvin löytyi, mutta aika usein on ollut "laihoja kiertoja" tikutusten suhteen.

Hitsit, kun löysin ihanan verkkokaupan, missä myydään todella kauniita raskausajan mekkoja! http://www.tiffanyrose.com/ Ihan kamalasti tekisi mieli tilata jokin nätti mekko, mutta enhän mä nyt tietenkään tuollaisia varastoon voi ostaa. Nuo ovat vaan niin nättejä. :) Jos joku tietää, mistä vastaavia löytäisi ei-raskaana oleville, niin saa vinkata. Mä en yleensä harrasta verkkokaupoista vaatteiden ostamista.
 
@ajatuksissa voi eiii... toivottavasti ne menkat pysyis poissa :unsure:

@Sofia90 onnea! Plussatuulet taitaa nyt puhaltaa kunnolla :D

Täälläkin vietetään uv ihan kaksin miehen kanssa. Ollaan molemmat niin myöhään töissä ja mennään vielä seuraavanakin päivänä niin ei jaksa mitään ihmeellistä keksiä. Ja ehkä ihan hyvä niin, sillä ovis taitaa olla ovella ja joutuu tallettelee :whistle:
 
Itseä hiukan kiroiluttaa, tänä aamuna oli lämmöt selkeästi laskusuunnassa, eli ehdin aloittaa lämpöjen mittaukset siis tähän kiertoon just niin, että ehdin nähdä tämän pudotuksen - tosi motivoivaa! Eikä oikeastaan edes se, että tietää menkkojen alkavan, vaan se ettei ne sitten jo ala. Nännit on superkipeät ja nukuin huonosti, ja nyt vielä pitää odottaa, kun voisivat sit jo alkaa :mad:
Piti muuten vielä kysyä, että mittaatko lämmöt aina aamuisin? Ja mistä osoitteesta :D mittaat? Mä en ole lämpöjen mittausta säännöllisesti harrastanut, kun en herää säännöllisesti samaan aikaan (vuorotyö), mutta nyt olen oviksen jälkeen välillä mittaillut lämpöjä. Vielä tänäänkin oli 36,85 lämpö kainalosta, eli ilmeisesti vielä ei ole alkanut minulla lämmöt tippua. Missä vaiheessa ne tippuvat ennen menkkoja? En siis tosiaan ole tähän aiheeseen perehtynyt sen enempää.

Ja kiitos tsempeistä, @kiuski! Talletelkaahan hyvin ja tehkää uudenvuoden taikoja. :love:
 
Onnea @Sofia90 ! Ja @ajatuksissa, tsemppiä näihin päiviin, toivotaan että ne menkat jättävät tulematta :)

Täällä on menkat lusittu, oli tällä kertaa erilaiset menkat kuin yleensä. Kahtena ekana päivänä normaalia vuotoa, ja sen jälkeen kahtena päivänä tuli vähän punertavaa vain pyyhkiessä. Yleensä mulla on menkat kestäneet viitisen päivää, niin että vaan viimeisen päivänä vuoto on vähäisempää. Nyt pelkään, että olen omalla yritystäpinälläni onnistunut sotkemaan oman kiertoni jotenkin :D Ensi viikosta eteenpäin pitäisi sitten aloittaa aktiivitallettelut, ettei missata ovista.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
@ajatuksissa Lämpöjen seuranta ei tosiaan oo kovinkaan yksinkertaista touhua! Mä mittaan nyt suusta (kainalolämpö ei koskaan oo yhtä tarkka) ja heti herätessä, tarkimman tuloksen saa kun ei edes nouse sängyssä istumaan vaan mittari suoraan päälle. Kello soi joka aamu klo 7, vaikka aina en kyllä nouse silloin: mittaan, merkkaan ylös ja sit jos ei oo pakko nousta niin jatkan unia. Jos käy niin, että herään jo ennen kellonsoittoa (niin kuin nyt tuntuu vähän väliä käyvän), niin mittaan silti heti ja sitten jatkan nukkumista. Ennen mittausta pitäisi olla takana min. 3h yhtenäistä unta, mutta näillä yöheräilyillä se on välillä vähän kiikunkaakun... Silti tuntuu, että saan tasaisimmat mittaustulokset ensimmäisen kerran herätessä - välillä klo 5, välillä klo 7. En oo mittaillut vielä niin paljoa että varmaksi osaisin sanoa itseltä, mutta useimpien kokemus taitaa olla että menkat alkaa 1-2 päivää sen jälkeen kun lämmöt alkaa laskea, ja jatkaa laskua vielä 1-2 päivää uuden kierron puolella.

Muita mittaajia? Vertaistuki ei tekis pahaa tässäkään, on tääkin sen verran hullun hommaa :ROFLMAO:
 
Täälläpä ilmoittautuu yksi uusi myös mukaan tohinoihin! Pari viikkoa lueskellut taustalla ja eihän siellä malta pysyä. Nyt alkuunsa vaan on vähän sekaisin ihmisten kuulumisista, kun on lueskellut useampaa ketjua. Mutta eiköhän tässä pikkuhiljaa sisään päästä. :) Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Hormonaalisen ehkäisyn olen jättänyt pois heinäkuussa ja miehen toiveesta ollaan käytetty kondomia riskipäivinä. Kunnes tässä kuussa hän sen vain jättikin pois! Ja aijjaij mikä härdelli siitä syntyikään mun päähän. Google on laulanut ja kropan kaikkia mahdollisia tuntemuksia on kuulosteltu kuin viimeistä päivää.

Haluan lapsia, mutten ole kokenut vuosikausiin mitään riivaavaa vauvakuumetta. Silti kahdessa viikossa järkevästä ihmisestä (joka on aina ennen taivastellut oireiden keksimistä, liian aikaisia raskaustestejä jnejne) on kuoriutunut kp 26/28-35 raskaustestin tekevä ja tuntia myöhemmin epätoivoisesti roskishaamua metsästävä nainen, joka miettii voiko dpo 5-6 tuntuva pahoinvointi olla jo raskausoire (vai olisiko järjellä syynä flunssan jälkitila ja joulun epäsäännölliset syömingit?!).

Näillä siis mennään ja menkkojen pitäisi todennäköisimmin alkaa viikon sisällä, paitsi JOS?! Kuten myös ehkä jo huomasitte, olen toivottoman monisanainen kilometripostaaja. Koittakaa kestää! :D

VernaMaria 29v, mies 36v, ya 12/16, yk1
 
  • Tykkää
Reactions: Norway
Teretulemast, @VernaMaria! Ja tuo tekstisi voisi olla kuin minun näppiksiltäni. :ROFLMAO: Meillä alkoi "yrittäminen" ihan samalla tavalla. Hormonaalista ehkäisyä ei minulla ollutkaan useampaan vuoteen, mutta käytimme sitten kondomia. Aluksi mies oli tosi tarkka, ettei ikinäkoskaan olla ilman. Sen jälkeen se alkoi luottaa "varmoihin päiviin", kunnes sitten joskus jätti kokonaan pois. SIitä sitten syntyi vakavampi keskustelu, että mites nyt tästä eteenpäin, ja aloitettiin tjottailu. No, eihän se nyt mun päässä ole sellaista, vaan ihan oikeaa yrittämistä, mutta mies ei edelleenkään halua tietää ovulaatiosta tai muusta sen enempää. Harrastellaan kun harrastellaan, ja katsotaan siitä sitten aina lopputulema. :D Voin kyllä sanoa, että tähän hurahtaa aika tavalla, vaikka vielä vuosi sitten mietin, että _minä en ainakaan_ kirjoittele millekään vauvapalstalle, enkä harrasta ovulaatioiden tikuttamista, enkä etenkään tee sitten niitä raskaustestejä etukäteen. No, niinpä...:whistle:

@Tuimatar, kiitos selvennyksestä. :) Tuosta olen joskus lukenutkin jostain, mutten sen enempää asiaan ole tosiaan perehtynyt. Itse taidan jättää lämpöjen mittailun edelleen muiden tehtäväksi. Luulen, että mies ainakin olisi ihan :alien:, jos alkaisin kuumemittaria kaivelemaan aamuisin. :D
 
Viimeksi muokattu:
@ajatuksissa ainakin siellä ehkä joku yritti tarttua kiinni.. mut kurjaa kumminkin et nyt näytti negaa..

Tervetuloa uusille!

Täällä on ihan kamala flunssa ja en kyllä yhtään usko et oisin raskautunu.. pariviikkoa sitten oli niin iloinen fiilis ja hyvä fiilis tästä kierrosta kun näkyi et mahdollisesti luomuovis.. mutta nyt tuosta fiiliksestä ei tietookaan.. ei vaan nyt jaksa uskoa et raskautuisin.. jotenkin nää mun kysta kokemukset saaneet mut nyt niin varuilleni.. ainiin ja lääkäri lähetti mulle kotiinkin tiivistelmät niistä mitä kaikkea tehty tyolla yksityisellä klinikalla ja laitto myös lähetteestä mulle kopion.. siinä luki et ongelmaksi muodostunut kysta taipumus.. ja siis diagnoosi on et mulla on ovulaatiohäiriö.. eli ei todellaakaan oo itsestäänselvyys mulla et se ovis tapahtuis follikkelista huolimatta vaan siitä voi tulla herkästi kysta kun se ei puhkea..nytkin oon aika varma et on jäänyt puhkeematta ja tullut kysta...
 
Viiva on mielestäni vahvistunut selvästi eilisestä ja nyt sen näkee jo ilman silmien siristelyä:geek: Mä oon ihan pimahtanut! Oli pakko tehdä laskettu aika testi ja näytti että viikkoja olisi 3+6 ja laskettu aika olis 9.9.17 :love: Toivottavasti täältä tulis paljon porukkaa syyskuun odottajiin!Oikeen hyvää uuttavuotta ja plussatuulia kaikille:)
 

Attachments

Onnea @Sofia90, kyllähän tuon selvästi näkee! :)

Meilläkin käytettiin ensin pillereiden jälkeen kumia, mutta mä olin miestä tarkempi kumin suhteen! :D Pyörittelin silmiäni vauvapalstailijoille ja mielikuvitusraskausoireille ym "höttöilylle" ja olin niiiiin järkevää että...Sitten kun ekan kerran viis veisattiin kumista, kun "ei nyt tässä vaiheessa kiertoa raskaudu", niin alkoi munkin sekoaminen palstojen ja oireiden ja raskaustestien suhteen :D Ovistestejä en oo sentään vielä kokeillut...Katsotaan, saako tää palsta mut hommaamaan kaapin täyteen niitä :D Mistä te niitä testejä ostatte?

Mä oon hirveän turhautunut, kun tuntuu ettei tää vuoto lopu ikinä! Oon muutenkin sellainen kaikkihetimullenyt-ihminen, niin haluaisi vaan päästä jo taas yrittämään! Onneksi tulee uusi vuosi, niin saa ajatuksia taas muualle. Millaista ohjelmaa te kotona uutta vuotta viettävät olette ajatelleet, vai oletteko vain ja rentoudutte? Me ollaan myös kahdestaan, mutta olisi ehkä kiva tehdä jotakin vähän spessumpaa kuin vain köllötellä sohvalla...Oon vähän kahden vaiheilla, että jaksaisiko työviikon päätteeksi suunnitella huomiselle jotakin erityistä kivaa vai viettäiskös uvn kuitenkin ihan vaan miehen kainalossa, mikä ei sekään toki huono vaihtoehto olisi :)
 
Moikkis! Olen viettänyt joululomaa täältä, on kyllä tehnyt hyvää kun on välillä keskittynyt muihin asioihin. Hirveesti tullut tekstiä ja uusia kuumeilijoita, tervetuloa! :) Onnea vielä @Summer2! Ja @Sofia90 kyllä sieltä viiva pilkistää, onnea :love:

@ajatuksissa minäkin näin ihan selvän viivan, harmi jos se lähti jo pois :( Kyllä varmasti jotain yritti/yrittää tapahtua. Tiedän tunteen että tuollainenkin viivanen lohduttaa paljon. Itsellä kun tuli elokuussa viivaa testiin niin lämmöllä sitä kyllä muistelee edelleen, kun tietää että silloin ainakin oli ovulaatio ja vissiin siittiöitä miehelläkin sit :ROFLMAO:

Täällä menossa kp13 ja eilen päätin extempore pissata Sofin ovistikkuun (niistä joku kyseli, kotitesti.fi tilasin) ja pärähti tasavahvat viivat! Tein sit samantein myös Clearbluen digitestin mutta ei se näyttänyt hymynaamaa... Kunnes tänä aamuna sekin ihme tapahtui ja sain hymynaaman, jippii! Iltapäivällä tein vielä sofin liuskan, mut ei ollut enää ihan yhtä vahva ku eilen. On kyllä aika ovismainen olotila, kun alamaha jotenkin tosi turvonnut ja juilii.. Olisin myös ihan valmis hyppäämään komean naapurin miehen kanssa sänkyyn :ROFLMAO: (Siis oikeesti kamalia ajatuksia, miks oma mies ei nyt niin kiinnosta...) Seksiä on ollut kp 8,10,12...Saa nähdä onnistuisko tänään vielä.

Tuolla aiemmin oli puhetta että voisiko omalle äidille kertoa yrityksestä, kun tulee kovasti vihjailevaa kommenttia. Minunkin vanhemmat kovasti odottaa lapsenlapsia ja jouluna oli vähän kova pala, kun sukuun syntyi uusi tulokas juuri ennen joulua ja äitini kovasti halusi näytellä mulle kuvia vauvasta että jos mäkin nyt innostuisin niitä tekemään. Ärsytys oli kyllä kova, mutta en kyllä aio kertoa vanhemmilleni tästä yrityksestä mitään.. Melkein tuntuisi jopa helpommalta kertoa anopille, joka ei ole millään lailla ikinä painostanut lapsia tekemään. Ollaan aika läheisiä ja on niin rempseä ihminen, että uskon ettei jäisi asiaa niin paljoa murehtimaan kuin oma äiti.

Mekin meinattiin olla uusi vuosi ihan kahdestaan, minullakin vähän työt häiritsee juhlimista (hyvä niin). Tehdään varmaan jotain ruokaa ja ehkäpä pari lasia (kiinnittymis)punkkua voisi nauttia.;) Hyvää uutta vuotta ja kiitos tästä vuodesta kanssakuumeilijat :love:
 
@Sofia90 Onnittelut! Nyt minunkin harjaantumattomat haamusilmäni näkevät tuon! :love:

Mulla uusi vuosi menee töissä yövuorossa, niin jää juhlimiset ensi vuoteen.

Omille vanhemmille en kyllä usko, että yriryksestä ikinä kertoisin, koska ei meidän välit vain ole sellaiset. Ylipäätään kaikki suurempia elämänmuutoksia koskevat ilmoitukset on aina olleet lähinnä sellaisia kiusallisia hetkiä, joten en edes odota innolla tulevien (toivottavien) raskausuutisten kertomista. :ninja: Ehkä he osaa suhtautua sitten kun lapsi on maailmassa. Appivanhemmille voisinkin jossain tilanteessa _ehkä_ kuvitella kertovani. He kovin odottavat lapsenlapsia, varsinkin miehen isä!
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
@Tuimatar voi että miten sä jaksat mittailla jotain lämpöjä? Musta ei olis ikinä tohon että laittaisin kellon soimaan aina samaan aikaan :ROFLMAO:

@VernaMaria tervetuloa joukkoon! Niin se naisen mieli kuule vaa heittää häränpyllyä siinä vaiheessa kun on mahdollisuus olla raskaana. Ei sitä ehkäisyä käyttävä nainen tajua kuinka sekasin sitä voikaan olla kun ei ole mitään suojana enään! :ROFLMAO: :ROFLMAO: Meistä varmaan jokainen on ajatellut että "minä en ole kyllä sellainen joka ovistikkuihin koskee ja testaan vasta kyllä sitten jos menkat ovat pari päivää myöhässä" eheeei, niin sitä vaan tihrustellaan eri valossa niitä kusisia tikkuja ja analysoidana jokainen ilmavaiva!
 
Ainiin. Ihmettelin tänään kun ei ole oviskäppyrät kummoset. Olin ostanut siis tähän kiertoon noita rfsun tikkuja ja näytti kovin kovin haaleeta. Kävin tänään sitten ostamassa pregcheckin kun viime kierrossa näytti niin selkeetä viivaa niin kattokaas millanen ero! Ylempi siis pregcheck ja siis samasta kusesta tehty.

http://aijaa.com/Ijzem9

Tänään kp13 ja viime kierossa ovis oli kp13 tai kp14, että en nyt sitten tiedä että onko tulossa vai menossa kun toi rfsun on näyttänyt koko aika tolta.
 
Huh, miten paljon tekstiä tullut päivän aikana. Ihan mahtavaa että on aktiivista porukkaa, vaikutatte kaikki niin mukavilta. (y)

@konvehtirasia kyseli mitä me kotona kaksistaan olijat aiotaan tehdä. Meillä ei ole ollut kovin suuria suunnitelmia (minä tykkäisin suunnitella kaikkea mutta mies on enemmän semmonen hetkessä eläjä). Luultavasti tehdään jotain ruokaa, käydään saunassa ja ammutaan pihalla pari rakettia. Ajattelin ostaa pari siideriäkin. :ROFLMAO: Olen kuitenkin huomenna alkuiltaan asti töissä niin ei mahdottomia tosin voikaan suunnitella.

@VernaMaria tervetuloa mukaan! Ja ihan sama juttu täällä, pari-kolme vuotta sitten en olisi voinut kuvitellakaan kirjoittelevani minnekään vauvapalstalle tai mitään muutakaan vauvoihin liittyvää. Nyt käyn lukemassa näitä juttuja vähän väliä. :LOL: Niin se aika muuttuu.

@Sofia90 kovasti onnea, kyllä siellä selkeät viivat on. (y)

Ja lähipiirille raskausuutisten kertomisesta oli puhetta. Meillä minun vanhemmat toivovat aivan kamalasti lapsenlapsia. Eivät onneksi painosta eivätkä kysele, mutta tiedän että hyppäävät kattoon kun joskus sellaisia uutisia kerron. Appivanhemmilla on jo lapsenlapsia, mutta kyllä sieltä suunnaltakin on pari kertaa vihjastu että koskas teille. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90

Yhteistyössä