♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Haha, lueskelen huvittuneena teidän juttuja miten ette _todellakaan_ kuvitellu olevanne tällaisia. Tunnistan täysin itseni. Yritettiin miehen kanssa lasta useampi vuosi sitten ja lopulta elämä pyörähti niin että oli parempi sillä hetkellä antaa olla. Silloin eksyin ensimmäistä kertaa tänne palstalle ja olin yhtä "höyrähtänyt" kuin muutkin. Yrityksen loputtua loppui täälläkin selaaminen ja tässä taas ollaan.. seura tekee kaltaisekseen :alien:

Kyllä erottuu paljon selkeämmin @Sofia90 haamu. Uskaltaudun jo onnittelemaan!:love:

Ja tosi suuri ero näyttää olevan testeissä @kiuski ! On tullut niin paljon viestejä, etten muista kenen mies oli reissussa ja kenen ei, mutta toivottavasti saatte käytettyä hyödyksi nämä päivät (y)

Täällä uusi vuosi menee kotosalla miehen ja parin ystävän kesken.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
@kiuski Hyvä kysymys, mutta mulla on hyvä vastauskin! Jaksan lämpöjen mittailua nimittäin tasan kahdesta syystä: 1) nukahdan yleensä uudelleen tosi helposti, eli herääminen noin kahdeksi minuutiksi ei ole niin rankkaa ja 2) RAKASTAN GRAAFEJA! Taulukoita, käyriä, tilastodataa! Hedelmällisyyssovellus piirtää siis automaattisesti käyrät kuukauden lämmöistä ja saan todella häiriintynyttä nautintoa jo pelkästään sen graafin katselusta :LOL::ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:

Mäkin voisin vielä vastailla tähän lähipiirille kertomisesta, koska oon kehittänyt tähän tosi ristiriitaisen ideologian. Käytännössä kaikki ystävät ja vähän etäisemmätkin kaverit tietää, ja heidän kanssaan jutskaillaan aiheesta suht useinkin - kauhean monella ei ole vielä lapsia, joten yleinen kiinnostus on suhteellisen suurta ennen uuteen elämänvaiheeseen siirtymistä. Musta tuntuu tosi luontevalta puhua yrityksestä suht samanikäisten kavereiden kanssa, ja vaihtaa mielipiteitä hyvinkin tasa-arvoisina ihmisinä. Luultavasti myös alkavasta raskaudesta kertoisin aika nopeasti, ehkä juuri sen takia, että jos menee kesken niin ei tarvitse olla senkään asian kanssa yksin.

Samaan aikaan ei sitten olla kerrottu ainoallekaan sukulaiselle, eikä ihan pian ajateltu kertoakaan. Sukulaiset kyllä jaksaa udella, jouluna sai kuunnella taas tusinan vihjailuja ja suoria kysymyksiä :rolleyes: Ehkä se on just siinä, että sukulaisten (ja etenkin miehen sukulaisten) kohdalla kyse ei oo kovinkaan tasa-arvoisesta suhteesta, ja vaikka tykkään aiheesta puhua niin haluan puhua siitä juuri meidän projektina, enkä siirtää keskustelua sukulaisten raskauksiin ja aikuisiin lapsiin ja niiden vertailuun....

@Villisilmä Voi harmistus, valtavat tsempit ensi vuodelle!
 
Huh, pakko tulla tänne purkaa vähä tuntojaan.. Meillä siis haaveillaan siitä esikoisesta ja yritys on ollut päällä jo toukokuusta asti, mutta tuloksetta.
Nyt mennään sellasella tilanteessa, että kp on 37/32, eli menkat viikon myöhässä, mutta kaikki (5kpl) testit mitä oon tehny menkkojen myöhästymisen jälkeen on ollu negatiivisia!! :cry:
Tässä kierrossa en oo edes kerenny miettii menkkoja ku oon ollu niin joulufiiliksissä, että tajusin vasta joulupäivänä, että menkkojen pitäs alkaa tapaninpäivänä, eli en oo edes kerenny asiaa stressaa...
Valkovuotoa on tullut runsaasti ja väsymys on järkyttävä, välillä on huonoa oloa havaittavissa, mutta plussaa ei näy eikä sen koomin menkkojakaan.. Voisin väittää että tää harmittaa ehkä enemmän ku se että menkat alkais, ku nyt ei tiedä missä vika on.. Vatsaa nippailee ja muutenkin on hassuja tuntemuksia, mutta ku ne testit ei näytä mitään.. (n)
Oon testannu nyt CB:n testeillä 2 kertaa ja RFSU:n testeillä 3 kertaa...
Mikä voi olla pielessä?
Koskaan ennen ei oo ollu menkat hukassa, eikä mitään sellasia muutoksia/stressiä oo elämässä ollu joka ois voinu vaikuttaa..

Tsemppiä kaikille piinailuun ja plussan odotteluun! (y)
 
:)Tervetuloa mukaan kaikki uudet toiveilija!

Tämän kierron olen pitänyt taukoa täällä kirjoittelusta oman mielenrauhan vuoksi. Eilen alkoi yk 5, kp 2/29-31. Puhelimella en näköjään saa vaihdettia väriä, käyn jossain välissä sen tietokoneella vaihtamassa.

Joulu takana. Meillä on tapana viettää joulu isolla porukalla ja niin tehtiin tänäkin vuonna. Sisaruksillani on useampi pieni lapsi, mikä ei minun vauvakuumetta helpota. Aatto iltana piti sitten sängyssä tirauttaa miehen kainalossa itkut. Meillä miehelläkin vauvakuume on noussut huippuun mikä on vaan ihana asia :)

Toivotan kaikille hyvää uutta vuotta! Tuokoon uusi vuosi mukanaa plussapäiviä kaikille!
 
@Villisilmä pahoittelut! :unsure:

@Tuimatar no toi selittää kaiken! :ROFLMAO: :ROFLMAO:

@Haaveilija(ko) Olisko sulla menossa ovuloimaton kierto? Mullakin oli hetki sitten ihan sama että kierto veny viikolla niin ajattelin että oli varmaan nyt sen ovuloimattoman kierron kerta. Tuliko se nyt kerran tai kaks vuodessa? Toivottavasti tulisi plussa tai alkaisi menkat! Toi tietämättömyys on perseestä.

Joskus aikasemminkin vastanut tähän mutta vastaan nyt uudestaan kun ne unohtuu niin helposti ja on tullut paljon uusiakin tyyppejä. Meillä siis tästä yrityksestä tietää mun paraskaveri ja mun veli. Tarkoitus ei ollut kertoa sukulaisille mitään tästä projektista, mutta oli yks aika itkuherkkä hetki niin se vähän pakosti lipsahti mun veljelle. Ei siinä kyllä mitään, helpotti mieltä ja eipähän senkään tarvi miettiä et mikä mättää kun alkaa itkettää vauvat ympärillä.

Mun äiti odottaa kovasti multa lapsenlapsia, mutta on ollut hyvin hissukseen aiheesta kun räjähdin sille jatkuvasta utelusta. Tuntee mut kyllä niin hyvin että uskon hänen tietävän tästä yrityksestä tai että on jotenkin vaikea tilanne mulle. Miehen puolella on taas noita mukuloita niiiin paljon että sieltä ei ole tullut mitään uteluita asian suhteen.

Jos joku nyt kysyisi suoraan että yritetäänkö lasta niin en varmaan lähtisi kiertämään ja kaartamaan asiaa, "tulee jos on tullakseen" on aloitettu 9/15 ja varsinainen yritys aloitettu 4/16 niin tässä vaiheessa on jotenkin kyllä jo niin kypsä asiasta ettei jaksa salailla :)
 
N93
Tervetuloa uudet !:)
Ja onnea haamuista!:love:
Tänne ei kuulu mitään erikoista, oon saanu pidettyä tän projektin poissa mielestä vaikka päivittäin oon käyny lukee teidän kuulumiset. Ei oikeastaan stressaa, mennään Helmikuussa matalalla profiililla naimisiin ja sit sen perään ihana matka tiedossa, niitä tässä odottelen enemmänkin! Ollaan jonossa niihin ensimmäisiin tutkimuksiin julkiselle, sama oli mennä jonon hännille ku yk10 jo Menossa. Enkä usko että tämä tästä ominavuin kummenee miksikään.(n) mut nautin nyt tästä mielentilasta, joka loppuu taas ku seinään ku menkat alkaa:LOL: tänään taitaa olla kp17. Ovisplussan oon saanu aikaisemmin kp14 ja kp18. Nyt en oo jaksanu ku pari testiä tehdä ja en oo saanu ovista kiinni. Olkoon :LOL:
 
Lämpöjen mittaus näyttää toimivan tässä kierrossa. Jatkoivat laskua aaaaaalas ja menkat alkoi yöllä, tänään siis kp1 ja näin alkaa yk4. Tää tulee muuten tulee jäämään täysin turhaksi kierroksi, sillä hoksasin kalenteria katsellessa, että näillä lyhyillä kierroilla ovulaatio osuu 99% varmuudella sille viikolle kun mies on Lappeenrannassa koulutuksessa :mad:
 
@ajatuksissa minäkin näin ihan selvän viivan, harmi jos se lähti jo pois :( Kyllä varmasti jotain yritti/yrittää tapahtua. Tiedän tunteen että tuollainenkin viivanen lohduttaa paljon. Itsellä kun tuli elokuussa viivaa testiin niin lämmöllä sitä kyllä muistelee edelleen, kun tietää että silloin ainakin oli ovulaatio ja vissiin siittiöitä miehelläkin sit :ROFLMAO:
Joo, just tää, että ehkä kaikki silleen on ainakin ok, että itse ovuloi ja miehellä on niitä siittiöitä todennäköisesti. :D Että jos tarttee keväällä hakua apua (tai kun sinne avun piiriin pääsee), niin ehkä kevyellä tukihoidolla saa sitten tuloksiakin. Ja muuten, ihme kyllä. Menkat alkavat maanantaina, jos alkavat, eikä vieläkään vituta! PMS-oireet oikeesti ovat edelleen poissa, se on hassua.

Tuolla aiemmin oli puhetta että voisiko omalle äidille kertoa yrityksestä, kun tulee kovasti vihjailevaa kommenttia. Minunkin vanhemmat kovasti odottaa lapsenlapsia ja jouluna oli vähän kova pala, kun sukuun syntyi uusi tulokas juuri ennen joulua ja äitini kovasti halusi näytellä mulle kuvia vauvasta että jos mäkin nyt innostuisin niitä tekemään. Ärsytys oli kyllä kova, mutta en kyllä aio kertoa vanhemmilleni tästä yrityksestä mitään.. Melkein tuntuisi jopa helpommalta kertoa anopille, joka ei ole millään lailla ikinä painostanut lapsia tekemään. Ollaan aika läheisiä ja on niin rempseä ihminen, että uskon ettei jäisi asiaa niin paljoa murehtimaan kuin oma äiti.
Joo, meillä kyllä menee aika tavalla samalla lailla. Äiti taas tällä viikolla kysyi, että "Missä sun kaksijalkaiset lapset ovat? Miksette vielä perusta perhettä?" ja teki kyllä mieli ilkeästi jo sanoa, että itsekin tiedät, ettei se ole niin yksinkertaista. En tajua, miten se edes viitsii koko ajan puhua mulle noin, kun siskollani on takana vaikea lapsettomuus, eivätkä he hoidoista huolimatta lasta saaneet. Ja äidilläni on useita keskenmenoja. Et kyllä mua riipii, kun mä saan sit kuunnella näitä, ihan kun mulle se lapsi tulis siitä "kerrasta". Tavallaan varmasti siis avartaisi sitäkin, jos sanois että on tässä jo yritystä ollut, mutta kun en vaan tahdo kertoa monestakaan syystä. Mä kans koen että anopille ja miehen isän uudelle vaimolle olis paljon helpompikin puhua, jos nyt sellainen tarve tulisi. Mut ei kyllä tällä hetkellä ole. :) Siskolle tosiaan tästä nyt kerroin ja sain kyllä sieltä paljon tukea ja vinkkejäkin, hän kun on tosiaan asian kanssa paininut vuosia. Ja onneksi hän otti myös asian tosi hyvin vastaan, kun mua pelotti puhua tästä juuri tuon heidän taustansa vuoksi. Mulla kanssa myös paras kaveri tietää, ja häneltä saa taas erilaista vertaistukea, kun elämme samantapaista elämäntilannetta ja kumpikin pohtii näitä aikuisuuden ja perheenperustamisen kysymyksiä.


Pahoittelut, @Villisilmä. :(

Ja @Haaveilija(ko), tosi jännä tilanne! Toivottavasti ne menkat alkavat pian tai sitten se plussa tulisi sinne testiin! Onhan niitäkin, että se plussa on näkynyt vasta pidemmän ajan kuluttua. Entä jos testaisit vielä esimerkiksi sillä apteekin omalla tai pregcheckillä?
 
  • Tykkää
Reactions: pehmis26
@Haaveilija(ko) Mulla oli viime kierto just tuollainen raivostuttava, että menkat alkoi viikon myöhässä ja testit negaa.. Mietin että varmaan oli just ovuloimaton kierto tai sitten ovis olikin myöhässä. Mulla siinäkin kierrossa kuitenkin kipeytyi tissit jossain vaiheessa ja sit kun menkat alkoi, niin tunsin selvästi kuinka lämmöt romahti alas, ihan kuten normaalistikin aina menkkojen alussa. Ei kai lämmöt sentään nouse ovuloimattomissa kierroissa? o_O Noh, oli mikä oli, vauvaa ei ole tulossa..

Jee eilenkin onnistui tallettelut! Ovisplussaa bongattu siis kp 12-13, kumpanakin päivänä talleteltu joten nyt voinen alkaa viettää piinapäiviä :D Vähän kyllä olen varuillani, kun viime kierrossakin mukamas sain ovisplussan ihan oikeeseen aikaan ja piinapäivät kestikin kolme viikkoa.. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: ajatuksissa
@pehmis26 juu ei ne lämmöt nouse jos ovista ei oo tapahtunu..kun se keltarauhanen nostaa ne lämmöt..
@ajatuksissa no jopas on kyllä et äitisi tuolla tavalla... mä en yhtään kyllä kestäis tommosta ainakaan omalta äidiltä.. onneks hän tietää yrityksestä ja tästä et on ongelmia lapsen saannin suhteen.. olen avoimesti kertonut et ollaan oltu yksityisellä klinikalla ja nyt ootellaan aikaa julkiselle..ja tietää myös noista mun kystista.. äiti onneks ei ikinä oo ollut mitenkään uteleva ja tietää varmasti et asia on mulle vaikea.. hänelle myös kerroin km.. kun äiti ite kokenu tuulimunan niin ymmärsi aika hyvin..

DPO10 kunniaks testattu one stepin herkällä nega ehkä joku viivanpaikka jonka juuri sai nähtyä muttei väriä.. uitan vielä toisen one stepin DPO12 eli maanantaina, täytyyhän nuo nyt pois käyttää kaupanpäälliseks sai ovistestejä tilatessa :D vaikka surkeita ovatkin..ja tiistaina sitten pc:llä testaan..

Hyvää uutta vuotta teille kaikille! Olkoon ensi vuosi parempi vuosi meille kaikille!
 
@Kinder_Kitty, Joo, onhan tuo oikeasti aika tahditonta. En vaan jaksaisi alkaa ärisemäänkään, kun sitten varmasti arvaa, että jotain on meilläkin meneillään, enkä vaan millään tahdo vielä kertoa. Jos hoitoihin lähdetään ensi keväänä, niin sitten varmasti on pakkokin kertoa.

Ja joo, eipä taida meille tulla syyskuistakaan. Äsken suihkussa katsoin, että taitaa valkovuoto mennä taas ruskeaksi, pientä väriä jo oli mukana. Eli ihan aikataulussa taitavat menkat maanantaina alkaa. Harmittaa, mutta tähän on jo tottunut. :) Tänään ei viitsi enempää murehtia, ensi vuonna on sitten toivottavasti meidän kaikkien vuosi!
 
Täällä vietetään piinapäiviä! Menkkojen pitäisi alkaa vasta reilun viikon päästä, yritän olla koko ensi viikon testailematta, mutta katsotaan kuin käy :D

Mekään ei olla kerrottu yrittämisestä kummankaan vanhemmille. Vihjailuja satelee vähän joka suunnasta, mutta tähän asti ollaan vaan hymähdelty ja vastattu jotain, että eihän tässä mikään kiire vielä ole. Yhdelle ystävälle oon kertonut, kun en malttanut olla kertomattakaan. Mies ei ole ainakaan tietääkseni kertonut vielä kenellekkään. Tuo utelu ja tungettelu on tosi kurjaa varsinkin teille vähän kauemmin yrittäneille.. Toivottavasti vuosi 2017 on meidän kaikkien vuosi ja sitten voidaan ilolla kertoa tuleville isovanhemmillekkin uutiset :)
 
Hyvää uuttavuotta kaikille jo näin hieman etukäteen. Toivottavasti jokainen meistä on vuoden loppuun mennessä joko lapsi sylissä, onnellisesti raskaana tai plussa testissä!

@ajatuksissa voi harmi ettei viivaa näkynyt enään sen yhden haamun jälkeen. Mut oon kans samalla kannalla, on huojentavaa että näkyi edes hetken. Mä itse uskon että oli jotain kiinnittymisen tapasita itelläkin yk 2 lopussa kun alko näkyy testissä haamua, vaikka menkat sit tuli ajallaan. Olivat tosin sofin testejä joissa porukalla on näkynyt paljon punertavia viivanpaikkoja, mutta kun oon niillä puhtasia negojakin saanut, niin uskon että siellä saatto olla jotain.

Täällä kp 40 jotain, eikä ovista oo näkynyt. Aattelin kattoo miten kauan kestää että alkaa vuoto ilman teroluteja. Voiko olla jotain haittaa jos menkkoja ei tule useempaan kuukauteen?

Tervetuloa kaikille uusille. Ihanaa miten vilkasta keskustelua täällä on ollut. Onnea haamuista, niille vahvistumista. Ja tsemppiä kaikille. Ja hyvää uuttavuotta!
 
Ja vielä harmittelen utelevia sukulaisia. Itse en oo kertonut mitään eikä ole udeltukkaan. Työkavereiden puolelta on pikkuisen uteluja kuulunut, yksikin kertoi että kannattaa aloittaa ajoissa, sillä hän oli jäänyt lapsettomaksi vuosien yrityksen jälkeen. Ja aina saa kuulla kuinka sitä ollaan lapsentekoiässä. Mutta harmitontahan tuollaiset työpaikkahöpinät on.

On kyllä miettinyt että jossain vaiheessa ehkä vois kertoo siskolle tai äidille. Äidillä kun on ollut todella epäsäännöllisiä kiertoja eli häikkää ovulaatiossa ja on ollut paljon munasarjakystia. Ehkä oon perinyt tuon ominaisuuden. Mut en tiiä olisko siitä sitten enemmän apua vai haittaa valaista asiasta, en usko että he siitä aloittaisivat minkään hirmuisen utelun vaan ottaisivat asian hillitysti..
 
Loppu vuosi meni vaihtelevissa tunnelmissa, vuoroin toiveikas ja onnellinen ja sitten taas mieltä pahoitettu urakalla tungettelevista kysymyksistä ja negatesteistä. Raskaalta tuntunut joulukuu.

Tähän kiertoon otin käyttöön kaikkea mahdollista :ROFLMAO: Geleet, greippimehut, vehnänalkioöljyt, digiovistestit, vitskut, omegat ja kaikki. Niitä on sit vedetty oksennusta pidätellen tunnollisesti :ROFLMAO::D Lämmöt sentään jätin mittaamatta. :LOL: Kaikki peliin ennen lääkäriajan varaamista.
Uuden vuoden taikoja tehty eilen ja toivottavasti vielä tänäänkin ;) Ovis tuli jotenkin yllättäen näin aikaisin. Viime kierto venyikin 36 päivään.

Toivotan kaikkea hyvää tälle vuodelle! :love:
 
En taida skumppaa tänä uutena vuotena juoda! sain tänään sekä pregcheckiin että RFSU:n liuskaan vaaleanpunaiset haamut:love:
Moikka,tässä vielä päivityksenä tänhetkinen tilanne:) Tänään dpo14 kp.30 ja laskujeni mukaan rv 4+1
Torstaina tikutettu haamu on vahvistunut selkeäksi viivaksi. Tekis mieli käydä jo ostamassa cbn digitesti!
 

Attachments

Joo hyvää uutta vuotta vaan kaikille! :) Mua niin nauratti eilen kun oltiin miehen kanssa kaksin kotona. Mulla on siis se ovis nyt menossa ja nää jatkuvat panemiset alkaa maistua vähän jo puulta. Siinä katseltiin telkkua ja tuli sopivan tylsä kohta niin ajateltiin käydä hoitelees hommat pois, eiku panemaan ihan vain sen verran että se tulee, 5min, sit housut takas jalkaa ja takas töllön eteen! :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::LOL: Ei kyllä voi yhtään sanoa että joka kerrasta mitenkään nauttis. Toivottavasti tärppi kävi! Nyt vaan piinailemaan ja etsimään oireita :geek:

Ainiin ja huomenna ensimmäinen lääkäri! Jännää:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Eela-
Onnea @Sofia90 ! :)

@kiuski Hyvältä kuulostaa ja toivottavasti onnisti!(y) :ROFLMAO:

Minä tein puhtaan negan eilen. Ei sinäänsä ollut yllätys koska ei ole siltä oikeen tunnustanutkaan.

Nyt alkaa vaan huolettaan kun on jo kp 30 menossa eikä ole merkkiäkään menkoista, tiedän että tää on vielä aika varhaista stressata, mutta mun menkat on yleensä tullut aina ihan kellon tarkkuudella ja ikinä ennen ei ole tarvinnut miettiä, että koskakohan ne alkais.:unsure: Onneksi täällä oli käyty jo juuri aiheesta keskustelua niin se vähän rauhoitti mun mieltä. Kiitos siis @kiuski ja @Haaveilija(ko) :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Hyvää uutta vuotta kaikille! :) tulkoon tästä vuodesta oikein vauvarikas!

Meinasin etten ala mitään päiviä laskeskelemaan, että pidetään tämä vielä sellaisena harmittomana haaveiluna, mutta niin ne vaan jostain alitajunnasta pomppii päivät ja kierrot mieleen:cautious: Tänään siis kp 30/26-31. Kiertoja oon seuraillu vasta muutaman kuukauden niin voi olla, että kierroissa on vielä enemmänkin vaihtelua. Ei sen enempää kuukautis- kuin raskausoireitakaan. Rinnat vähemmän kipeät kuin normaalisti ennen kuukautisia ja ruuan jälkeen havaittavissa pientä kuvotusta.

Täällä on ollut puhetta utelijoista ja tungettelevista kysymyksistä. Meitäkin on melko paljon pommitettu kysymyksillä mutta jotenkin niistä on aina kiemurreltu ulos. Näiden mun pelkojen ja meidän yhteisten arvojen vuoksi ollaan lähdetty vasta mukaan adoptioprosessiin, mutta se ei ole vielä edennyt mihinkään. Minä olen omalle perheelle ja lähimmille ystäville kertonut tästä ja utelut ovat jääneet siihen. Äiti ja täti itkivät onnesta jo tästä tiedosta:ROFLMAO: mies ei ole vielä kertonut kenellekkään ja sieltä puolelta ja työelämässä välillä uteluja satelee ja se on todella raskasta, kun ei itse tietenkään voi kertoa heille adoptiosta kun mies ei vielä halua ja selitellään aina jotain ympäripyöreitä. Olen vasta aloittanut uudessa työssä ja työkaverit ei ole kovinkaan läheisiä vielä niin heidän utelut ja vihjailut tuntuvat välillä liiankin tunkeilevilta. Hyväähän he tarkoittavat, mutta on se silti inhottavaa. Puoliunessa kirjoitan tätä viestiä ja tuntuu, ettei tässä ole päätä eikä häntää, mutta antaa nyt olla kun on kerran kirjoitettu:D
 
Oi mukavaa, kun täällä onkin ollut paljon keskustelua. Hyvää uutta vuotta kaikille munkin puolesta! :)

Oi ihanaa, onnea @Sofia90 :love: !

@kiuski Mä niin tiedän toin tunteen, meilläkin on tämä "joka toisen päivän taktiikka" alkanut jo olla aika pakkopullaa välillä. :LOL:

Tuosta yrityksestä kertomisesta, ei olla kummankaan vanhemmille kerrottu ja mä olen muutamalle parhaalle ystävälle kertonut asiasta. Välillä miehen vanhemmilta tulee uteluita ja erilaista huulen heittoa, kuten että aina meidän perheenlisäykset ovat heille karvaisia lapsenlapsia (koirat). :geek: Välillä kaverit myös yrittävät udella, viimeksi uutena vuotena meillä juhliessa. Vielä ei ole ollut onneksi sellaista oloa, että utelut ovat käyneet liian tunkeiliviksi.

Mulla on tänään kp 23 menossa ja viime torstaista lähtien mulla on ollu alavatsalla ihmeellisen tuntuista polttelua. Menkat pitäisi alkaa ensi viikon maanantaina, että pitäisi varmaan jaksaa viikonloppuun odottaa ennen kuin r-testiä alkaa tehdä. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
@Innih tsemppiä yritykseen!

Menkoista ollut puhetta täälä. Mulla on aina ollut tosi tosi epäsäännölliset menkat eikä edes pillereiden syönti oo saanu sitä kuriin. Ei tosiaan voi tietää tarkkaa päivää koska alkaa. Lääkärilläkin oon käynyt asian tiimoilta ja ilmeisesti sille ei mitään sen kummempaa selitystä ole. o_O Ei muuten oo haittaa mutta tosi rasittavaa välillä kun alkaa millon sattuu...

Oletteko muuten tehneet mitään uudenvuoden lupauksia? :) Itse en mitään kovin suuria ole lupaillut. Yritän tosin vähän terveellisemmin elää, olen melkoinen herkkuhiiri. Olen kyllä kovin hoikka että laihduttaminen ei ole mielessä mutta ehkä vähän terveellisempi vois ruokavalio olla.:rolleyes:
 

Yhteistyössä