Ei tässä itku auta kuitenkaan. Ja jotenkin on kyllä parempi mieli ylipäätään kuin yleensä ennen menkkoja. Ne selkeät pms-vitutukset puuttuvat vielä.
Mut on tää kyllä erilainen kierto kuin yleensä ollut. Rinnat turposivat heti ovulaation jälkeen, mutta eivät ole olleet missään vaiheessa kipeät. NYt ne ovat minusta entistä isommat, mutta se rintojen särky tosiaan puuttuu edelleen. Yleensä se tulee viimeistään muutama päivä ennen menkkojen alkua, jos ei jo aiemmin. Vaikka muuten on vähän ylipainoa, niin mulla on aina ollut varsin pienet rinnat. Nyt on hassua, kun ne ovat jotenkin "liian isot".
Ja tosiaan näitä menkkamaisia särkyjä on ollut jo ihan sieltä dpo 5-6 lähtien. Eilen ei tainnut olla, mutta tänään nyt taas särkee selkää ja vatsaa. Ja ehkä tosiaan tuo mieliala-asia on nyt erilainen kuin yleensä. Mulla tulee joka kierrossa just näinä päivinä se kamala *itutus, mut eipä oo sitäkään nyt. Mutta siis en voi sanoa, että nää olis olleet mitään raskausoireita kuitenkaan. Mä oon tässä yrittämisen aikana niin moneen kertaan keksinyt itselleni vaikka mitä kuviteltuja oireita, että mä en enää voi uskoa mihinkään "raskausoireisiin" ennen kuin ne menkat oikeasti ovat myöhässä. Mielikuvituksella saa itselleen ihan mitä tahansa keksityksi!
Meillä menee uusivuosi myös ihan kotosalla. Ystäväpariskunta kyllä tulee meille, mutta ihan rauhassa kuitenkin ollaan ja varmaan vain pelaillaan ym. Me ollaan usein uuttavuotta vietetty kotosalla kahdestaan, se on oikeastaan tosi kivaa.
Joten nauttikaa ihmeessä yhteisestä illasta,
@Suikku1 !
@Tuimatar, Mä aloin eka kierrossa testata varsin aikaisin, tikkujen mukana tulleen ohjeen mukaan (minusta kp 8-9 taisi jo olla mulla). Nyt sitten viime aikoina oon aloittanut vasta kp 12-13 aika usein, kun tiedän ettei se ovulaatio minulla aiemmin koskaan tunnu olevan. Itse joudun tosin aika usein testaamaan kahdesti päivässä, koska en meinaa saada ovulaatiota kiinni. Tässä kierrossa se ihmeen hyvin löytyi, mutta aika usein on ollut "laihoja kiertoja" tikutusten suhteen.
Hitsit, kun löysin ihanan verkkokaupan, missä myydään todella kauniita raskausajan mekkoja!
http://www.tiffanyrose.com/ Ihan kamalasti tekisi mieli tilata jokin nätti mekko, mutta enhän mä nyt tietenkään tuollaisia varastoon voi ostaa. Nuo ovat vaan niin nättejä.
Jos joku tietää, mistä vastaavia löytäisi ei-raskaana oleville, niin saa vinkata. Mä en yleensä harrasta verkkokaupoista vaatteiden ostamista.