Tervetuloa kaikille uusille.
Mukavaa, kun täällä on taas vilkasta keskustelua.
Täytyy kyllä sanoa, että kun tässä kierrossa on enemmän palstalla ollut, niin kuume on entistä kovempi, ja Google on kaveri joka päivä.
Parempi kyllä olisi pitää pää kylmänä, mutta minkäs luonnolleen mahtaa.
Ja kiitos kaikille tsempeistä ja vaaleanpunaisista viivalaseista.
Vähän hirvittää kun menin testaamaan niin aikaisin, että kuinka iso pettymys tulee, jos onkin vain kemiallinen tms. Ihmettelen myös, että miten sitä haamun alkua näkyi jo eilen, koska jos tikkuihin oli uskominen, niin tosiaan oli vasta dpo7. Tänään en testannut, enkä tiedän testaanko edes huomenna. Mulla on vain yksi testi kotona jäljellä, ja mielelläni sitä säästäisin alkuviikkoon, jos on tarve. Tietysti vuodenvaihteen juhlinta olisi juuri edessä, mutta en minä kyllä koskaan paljoa ota. En nyt silti tiedä, joisinko yhden skumppalasin vai jätänkö senkin ottamatta. Mitä mieltä te olette, kun on ehkä haamu, muttei vielä varmasti plussannut?
Ai niin. Kävi kyllä sekin jo mielessä, että kun näkyi jotain jo noin aikaisin, ettei vaan olisi kaksoisraskaus, JOS tämä etenee mihinkään.
Meillä on siis suvussa kaksosiin aika iso riski. Mutta en tietty halua mennä asioiden edelle, kun kaikki on niin epävarmaa. Olis ollut hyvä odotella vielä loppuviikko ennen sitä testiä... Nyt tosiaan on kovin jännä fiilis. Jotkut kyllä sanovat, että noi OneStepit antavat viivanpaikkaa ym ihan turhasta, mut mä en oo koskaan ennen niihin saanut yhtään mitään näkyviin.