Hyvää huomenta!
minä nousin jo kuuden aikaan, kun täytyy töihin painella, mutta oli pakko tulla tietty lukemaan kaikki jutut.. =) Olen addiktoitunut.
Mies sanoi eilen ihan yhtäkkiä, että pitäiskö meidän mennä lääkäriin, kun ei olla vieläkään raskaana.... Minä nauroin, että kuule muru, tässä on nyt vasta pari kuukautta yritetty, eikä olla edes "hardcore" yritetty, joten jos ei nyt vielä huolestuisi. Sitten se sanoi, että miten niin pari kk, kun ollaan jo 7kk oltu ilman ehkäisyä... Tajusin siinä sitten, että tosiaan, eihän meillä ole ollut mitään ehkäisyä seitsämään kuukauteen, vaikka vasta se pari kiertoa onkin yritetty ajoittaa oikein. Höh.
No, silti... Kyllä se tästä, on tuo vaan niin sulonen kun se miettii näitä juttuja, ja sitten kun sitä vähiten osaa odottaa, se laukoo noita ajatuksiaan..
Eilen hän myöskin latas kunnon tietopaketin meidän häistä, ei olla puhuttu mitään viikkoihin, ja nyt sitten paljastui, että hän on kerännyt kavereiltaan kamalan paljon tietoa erilaisista hääpaikoista Roomassa, Villat, ym. on jo listattu, ja menutkin tilattu, ja kuulema heti vuoden alusta meidän täytyy mennä kotiin Roomaan kiertämään niitä Villoja, ja testaamassa menuja, että tiedetään sitten missä ne häät juhlitaan.
Ihana :heart: