*Esikoisesta Haaveilevat*

No niin, minulle kp 1/35 yk 1(4). Alkoi jo toiveet torstaina nousta, kun papa-kokeessa kävin ja lääkäri sanoi, että pikkuhiljaa voisin harkita r-testin tekemistä, kun on km:stä (muoks. palstailun ansiosta lausun keskenmenon mielessäni kooäm, siitä tuo :stä....) kulunut niin pitkä aika, hmm... onneksi tunsin koko ajan jollain tasolla etten kuitenkaan raskaana ollut. Ei siis niin paljon harmita. On tämä elämä jännää, kun olisin ollut nyt 4.llä kuulla. Kuinka erilaista olisikaan. Tämä nyt kuitenkin tuntuu omalta tieltä ja kohtalolta, ja olen kuitenkin tyytyväinen tähänkin :D Ties mitä jännittävyyksiä minua odottaakaan!

Paljon onnea ja enkeleitä vilmav2 ja bb, may the force be with you and your babies B) :heart:
Tiesin tuon muuten sinusta kyllä bb, ethän mennyt ostamaan sitä uutta testiä? Tuollainen tulos ei ole väärä :LOL:

G: Vauvakuumeesta. Itse olen lasta kaivannut nuoresta asti, siitä asti kun muistan siis. Ajatus oli myös että alle 25-vuotiaana ehdottomasti ensimmäinen, en haluaisi olla vanha äiti. Mutta elämä on onneksi elämää, eikä aina mene ihan niin kaavan mukaan. Täällä suurin osa kuumeilijoista kaksikymppisiä, mutta mun kohdalla ei olisi vain toiminut. Olin ihan lapsi vielä silloin ja veri veti maailmalle. Vieläkään ei ole tutkintoja eikä asuntolainoja, mutta rauhoittunut tänne Helsinkiin olen kyllä kihlattuni kanssa pari vuotta sitten. Sitä ennen se ei olisi mitenkään vain ollut mahdollista. Kyllästyin aina, muutin paikkakunnalta toiselle, asuin Englannissakin pariin otteeseen ja tein kaikenlaisia juttuja. Nyt 28-vuotiaana saa tulla, enkä oikeastaan koe olevani liian vanha :saint:

Munkin puolesta saisi jengi nyt herätä testaamaan!!! Ei kukaan raskausepäilijä voi nukkua näin pitkään... Itse ainakin heräsin silloin jo kuudelta testaamaan :D +++++++++++++ :whistle:

Sun Ricetätipahoittelut :hug: Täällä minkäki päivystän testaajia odottelemassa! =)

G Mulle on myös aina ollut selvää, että äidiksi haluan. Ajatus oli mullakin, että 3kymppisenä on jo monta lasta, ihana mies ja iso talo :LOL: Nyt 29-vuotiaana on kerrostalo luukku, mökki ja se mies. Miehen lämmittämiseen ajatukselle menikin 7-vuotta. Vauvoja ympärille alkoi ilmaantua 8-vuotta sitten ja siitä saakka itse oon kuumeillu pahasti. Viimeiset pari vuotta on ollut ihan älytöntä kuumeilua. Onneksi mulla on maailman sulosin ja ihanin 1-vuotias kummipoika.

Toissapäivänä tuli sellanen outo tyhjä tunne, kun mun kaveri, joka ei varsinaisesti ollut yrittäny, eikä kuumeesta kärsiny oli ollut neuvolassa kuuntelemassa ekat sydänäänet. Kun se siitä sitten innoissaan soitti, tuli itsellä vähän tyhjä fiilis :/ Toki oon onnellinen sen kaverin puolesta, mutta kun kuume ja halu on itsellä niin kova ja pettymyksiä alkaa täällä olla takana, on tosi vaikeaa suhtautua. Huh! Tulipa pitkät sepostukset... Saakohan noista edes mitään selvää :LOL:

Täälä ainaki se nega mitä odottiki. Nää on vaa sekasi nää menkat :/
Mitä ne tekee sielä neuvolassa jos sinne soittaa et on myöhässä jo näinki paljo menkat?
Tai siis varmaa sen veritestin ekaks?

Tuijottelen vaa tota testiä et tuu viiva siihe nytte ja herätä taas toiveet :ashamed:

HF Voimia! :hug: Eka yk mulla meni niin että soitin kun kp:t oli 34/28 (sen jälkeen ei oo tuota 28 ollu enää kertaakaan) olin tehny negoja testejä kotona, mutta laittoivat silti lähetteen labraan normaalitestiin. Voihan se kuitenkin olla että on neuvolakohtasta ja riippuu varmasti myös siitä mitä itse pyytää.

Sun Rise :hug: tädistä! Ja tsemmpiä uuteen kiertoon!:)

delfis huhhuh, sullahan on pitkä urakka takana :eek: onneks nyt ootte päässy itseasiaan :D mä otin varmuuden vuoksi vähän vanhemman miehen, ni tuntuu et haaveet ja niiden toteuttamisjärjestys sattuu yhteen :heart: mulla mies pureskeli asiaa ehkä vajaan viikon ja tuli siihen johtopäätöseen, et yritetään vaan..:)

muoks. :hug: HFnegasta!

HaLPe Juu kyllä siinä urakkaa riitti. Se kun ei ole ikinä nuorempana ollu lasten kanssa tekemisissä. Se on kuitenkin niin huippu lasten kanssa. Se vie kavereiden lapsia mökille kalareissuille ja metsään vaeltamaan ja pitää niille kunnon luontokursseja. :D Lapset tykkää siitä tosi paljon. Jos me ollaan kahdestaan kylässä kavereiden tai mun sisarusten luona, niiden lapset ei edes huomaa mun olevan paikalla kun häärivät aina miehen kimpussa. Nyt senki kuumeilu on sen verran pitkällä, että eka kierto kun venyi, oli jo kaikille kavereille hehkuttamassa "nyt meillekki tulee vauva!" :LOL:

Sulla on ollu pelisilmää! :D

delfis juu on ollu ;) voih..munki mies on oikee henkeen ja vereen luonto ihminen ja on pitäny lapsille jotai leirejä yms..se sanooki aina, ku ollaa metässä, et mitä hän opettaa sit lapsille ja mihin niitä vie..haluaa opettaa tärkeäitä asioita luonnosta ja eläimistä sekä elämästä muutenki.. :heart: se on niin ihanan järkevä ja tasapainonen ihminen, et varmasti aivan ihana isä siitä tulis.. :heart:

On kivaa kun löytyy luonnosta pitäviä ihmisiä. Itse oon ollu aina kaupunkilaistyttö viimesenpäälle. 3vuotta sitten ostettiin mökki ja sitä kautta itsekin oppinu nauttimaan luonnosta ja arvostamaan sen olemassaoloa. Päästään sinne onneks usein, kun kotoa ajaa sinne vain 20minuuttia. Meilläki haaveillaan, että siinä vaiheessa, kun on meille ajankohtaista, olisi meidänkin kotikaupungissa luonto-päiväkoti.

delfis, ku sais ensin ne hemmetin viivat siihen tikkuun!! eilenki käveli monen lastentarvike kaupan ohi ja haikeena katsoin sinne, vielä en saa mennä..noh..muutenki meinasin kyl ostaa kaiken käytettynä paitsi turvakaukalon ja se ei oo rahasta kiinni vaan kannatan kierrätystä:)

HaLPe Samoilla linjoilla ollaan. Just viimeks eilen sepostin kaverille, kuinka meinaan lähes kaiken ostaa käytettynä. Tulee kierrätettyä ja rahaa säästyy rutkasti. Mutta tosiaan ne kaks viivaa ois kyllä kiva saada! Mä täällä oon kuvitelmissa saanu herätettyä taas hullua toivoa, kun täti kyläilikin vaan 3päivää, oli aika niukkaa vuotoa ja varsinaiset kivut puuttui. Tätin jälkeen ei tullu kuivaa kauttakaan. Mut ei kai tässä vois plussata kun mitään oireita ei oo.
Hullu mä vaan oon! :LOL:

Happyfeet Sun Rise :hug:

Meillä tulee kylppärin katon läpi vettä, kun naapuri pesee pyykkiä!!! Koko katto on märkä ja se tulee lampun kautta ulos sieltä, onneks tippuu suoraan suihkuun. Mutta siis kuitenkin, aikamoiset kosteusvauriot kerrosten välissä. Kiva, kun se täti ei puhu ollenkaan englantia, joten joudun hälyttämään naapurin miehen kolmannesta kerroksesta auttamaan tulkkauksessa. Se nainen on ihan kilari, se hakkaa lattiaa aina kun haluaa kertoa että pidetään liikaa meteliä!!! Nytkin kuuntelematta mitä asiaa mulla on, alkoi huutamaan hollanniksi, miksi häiritään häntä.... huh. Ja siihen sitten, että sen putket vuotaa ja meillä on katto märkä, totes, että teidän kannattaa soittaa vuokranantajalle......
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.

No, omahan on ongelmansa, nimittäin hän on se, joka lopulta sen laskun maksaa, ja koska ei tee heti asialle jotain, se lasku tulee olemaan aika mojova.

P.s eilen ihmettelin, kun oli vilu illalla vaikka olin murun kainalossa sohvalla, ja mittasin lämmön (joka normaalisti 36,7) : 37,2c ja aamulla mittasin taas: 37,4c ja se on pysynyt nyt 37,2-3 asteessa siitä asti. Hmmmmmm, arvatkaa vaan alkaako mulla taas raksuttaa raskausoireiden kalastus normaalin aivotoiminnan sijaan!! :headwall:
Tajusin samalla, että eilen ihmettelin mikä mun vatsaa riipoo, kun nousin kaverin sohvalta nopeasti ylös, ja "repäs" oudosti alavatsassa oikealta. Tissikipuakaan mulla ei ole menkkojen yhteydessä ollut moneen kuukauteen ja nyt on niin pirun kipeät.
Voi eiiiiii, taas se alkaa!

6.12.2008

MyPoodels....................kp 51/28-58................yk 6
Minttuli82......................kp 42/32-38................yk4
HappyFeet....................kp 40/32-34................yk3
Sharona........................kp 37/28-40................yk2
Vivid..............................kp 31/28-71................yk1

Nasuli08........................kp 29/28-30................yk4
Ansku-82.......................kp 29/30.....................yk1
JenPen..........................kp 27/28.....................yk5
HannA-..........................kp 26/28.....................yk1
Empuuu.........................kp 26/30-36................yk2
iitu-................................kp 26/32-34................yk2
anu84............................kp 23/28-29................yk14
Kia-85............................kp 22..........................yk4
DsariaL..........................kp 22/28.....................yk1

hippopotamus80...........kp 20/28-32................yk3
Kiharapää......................kp 19/32-35................yk15
HaLPe............................kp 18/23-27................yk11
tch.................................kp 16/30.....................yk3
Hemuli1981...................kp 13/28-34................yk7

delfis.............................kp 10/30-36................yk4
Siniviuhka......................kp 10/26-30................yk11
Teddybear82.................kp 8/28-......................yk3
Minnie............................kp 6............................TJOT
Louvre...........................kp 6/32-40..................yk9
Yöperhonen...................kp 5/29.......................yk11
Asty...............................kp 4/28-42..................yk 20
kaz................................kp 2/28........................yk6
Sun Rise........................kp 1/35........................yk1(4)

Nanakuu...........................................................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11

Heippa. Onnea plussanneille. :) :heart: :flower: Minut voi myös lisätä sinne, nyt näytän olevan vielä kuumeilijoissa. Yk. 1 siis tärppäsi, mutta kierrosta en osaa sanoa mitään. 15.12 selviää neuvolassa millä viikoilla mennään. Toivottavasti kaikki menee hyvin, pelottaa :'(

+++++++++++++++++++++++++ tuulia :heart:

Onnittelut plussanneille!!! Oli ainakin BB ja Ouska! Täällä vyöryy plussa-aalto, nyt kaikki testailemaan lisää plussia!!!

Mie taidan itsekin vastata tuohon omaan galluppiini:
Miula on varmasti krooninen vauvakuume, aina oon tykänny hirveästi lapsista ja niitä olen myös paljon hoitanut. Varsinainen "minä haluan nyt sen oman vauvan" -kuumeilu alkoi, kun veljeni kuoli kolme vuotta sitten. Hän jätti taakseen kaksi ihanaa lasta. Sen jälkeen päätin, että heti kun mies suostuu lapsia minun kanssani hankkimaan, niin niitä myös hankitaan.

Nyt viime kuussa luultiin jo, että olin raskaana. Kierto on ollut hyvin säännölliset 28 päivää, ja viime kuussa kuukautiset sitten 5 päivää myöhässä. Molemmat petyttiin, kun raskaustesti näytti selvää negaa. Asiasta juteltiin, ja päätettiin, että yritys voidaan aloittaa. Meillä talous kunnossa, mies hyväpalkkaisessa työssä (mie tosin opiskelen), ja on asuntolainat ja autot. Ja nyt kun ollaan vielä molempien isovanhempien lähellä, niin on tukiverkostokin olemassa. Tämä tuntui oikealta ja hyvältä päätökseltä. (Mies on siis minua 4 vuotta vanhempi)

Vilmav2 Yritä vain nyt nauttia siitä tunteesta "hei mie oon raskaana!", murehdi vasta sitten, jos jotain murehdittavaa löytyy. Teillä yrityksetkin niin alussa, ja kun heti on tärpännyt, niin on paljon mahdollista, että tärppää toisenkin kerran, jos nyt huonosti käy. Mutta EI KÄY, kun myö täällä rukoillaan ja lähetellään vauvaliimoja ja jeesusteippejä siun pienokaiselle sinne... Nauti nyt!

Jee! Mun ilta on pelastettu! Mies on äijien kanssa ollu eilisestä mökkireissulla ja luulin viettäväni viikonlopun yksin kotona. Tuleekin jo tänään kotiin. Ihanaa! Vois vaikka harjotella kuinka se ovis sitten reilun viikon päästä hyödynnetään! :LOL:

Yhteistyössä