*Esikoisesta Haaveilevat*

baby butterfly oikein paljon onnea plussasta :heart:
Mä meinasin testailla huomenna aamulla, jos täti ei tule kylään....

Tuosta vauvakuumeesta, mulla vauvakuumeilu alkoi kymmenen vuotta sitten kun olin lapsia hoitamassa, nyt se on erityisen kova. Ikää mulla on 26 joten aika nuoresta olen kuumeillut :)
 
Voi että! mä en usko vieläkään todeksi tänään käyn ostaa apteekista vielä raskaustestin. En millään usko todeksi! TÄä on vaan jotain niin uskomatonta. toukokuun alusta aloitettiin yrittää ja sitten tässä kuussa jo annettii olla ja en ees ostanu testejä valmiiksi... Oltiin niin varmoja etten mä nytkään raskaana ole.

Tässä kuussa sitten Aloitin noi LADYVITA+ raskausajan vitamiinit ja ajattelin et jos ne vaikka auttais... JA kappas mitä kävi. Oireet oli ainoastaa nännien arkuus mikä alkoi kp28 tienoilla.. Eilen sitten oli vähä vilunväristyksiä ja lämmöt 37 tasan... HUHHUH! Ei oo ees pahaa oloa... =)
 
baby butterfly, onnittelut. :flower:

Galluppiin voin sanoa, että en tiedä mistä vauvakuume lähti liikkeelle. Olen aina tiennyt että haluan lapsia. Ammatinvalinnassa ja kaikessa muussa on aina ollut monta vaihtoehtoa, että mitä voin ottaa tai valita. Mutta tuo on ollut aina selvää, että haluan äidiksi. Aikaisemmin ajattelin, että ensimmäinen olis kiva saada alle 25v ja että kaikki lapset ois "tehtynä" viimestään kun täytän 30v. Tuosta on kyllä pitänyt joustaa aika tavalla. Piti ensin puhua miestä ympäri yli 4 vuotta tähän projektiin. Nyt on hyvä jos edes sitä ensimmäistä ehtii saamaaan ennen kuin täyttää sen 30v. Tammikuussa kun tulee mittariin jo 29v. Mä olenkin sitä mieltä, että jos tässä nyt edes koskaan raskautuu, niin toinen saa tulla heti perään. Ja siitä asiasta ei sitten edes keskustella miehen kanssa. :whistle: :kieh:
 
Huomasin, että en ole aktiiveissa... Saanen ilmoittautua? :wave:
Eli kp:t 9/ 30-36 ja yk4. On muuten noiden yrityskertojen kasvaessa kiertokin pidentyny :/
Mitenkäs muut meinaa viikonloppua ja itsenäisyyspäivää viettää? Tänään olis pikkujoulut tiedossa, mutta menee tämä ilta ja viikonloppu duhaiseda maatessa kuumetta potien :(
 
Hyvää iltaa kaikille, ja ihania uutisiahan täällä onkin! :heart:
Onnea BB! :flower:

ON: mulla vihloo alavatsaa ja tissit on kipeät. Pienet edelleen, mutta silti kipeät :LOL:
Eli siis täti tulee varmaan ihan justiinsa, luulin jo että olis tänään tullu!

Kyselyyn voisin vastata, että mulla oli joskus lapsena mielikuva, että vauvat täytyy tehdä 22-vuotiaana, ja naimisiin mennään siis 5v. yhteiselon aloittamisesta. Hehehehe.
Täällä sitä sitten tässä kuussa täytetään 28v. ja naimisiin mennään ensi kesänä, reilu vuosi yhteiselon aloittamisesta. :heart:
Toivottavasti ensimmäinen vauva olis sylissä kuitenkin ennen kun tulee 30 täyteen.

Mun täti sai kyllä ensimmäisen 36v. ja nyt niillä on 4 poikaa! :)
 
bb:lle tätäkin kautta muikeat onnittelut.!!! :hug: :hug: :) onneva vain.!


ihanaa kun niin monet nyt plussaa.! :) jatketaan samaa rataa :flower:

ON: kävin tänään ostamassa r-testin ja ajattelin tehdä sen huomen aamuna, jänskättää, vaikka olen ihan varma, että nega sieltä tulee.!! :ashamed:
 
BB ONNEEEEE!!! :flower:

YP Minkäs merkkisen ostit? Mä kävin kans ostaa (illalla kymmene aikaa) clearbluen 2 pakkauksen. Melkei jätin jo ostamatta ku oltii shoppailemassa koko päivä ja illalla vasta tulin kotii. Sit oli kuiteki pakko lähtee eriksee vielä ostaa keskustasta missä oli apteekki vielä auki :D

Listoja korjailtu :)
 

Yhteistyössä