ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Linna gradun viimeistä kirjoitusversiota tässä pusketaan valmiiksi. Työkuviot ovat sentään hyvällä mallilla, onnistuin sitten raskautumaan nyt pian tai en -mikä on tietenkin enemmän kuin toivottavaa :)

Siniviuhka ajattelin itse samoin vielä n.kuukausi sitten, mutta nyt, kun testaamiseen on vielä reilu viikko (ellei täti ehdi ensin), olo on yllättävän rauhallinen. Sen sijaan mies ei meinaa mahtua housuihinsa eikä jaksaisi kuulemma odottaa :D
 
Saanen liittyä teidän vaavi kuumeilijoiden keskuuteen! Olen muutaman kuukauden lueskellut kirjoituksianne ja samalla kerännyt ns. rohkeutta.. =)

Elikkäs olen tälläinen 20 vuotias tytön tylleröinen ja vauvasta haaveillut jo Kahden vuoden verran.. maaliskuussa saimme kerätty rohkeuden ja olimme varmoja siitä, että nyt molemmista tuntuu siltä, että vauva saa tulla, jos haluaa. Joten aloitimme mieheni kanssa ihanan projektin, josta toivomme ajan kuluessa tulevan ihanan odotettua tulosta.
 
Hei, mut minun täytyy, heti poistua kekskuudesta työt kutsuu.. tulen takaisin myöhemmin ja haluaisin kysellä teiltä "konkareilta" sitten asioita.. tämä kaikki on vielä minulle uutta ja ihmeellistä.. hei vain :wave:
 
Tervehdys daadeli ja tervetuloa joukkoon kuumeilemaan :wave:

Linna ja emiliana siis kutsutaanko nykyään alakoulu ja yläkoulu?!?! Siis silloin, kun minä olin ja varmaan me kaikki muutkin "ennen vanhaan" olitiin ala-asteella ja ylä-asteella. Miksi ihmeessä niitten nimiä pitää jatkuvasti muuttaa, ennen meitä oli kansakoulu ym... :whistle:

Perskele menin duunipäivän aikana kopeloimaan myös tuota napukkaa ja samanlainen se on taas kuin aina ennenkin ennen menkkoja :headwall:
 
hei daadeli ja tervetuloa!



ON: työ ahistaa :( ei jaksais olla enään näitä viimesii tunteja, mutta pakko kait se on.
haluisin mennä kotiin kyttäämään mun hoitopöytää :D
vissiin mennään käymään viemäs roskat johonkin. niitä onki kerääntyny koko lava lastillinen remontista :) näyttää piha taas siistimmältä ja se ois innostanu tekemään jopa puutarha töitä.
harmi vaan kun täällä on tasa 0.1 astetta lämpötila ja on satanut räntääluntavettä nyt kolme päivää putkeen. jees!

 
Kiitos Linna! Annoit juuri toivoa linkeilläsi. Siinä toisessa oli teksti, et: "Jo 9-10 päivää hedelmöityksen jälkeen voit selvittää oletko raskaana hCG-hormonia mittaavaalla raskaustestillä. Vaikka oletkin raskaana, sinulla voi silti olla kuukautisia muistuttavaa niukkaa vuotoa, mutta se on vain hormonien oikkuilua."

Niin mullahan on nyt H-hetket kp33/32-35 ja pientä tihkua on havaittavissa. Kunnolla ei vielä vuoda joten toiveet suht korkeella. Testit kyl negaa toistaiseksi.

Mitä mieltä olette Biocard-testistä? Kokemuksia? Hyvä, huono tms.
 

Yhteistyössä