ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Pirteetä yötä tyty! Oih, olispa ihana päästä ammeeseen lillutteleen ja vielä hotelliin :p Onnentyttö olet toiveilija =)

Kyselin jonkin aikaa sitten, et onko kellään kokemusta apteekin Biocard raskaustestistä. Kysynpä uudestaan et onks teistä kukaan testannu joskus sellasella? Hyvä, huono, tms.

http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=RASKAUSTESTIT+BIOCARD
 
herranen aika tytöt kun ootte taas pölötelly :)

Kyl mäkin oon sitä mieltä et toi tyty on ollu pahemman kerran puutteessa :) Onneks se saa siihen helpotusta :D:D

(.) JEEEE! Täytyy tuulettaa! Sain tehtyä ihan itse (siis minä kuka ei saa mitn aikaseks) kestovaipan :D:D wauh! Oon niiiiin ylpee ittestäni :) Eihän siitä mitään kaunokaista tullu mut varmasti sitä voi käyttää sit joskus :D:D
 
PinkCadillac, niin oon :D :heart: :heart: :heart:
Nyt täytyy myöntää, että en oo ikinä ees kuullu ton nimisestä/ merkkisestä testistä, vaikka ite oon ollu apteekissa töissä :ashamed: Tai meillä ei siis ainakaan muistaakseni ollu ton merkkistä :/
 
toiveilija kuulostaa ihanalta :D

tyty jaksuja työpäivään ja mihen kohtaamiseen :LOL: saattaa olla teillä mukva jälleentapaaminen niin pitkän ajan jälkeen :D

me ollaan tunnettu jo yläasteelta, eli 13 vuotiaista asti. pyörittiin sillon ihan eri porukoissa ja mä seurustelin sillon (kestikin yli 4 vuotta). sitten siirryttiin samaan lukioon, sillon tää alkoi piirittään mua, vaikka hyvin tiesi että serustelen..kakkosella sitten pyysi vanhojentanssipariksi ja sillon mä sulin :LOL: jätin edellisen ja alettiin samantein seursteleen..( tiedän aika kamalasti tehty, mutta asioita oli paljon muitakin :ashamed: ) muutettiin yhteen 19- vuotiaina, 21- vuotaina ostettiin oma kämppä ja sitten sekin vaihdettiin ja nyt elellään meidän "unelmakämpässä". kihloissa on oltu 1 1/2 vuotta ja yhdessä sitten 4 ja puolivuotta :D
 
PinkCadillac, tääl oli jotain juttua: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=690&posting=22000000005065528
Ja ellit jotain joku kirjotti näin: "Testi oli Biocard raskaustesti, kuulemma yliopiston apteekin versio aptiikin omasta. Ei mitään tietoa herkkyydestä".
 
Luin jus että ootte puhunu miten ootte tavannu miehenne jne...

Me ollaan oltu kuulemma kavereita ihan pienenä.Leikitty hiekkalaatikolla yms...(kuvia todisteena :LOL: )No tiet eros ja tavattiin "aikuisina" reilu 2 vuotta sitten :D siitä asti ollaan uhdessä oltu.
Eli syyskuussa tulee 3 vuotta yhdessä oloa, ja heinäkuussa tulee 2 vuotta kihloissa oloa :heart: :heart:
 
Mekin ollaan seurusteltu jo suunnilleen 6 vuotta.. :) Ikuisuus :D:D :heart: :heart:

Pinkkikäkkylä :DD (hahhah, meillä ainakin sanotaan cadillacia käkkyläks, elä suutu) Jooh einyt niin hieno mut kyl sitä käyttää sit :D voi olla et hurahdan noihin ihan :D Mulle jäi noita kankaita vielä tositosi moneen vaippaan, (ainakin 5-7) ja ei maksanu paljon ne kankaat.. tulee siis melko edulliseks jos itse jaksan vääntää :)

Mut nyt tytöt, tiedätteks mikä alkaa klo 21?? :D Oikein, C.S.I --> katsomaan!

Huomisiin tai perjantaisiin sit jos en huomen kerkiä ollenkaan käydä katsomassa! KÄyttäytykäähän hyvin ja yritä nyt olla sit tyty ihan sitä miestäs näännyttämättä :D:D
 
Kuumeilija: Mä ajattelin itsekin tehdä niitä kestovaippoja joskus, kunhan vaan löytäisi jostain toimivat kaavat ja kunhan masussa olis jotain mille ne voisi tehdä. :) Kankaita en oo vielä kehdannut ostaa kun ei ole niitä kaavojakaan.
 
tervehdys siskot :)
onpas tänne tullut taas tekstiä :) ei millään jaksa lukea kaikkea...
on ollut vähän taas oireilua... mittasin lämmön töissä 37.4... Ei kyllä yhtään kuumeinen olo, paitsi välillä vilunväristyksiä, muttei sellasta särkyä nivelissä, kun yleensä flunssakuumeen yhteydessä. Ja hirvittävät ilmavaivat, vaikken oo mitään sellasta syöny, joka aiheuttais :D
mut sit muutamaan otteeseen töissä tuli vessareissulla tositosi vaaleanpunaista paperiin... :eek:
äh, nukun yön, meen huomen töihin ja iltapäivällä veljen avokin tytär kylään/ulkoilemaan ja sit taas nukun yön ja sit testausta :)
 
hih, kaik on kerenneet jo nukkumaan... Pääsin nyt vasta töistä pois :( elikkäs, niinku tuolla jo aikasemmin kirjoittelin, et aijon teiltä "konkareilta" kysellä hieman asioita/käsitteitä joita te täällä käytätte.. eli siis mitä tarkoittaa lyhenne Kp, jota käytätte. ilmeisemminkin se liittyy jotenkin kuukautiskiertoon tai jotain, jos olen oikein ymmärtänyt? voitteko valaista tietämätöntä :)
 
Daadeli pitää mainostaa omaa blogiani, että tätä palstaslangia sinne vähän keräsin yks päivä: http://tatikulta.vuodatus.net/blog/1225752
Käy lukemassa niin ehkä tiedät taas vähän enemmän, mitä täällä puhutaan. ;)
 

Yhteistyössä