ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

voiko ihanmapaa päivää olla :kieh: heräsin kuumeessa ja jäin kotiin, mies soittaa ja autossa on joku moottorivka, ja miehellä joku tauti iskenyt. se meni lääkärille ja mä jouduin viemään auton huoltoon. se meinas kokoajan sammua ja ihan paniikissa neljän ruuhkassa ajoin sitä. sieltä sitten kummipojan 1- vuotissynttäreille, kuumeisena..ihanaahan se on aina sitä poikaa nähdä, mutta mutta olo ei ollut mikään paras. kotipihassa huomasin että unohdin plauttaa kaks vuokraleffaa ja en muistanut ostaa tupakkia. no tulin sit kotiin ja mies makaa peliä kattomassa ja voivottelee kun on niin kipee (kuumetta 37.1). menen vessaan ja huomaan että side on pettänyt. ja sitten meidän vauveli on paskonut matolle...

..katotaan miten tää päivä jatkuu :headwall:
 
JJ-t kuulostaa jotenkii liian tutulta..tommoset päivät kun vois vaan pyyhkii kartalta.. :snotty:

toiveilija82 joo simpat liikkeelle.. :p ootan iha innol myös sitä et nään mein uuden kämpän johon nyt muutan..mies on kantanu omat kamppeet sinne jo..pääsen sieluni silmin sisustelee sitä.. :heart:
 
JJ-t voi ärsytys :headwall: toivottavasti ilta jatkuis vähän paremmin tai viimistään huomenna päivä uus!

meikä sai kuulla että ukko menee kavereiitensa kanssa koko vkl mökille :kieh: eikä edes ehdottanut et tulisin perässä sinne lauantaina! Ite sitä sit ehdotin niin kylhän se sitten sille sopi, mut en nyt oo varma haluunko sinne ukkojen keskelle. Toisaalta koiruus vois olla siitä innoissaan :p
 
On se kyllä ihanaa asua saman katon alla... :heart: meilläkin on takana pitkiä erillään asumisjaksoja... ei ollu kivaa ei! Mut nyt lauantaina meill tulee kuluneeksi 6 vuotta siitä kun alettiin seurustelemaan! :D olin silloin 19 -vuotias!!! kääk! mihin tämä aika menee???
 
mä tapasin tämän hetkisen ukko kullan 17-vuotiaana baarissa :LOL: mies oli kyllä 18, olin väärentänyt mun passin :D Toki oltiin pari vuotta siitä tauolla noin vuoden verran, mikä oli tosi hyvä juttu, että sai nähdä vähän muutakin elämää ja nyt ollaan oltu "onnellisesti" yhdessä, vaikka välillä niitä kriisejä tuleekin, mutta ne vain vahvistaa suhdetta :heart: se on huomattu moneen kertaan....
 
Jouskari ne kriisit kyllä vahvistaa suhdetta! meilläkin se enkelivauvan synnyttäminen vaan lähensi meitä. ollaan nyt kihloissa ja kesällä 2009 on häät... :heart: ja kaikenlaiset rahakriisit ja erossa-asumiskriisit on käyty läpi. Jos näitten kaikkien jälkeen ollaan vielä tässä niin eipä tätä suhdetta helpolla hajoteta.

Mä olin muuten 16-vuotiaana ekaa kertaa baarin terassilla mun tädin (!) kanssa... :LOL:
 
Se on kyllä ihana huomata, miten toisesta voi aina vaan välittää niin paljon, että kriisitkin pysyy aina jotenkin selvittämään :heart:
Ps. olin mäkin 16 ekaa kertaa baaris, kylläkin toisten papereita tuli käytettyä myös... on sitä ollu hupsu, pentu vielä silloin B) Sitä on tullut piru vie vanhaksi, kun nykyään kun menee baariin niin välillä tuntee ittensä ihan kävyksi, kun siellä on niitä 16-18v. :LOL:
 
Minutkin täti tuon ikäsenä baariin vei. :) . Meilläkin on kriisejä käyty läpi mutta on myös paljon hyvääkin ollut. On tullut yhdessä kasvettua aikuisuuteen, vaikka en myönnä vielä ihan aikuinen olevani.
 
Me ei olla oltu yhessä kuin vuos mut monta on vielä edessä :heart:
Myö tavattii kans barissa..mies oli ovella pokena ja mie asiakkaana..en ollu ku 2siiderii juonu..Iskin silmäni heti toho omaa ukkoo ja jätin sille narikkaa oman numeron.Rakkautta ensisilmäyksellä :heart: ..kuulema saa vieläkin ja ennen minuuki on saanu naisilta puhelinnumeroita,mutta yhtäkään ei oo ottanu baarista kotiin saakka..paitsi minun.. :D laitto voestii yöllä ja siitä se sitte lähti..nyt ollaa tässä..
 
Kyllähän niitä kriisejä parisuhteeseen mahtuu, mutta mikä ihaninta, yhessä niistä selvitään :heart: :heart: :heart: Aika vähän kyllä riidellään, mutta varsinki, ku on "se aika kuusta", voi mieskin hivenen joskus ärsyttää; joku sen tekeminen tai sanominen :D
"Menkat" oli ja meni, loppu jo eilen illalla, mut silti alaselkää meinaa juilia :eek:
 

Yhteistyössä