ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

vauvahaaveita ei ollu sit niin mitään oireita. eikä miehelläkään ollu. jostain syystä se gyne näki sen lähes heti ku kurkkas, et melkeen heittäyty taakseppäin :ashamed:

sano että parhaiten sen huomas siitä että valkkarissa joka oli sisällä, oli kauheesti ilmakuplia... mut eihän sitä ite oo (vielä?) niin paljoo innostunu omaa kroppaansa kyttäämään että ois huomannu kattoo sisälle asti :D


gynelle on muuten usein melko pitkät jonot, myös yksityiselle, että tuskin siitä haittaa on jos nyt jo varaisit sen ajan :) voihan sen sit perua.

mä ajattelin että jos pitäs ottaa selvää onko mitään puutostiloja, niin mihin mun pitää mennä?
 
vauvahaaveita: Minä en käynyt gynellä aloittamisen aikaan, mutta olin käynyt jo aikaisemmin. Kävin ekaa kertaa silloin yksityisellä, joka tekee rutiininomaisesti aina myös ultran. Siellä mulla sitten paljastuikin pco. Gynen mielestä mun oireet oli sen verran selvät, että siihen olisi jo aiemmin pitänyt kiinnittää huomiota. Kukaan muu gyne ei ollut maininnut mitään! Siitä sitten ajatus lastenhankinnan aloittamisesta synty, kun gyne sanoi, että paras alkaa yrittää, jos niitä ylipäätänsä meinaa saada..
 
Ainaki perusasiat vois olla kunnossa, ku mulla on kuitenki säännöllinen kierto ja ei mitään erikoisempia kipuja muutaku joskus kun menkat alkamassa, viime kierrossa oli todella vähäiset menkkakivut, verrattuna pariin edelliseen, ja oviskin todennäköisesti oli tuossa ku viiva tummu huomattavasti kp14-15 paikkeilla, verratuna esim. kun aloitin tikuttamisen.
 
Huomenia sisaret :wave: :wave: Täällä on saavuttu määränpäähän ja kannettava tietysti heti ekana päälle, ku pääsi hotellihuoneeseen, miksiköhän... :D Mies lähti asiakkaisiin, ja mä täällä hotellilla. Pitäis varmaan jossain välissä lähteä jammaileen tonne kaupungille, et mitäköhän sieltä löytyy :/ Oli kiva herätys 5.25 |O Eikä onneksi yhtään väsyttäny, ei ei... Pikkasen pisti lämmöt sekaisn tommonen herätys; 35.9! Ei siin, oli kyl niin pirun kylmä, ku heräsin :snotty:
Niin, ja onnea vauvahaaveita :flower: :flower: :flower:
 
Kaa
Vauvahaaveita; onnea!

Galluppiin; tavattiin 1999, kihloihin 2001, naimisiin 2008. Näillä mennään eteenpäin...

Ja sitten kopiointi omasta tekstistä toisesta ketjusta:

Taas olen taustaillut ja lueskellut, mutta en ole jättänyt merkkiä käynnistäni. Kadonnut en siis ole. Kohta mennään kierron puoliväliä ja jotain voisi tapahtua. Toivottavasti tapahtuu. Hauskana asiana olen huomannut miehen suhtautumisen tähän yritykseen... ei ole aiemmin suurempia puhunut asiasta. Eilen tuli kuitenkin kommentti "nyt saa määrä korvata laadun...". Osaatte kyllä arvata mitä lause koski... :LOL: Noh, laatu on kyllä ihan jees, määrää voisikin lisätä. Eli aktiivisempaa kuukautta meille suunniteli. :D Katsellaan onko sillä vaikutusta. Muita paljastavia lauseita (ja nyt ANTEEKSI, tulee liian yksityiskohtainen tunnustus!): petipuuhien jälkeen on huolissaan siitä, että hänen kallisarvoinen lastinsa ei meikäläisessä pysy sisällä. "Ei ne ulos saa tulla, sisällähän niiden kuuluu olla!".

Jooh, sori... :LOL: :saint:
 
kaa ihana viesti :) oispa munki mies yhtä huolellinen siitä missä sen simpat viheltelee :D

jos muuten on ongelmana tuo että ne ei pysy sisällä, niin jossain oli vinkki ja hyvinkin looginen sellainen: kuukuppi! sehän toimii kuin tappina. kuutappi. :D

meillä oli kyllä sama ongelma sen ulosvalumisen kanssa kun meillä oli bisolvon kuuri. nyt ei oo enään. mä en tiiä miksi, mutta jotenkin tuo siementen tulot ja menot on ollu suht loistavia tällä kertaa. mut ei se mitään tarkoita.
 
Piti lähtee pois täältä vähäksi aikaa, kun äippä tuli käymää kylässä, piti varmistaa ettei se vahingossakaan nää mitään sivuja täältä jne... :LOL: :LOL:

Ja mun pikkusisko laitto mesessä just viestiä, että on nähny unia siitä että me yritetään lasta, tai että oon jo raskaana :eek: :eek:
Tietty ite sanoo siinä että "jo on sulla unet" :LOL: :LOL: (voi kun tietäisi asian oikean laidan) :D
 
heivaan kaikille! ja vauvahaaveita,onneksi olkoon! :flower: :flower:

Plaah,vapaapäivää vietän,tai oikeastaan lusmuilen :D Viimeyönä heräsin siihen, et mahaan koskee ihan tajuttomasti ja närästi niin kovaa, et koko suu oli täynnä sellasta "rautaista vettä"..hetki siitä nii olikin maha ihan sekasin :x :/ tota rumbaa kesti koko pitkän yön niin päätin sit jäädä kotiin etten ainakaan opiskelutovereita tartuta jos tää nyt sattuiskin mahatautia olemaan..

Sitä onkin pitänyt jo pidempään kysyä, että alkoiko teillä menkat normaalisti pillereiden lopetuksen jälkeen vai menikö teillä kierto kokonaan sekaisin?

 
Siniviuhka Mulla alko menkat normaalisti, eikä omasta mielestä oo mitään heittojakaan ollut, et ihan säännööllisenä pysyny siitä asti ku menkat on alkanu ja pillerit lopetettu. Kyllä mä luulisin että muistaisin jos ei oo menkkoja tullu :/ Joka kuukausi saanu niistä "kärsiä" :D
 
siniviuhka mulla alko menkat takkuilemaan jo ennen kuin lopetin pillerit.siinä oli sitten pientä häslinkiä raskaustestien kanssa ja luulin olevani raskaana ja lopetin pillerit siihen.

sitten en jaksanut laoittaa uudelleen niitä niin ne heitteli lisää ja nopean gyne visiitin jälkeen sain tietää että mulla oli kystia.sitten leikkaukseen ja sen jälkeen tuli siitä johtuvat "menkat" ja heti perään oikeet menkat ja sen jälkeen on kierto lyhentynyt päivällä kahdella joka kierrossa.
mulla ei periaatteessa pitäis tulla menkat ollenkaan, mutta jostain syystä ne tulee ja hyvin näyttää toimivan :)

koirakuumetta täälläkin, mutta ukko ei anna ottaa :( kun meillä on ne kissat...
 
Täällä on taas juttua riittänyt. Ihan kiva se on kun tässä töiden lomassa tänne kurkkaa kymmenen minuutin välein ja aina on uusia juttuja. Minäkin syön niitä Multi tabsin raskaus vitskuja, kun aiemmin oli käytössä monivitamiini missä oli juurikin A vitamiinia.
Nibbler ymmärrän että oireita on hankala olla miettimättä, kun jokaisen kehon värähdyksen voi lukea raskaus oireeksi... nytkin väsyttää ja päätä särkee ja valkovuotoa on. En taida vielä huomenna itse testata vaan vartoilen vielä sunnuntaihin. Tuntuu pitkältä ajalta, mutta voihan vielä menkatkin yllätellä!
 
apsu mulla vasta oviksesta niin vähän aikaa että tuntuu tosi tyhmältä miettiä oireita jo nyt. mä yritän jättää sen oireiden miettimisen siihen että menkat olis edes myöhässä :)

se vaan ei onnistu niin helposti.... mut se tosiaan on kuin päätäsä seinään hakkais. sitten pieni ääni jossain tuolla huutaa että äläs nyt innostu, ne menkat voi vielä tullaki.
 

Yhteistyössä