ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Siniviuhka en oo viittiny just tosta syystä kellekään kaverille kertoa, kun en jaksais noita "sulta jää elämäs elämättä" veisuja. serkkuki sano et pilaan elämäni!! niin että kiitosta vaan... :/ ei lannistuta tästä, jotkut tosiaan on kypsempiä ja onnellises parisuhtees nuorempina!! jokainen elää elämänsä omal tavallaan.

Joo alkoholikeskusteluun liityn minäkin. Alotin polttamisen 14-v, ryyppäämisen, niinku oikeen örvellyksen 15-v, suomiviinapullo per viikonloppu. 16-v alettiin käydä baareissa joka viikonloppu, Turun kokoses kaupungis oli helppo mennä ilman lappuja ku aina löyty joku baari mihin saatto vaan kävellä ovesta sisään. 17-v homma riistäyty käsistä, kaverit käski rajottaa. 18-v muutin pois kotoa ja homma paheni. Nyt, kahdenkympin korvilla, oon onnellinen, koska oon lopettanu tupakoinnin reilu kk sitten. Oon ollu tänä vuonna kaks kertaa baaris, ja jokusen kerran kotona tissutellu. Huomen ois tarkotus mennä juhlistaa kaverin 20v syndei, mut voi harmi, mä en voi juoda, ku menen la töihin 8.30! ;) että tuskin ketään enää ihmettelis jos en lähtis viihteel ku pyydetään... Mun onneks voin "vedota" viikonloppuvuoroihin, vaikka ei ne mua ennen estäny. Biletin aina ku mahdollista ja töihin mentiin sitten krapulassa/kännissä. Ja autolla tietenki. Monasti saatoin nukkuu 3h ennen töihin lähtöö. :/ oon siis todella todella todella onnellinen nykyisestä tilanteestani. Sitä en kyllä kiistä, että seuravaks kun otan hiukan enempi ilolientä et jäis tupakat polttamatta. Ne kaks asiaa on niin yhteenliimattuja. Röökiäkin meni 5 askii viikossa viel 3kk sitten.
 
päivää :) terveisiä töistä... :)
tässä kun nyt itteään on suurennuslasin kans tutkinu, nii huomasin erittäin mielenkiintoisen jutun...
Mulla kun on luonnonkihara tukka ja aina ollu tosi karhee ja aamuisin harakanpesä, varsinkin jos on illalla suihkussa käyny... Tänä aamuna, se oli suora ja sileä eikä yhtään takussa tms. Vaikka illalla olinkin käyny suihkus.. ja ei, en ole shampoomerkkiä/hoitoainetta vaihtanu...
pöh... kyllä on kummallista... se on jopa niin sileä, ettei meinaa ponnari pysyä kiinni... :eek:
ja se kiiltääkin, ei se ennen ole kiiltäny...
onpa mulla taas ongelmat. :D

en jaksa taaskaan lukea ihan kaikkea, mutta :hug: niille, jotka on täti päässyt yllättämään...
 
PinkCadillac :hug: Jaksamisia, ei se aurinko ikuisuuksia voi risukasojakaan kiertää! :)

Vauvahaaveita, onnea synttäreiden johdosta!

gallupkysymyksiin:

mieheni tapasin viime heinäkuussa, varasimme parin viikon päästä yhteisen ulkomaanmatkan, muutettiin yhdessä tänne pk-seudulle mun opiskelupaikan takia, tammikuussa tulin kosituksi, ja nyt ensi heinäkuussa menemme naimisiin. tuosta tammikuun lopusta sitä yritystäkin takana :)

ja päihdekyselyyn: aloitin juomisen ja polttamisen yläasteella, mutta 2v sitten oikeastaan yhtäkkiä tupakka alkoi etomaan. en ymmärtänyt miksi vahingoitin itseäni niin. sitten se jäi, ikinä en siihen ole palannut, enkä palaa. kuvottaa koko touhu :x ja juomiseen, miehen kanssa välillä hiukan punaviiniä, likooriä, mutta korkeintaan pari annosta. nyt yrityksen ajan ollaan oltu molemmat tipattomina, ei haluta mahiksia pienentää edes prosentin tuhannesosalla jonkun niin vähäpätoisen asian takia. raskausaikana en aio juoda, ja tuskin imetyksenkään sit jos tärppää ja päättää ihan syntyäkin. :) kai me ollaan vähän tiukkiksia :ashamed:
 
DaylightDancer Täällä ihan samoilla linjoilla ton juomisen suhteen, kyllä mä tiukkaa linjaa meinaan sen pitää...ja se että jos se vähääkään vaikuttaa raskautumis mahdollisuuteen, nii jätän sen suosiolla pois, ja niin oon tehnykki.Kuhan nyt yritys palkittais :D
 
Jokainen taaplaa tyylillään :saint: Meikä ei ole niin tiukkis linjalla, ei sovi meikäläiselle niin kuin ei miehellekään. Siiten kun se plussa on plakkarissa, niin toki alkoholi on pannassa koko raskauden ajan, sen sanoo selvä järkikin! Ja imetys ajasta en ossoo sannoo tässä vaihessa mittään. Jos jossain vaiheessa tulee lähettyä, niin sitten käytetään rintapumppua :whistle:

tyty oikein paljon :heart: :heart: sinne makkarin puolelle ;) :p
 
Tosiaan Pink hyvää jatkoa sinulle ja palailehan takaisin heti kun siltä tuntuu! Tänne on jokainen tervetullut uudet ja vanhatkin paluu muuttajat! :hug: Tietysti toivotaan että siirtyisit samoin tein odotus puolelle ;)
 
PinkCadillac :hug: mukavaa ja rentouttavaa palstataukoa!

Mä olen myös viinaanmenevä... :LOL: tykkään oluesta, mut etenkin valkkarista ja punkusta!! Me käydään paljon istuskelemassa jossain pubissa, pelaillaan pelejä ja sellasta. Eipä oikeastaan hirveesti noissa isoilla "klubeilla" tule käytyä. Boikotoin kaikkea seduun liittyvää! Jos käydään jossain baarissa, niin niissä on yleensä joku keikka. Mut me ollaan myös kotitissuttelijoita! :D Pullo valkkaria ja yatzy-nopat niin me viihdytään hyvin koko ilta kotona...

Mut toisaalta mä oon -83 ja siippa on -79. Et eiköhän me olla ihantarpeeks juostu niissä baareissa. Mut ei lapsi meidän elämää lopeta! Varmasti sitten jossain vaiheessa lapsen syntymän jälkeen lähden rilluttelemaan. ja ainakin viime raskauden aikana kävin pari kertaa baasrissakin. ja raskaana ollessa saatoin istua pubissa kaakaolla tms. kun muut otti oluen. Nyt on hyvä olla baarissa kun niissä ei enää polteta.

Mähän olin kans röökaaja. Meni sellanen 10 tupakkaa päivässä noin 6 vuoden ajan. Syksyllä kun plussa pamahti testiin niin lopetin saman tien. EI OLLU VAIKEETA. oli tarpeeks hyvä syy. Enkä oo alottanu uudestaan! HYVÄ MINÄ! vaikka km jälkeen on monesti tehnyt mieli niin en ole!! JEs!

:saint:
 
Yks mikä on tosi hauskaa viihdettä, on pleikkarin Guitar hero peli ja siinä sivussa muutama kalja poikineen :LOL: Kyll on lystii :D
Hieno juttu ElinaMaria et olet pystynyt oleen ilman tupakkia tuon surullisen km jälkeen! :hug:

Mietin kans et olis hauskaa esim. kesällä käydä festareilla muksun kanssa kesällä, sille sellaset korvasuojat ja itse tietty vesilinjalla siinä tapauksessa! Hauskan näköstä kun nuoret vanhemmat tuo lapsensa kuuntelemaan muusiikkia jo nuorella iällä :D
 
Helou helou :wave: Tääl on taas kovat porinat käynnissä =) Mä en polta, en koskaan polttanutkaan, eikä mieskään polta =) Päinvastoin on sellanen urheilullinen heppu; käy juoksulenkeillä, pelaa sählyä, kaukalopalloa, viel yhes lenkkeillään, jne... Seksi onki sit se kivoin yhteinen "harrastus" :D Kyl välillä otetaan kännitki, mut harvemmin nykyään. Meil on sellanen kiva kaverikööri, joiden kans istutaan iltaa sillon ku se on mahdollista =)
Ja kyl mä vastakin pidän tyynyä pyllyn alla ja jalat kohti kattoa, eipähän heti valu kaikki tavara pois :D Meinas se neuvolan tätikin aikoinaan, et ei kannata heti tormata suihkuun, vaan olla hetki tyyny tai joku muu pyllyn alla, ja mä siihen, et näin on, kiirekkö tässä valmiissa maailmassa :D
PinkCadillac, jaksuja teille :hug: Ja annahan tyty kunnon kyytiä ukolles :heart: :LOL:
 
mua kyl ällöttää jäädä tohon sänkyyn makoileen mällit valuen.. kun jostain syystä ne ei tunnu pysyvän, vaikka kuinka laittas tyynyjä pyllyn alle... kyl mä oon aina menny pesulle 5-10min sisällä... :eek:
 
me kyl jäädään aina ainakin 30min makailemaan ja pusuttelemaan sängylle, mie oon sit selälläni, joskus mies tyrkkää tyynynkin pepun alle :p mut ei musta kyl mitän valu siinä aikana, ei sängylle eikä vaik kuin pomppisin ympäriinsä :eek: ja tavaraa tulee kyllä, mut jostain syystä se pysyy sisällä visusti :whistle: :saint: :D
 

Yhteistyössä