melkein kaks tuntia eikä kukaan oo kirjottanut :/ mikäs teitä vaivaa
ei vaiskaan
taas tulee peli ja tässä sitä palstaillaan sitten.. mulle vois muuten vaihtaa
kp 4 tänään aloin meinaan miettiin että parempi alottaa ne clomit liian aikasin kun liian myöhään, niin otan huomenna ekan
edellisiin keskusteluihin viitaten: alon ryyppään jo 13- vuotiaana :ashamed: sillon tuli tuppakkakin kehiin. 14- vuotiaasta asti oon polttanut säännöllisesti, joskus enemmän, joskus vähemmän. 14-15- vuotiaana tulikin juotua joka viikonloppu pullo salmaria tai minttuviina, yök :x sitten rauhottu ihan kokonaan ja aloin taas lukiossa ryypiskeleen, elikkä käymään baareissa kaverin lapuilla :ashamed: pariin vuoteen en oo enään jaksanut bilettään joka viikonloppuseen tyyliin..olin yleensä autolla, enkä ottanut edes sitä yhtä
nykyään oon kunnolla juhlimassa, jos on aihetta eli noin kerran kuussa tai kahdessa. viimeksi oon ollut 8.3. mutta kotona kyllä tulee sitten otettua punkkua vähän liiankin usein :ashamed: tää tapa on lähtenyt vasta keskenmenon jälkeen, yleensä pystyin ylpeenä sanonomaan ettei musta ole mitään järkeä juoda yksikseen, jos juo niin juo sitten kun on aihetta :saint: nykyään juon varmaan ittekseni kun sillon pääsee miettiin asiota syvällisemmin ilman että tarvis tehdä/ajatella jotain muuta..en tiä, en osaa selittää :ashamed:
hirvee sepustus..
niin, meillä on poreamme