ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Heippa!

Mun siippa eilen vaan naureskeli kun laitoin tyynyn pepun alle... :) Kaa, ihanaa kun toinen huolehtii... :LOL:

Siniviuhka, mulla sillon meni vähän sekasin ne menkat. tuli pari pitkää kiertoa ja sit yhet vähän lyhyemmällä ja sit olinkin raskaana... nyt on ollu aika lailla lyhyitä nämä kierrot..

Onnea Vauvahaaveita! :flower: :)

Tänään vielä mahdollisuus laittaa soturit matkaan, huomenna siippa lähtee työreissulle koko viikonlopuksi. Mut kyl musta tuntuu että se ovis oli ja meni jo eilen tai tiistaina... ehkä. Noh, toivotaan parasta. Kattelin tuota plussanneiden keskiarvotaulukkoa niin tosi moni on plussannu yk1 !! Höh. ja aika moni yk 2 myös. Mä yritän tässä todistella itselleni etten kuulu niihin ihmisiin, joilla tarvitaan puoli vuotta yritystä... kun ei malttais millään. :ashamed: eli mä voin hyvinkin plussata täatä kierrosta. Nonni. siihen kaatu se mun "rauhassa tämä kierto" -ajatus. :LOL: :LOL:
 
Joo, itsekki kattonu tuota plussanneiden pinoa ja aika pieniä YK siellä on :D Itsellä jo menossa yk 5 nii taitaa täälläki mennä pitkäksi tuo tärppääminen...sanotaanko näin että parempi myöhään kun ei millonkaan :D Ja toivottavasti se tulee myöhään kun ei milloinkaan :ashamed: :ashamed:
 
Voi hitto kun ärsyttää tuo yks kaveri! Sille olen sanonut tästä meidän vauvahaaveilusta ja että yritetään sitten ensikierrosta lähtien ihan tosissaan. Se on ihan uskomaton urpo tämä asian suhteen ja narisee vaan aina kuinka nuori olisin äidiksi ja että sääliksi käy koska jätän "elämäni elämättä" nuorena kun voisi bilettää jne..
Ei kiinnosta mikään bilettäminen ja vaikken ole baareissakaan käynyt kuin vuoden niin tuntuu, että ne on nähty jo ja ihan yhtä tympeetä se on aina. Miten ihmeessä se on niin vaikeeta tajuta, että jotkut on kypsempiä nuorempana! :kieh: :kieh: Tekis mieli sanoo tuolle kaverille suoraan, että painuu metsään! argh!!
 
Kiitos Linna ja Pink kun pidätte toivoa yllä. Ja tottahan se on että alussahan tämä vasta on, että kyllä kait siellä juhlissa voi pari viini lasilista juoda, jos sitten juon punaviintä ;) vaik en siitä pidäkkään!

vauvahaaveita :flower: PALJON ONNEA vanhukselle :D Ei vaiskaan, nuorihan sinä olet ja parhaassa iässä! Mä kävin piruuttain tutkituttamassa värkkini gynellä alku yk:ssa ja siellä oli kaikki ok, paitsi ovulointia ei näkynyt vaikka sen olis periatteessa pitänyt jo näkyä. Alkuun otin paineita siitä ja gynekin ehdotti ovsitikkuja, mutta en ole vielä siihen "leikkiin" ryhtynyt. Kahtellaan vuoden päästä jos ei ole tärpännyt niin sitten uusiksi gynelle ja kait sitten tikutkin pitää ottaa messiin...
 
ite olisin varmaa iha painees jos en tikuttas.. :D miulle taas on helpompi et rupes tikuttaa yk1 alkaen..jotekii saa mielenrauhan ku tietää millo ovis oli/on..sit taas voi laskee tarkan menkkojen alkamis ajankohan..Toisille taas on helpompaa ku ei käytä tikkuja.. =) teillä varmaan on pitempi pinna..ite tahon olla aina kaikesta kärryillä..heh
 
Meinaatteko oikeesti, että tuo tyyny homma auttais jotain tai kuukuppi?! itse kyl meen aina nusasun jälkeen pesulle ja pönnttöönhän ne valuu... Dokkarissa oli juttu et ne simpat tulee 60km tuntunopeudella, eli nehän on siellä jo kun lemmen harrastus on päättynyt. Eli luulen et tuo tyyny hommeli ei auta mitään ja jopa siitä ensimmäisestä "onnen tipasta" mikä tulee miehillä voi olla jo hedelmöittävä tippa ;) :LOL:
 
siniviuhka mulla ei ihme kyllä oo kaverit noin sanonut, mutta olin mä vähän sellaista odottanut.
minäkään en niin baareista välitä. alkuinnostus lopahti melkeen heti ku täytin 18. uuden tupakkain jälkeen oon käyny vaan kerran baarissa. ennen täysikäisyyttä olin aikamoinen kaljassieppo.johonkin se jäi... mutta mä en koe että jään nuoruudessa jostain paitsi!
ihmiset on monesti sanoo "mä en halua vielä lapsia kun jää niin paljosta paitsi" mut ajatteleekohan ne koskaan, mitä ne saa!?!

mieluusti vaihdan tuopin olkapukluihin koska vaan. :) sekoa, mut niin se on.
 
Me ollaan miehen kanssa aika kovia menijöitä (baarissa käydään ja festareilla etc ), mutta uskon että sillä ei ole mitään merkitystä, kyllä me sitten rauhotutaan kun on syytä :heart: Nyt mennään niinkuin hyvältä tuntuu, vippulat vinkuen vielä kun voi :LOL:
 
Nibbler Mulle kanssa olut maistunut ennen täysikäisyyttä liiankin hyvin :LOL: Siksipä oikeastaan tiiänkin jo tässä vaiheessa elämää, että ei siitä kännäyksestä saa mitään irti jokatapauksessa ja samaa örvellystä se kuitenkin tulis olemaan..Huvittava juttu sekin, että vaikka oonkin näin nuori, niin aina kapakissa katselen muita neitosia tyyliin "voi ei mikä pissis" ja nauran aina niille lähemmäs kolmekymppisille, jotka persvako näkyen ja tissit ylikorostettuna siellä heiluuvat..Itse kun en ikinä ole ollut mihinkään suuntaan pissis enkä mikään ihkudaa-teini :LOL: :LOL:
 
Meilläkin mennään paljon ja juostaan baareissakin melko usein, mutta en silti koe että mistään pitäisi luopua. Ei raskauskaan lopullinen tila ole:). Sitä vaan epäilen että kaikki kaverit arvaa asian laidan samantien ku ei viuna enään maistukkaan.
 
Jouskari ei täälläkään perse pystyyn jäädä vaan suihkuun pesulle..aina on nii perkelee kuuma seksin jälkee et pitää päästä suihkuu..meillä pannaa menemään ja mennään panemaan kunnon tahilla..ei mitää pikapanoa..aikaa vierähtää kuhan sinne makkariin saakka pääsee :D

apsu mie ku en juo muutekaa oikeestaa ikin ni kukaa ei osaa arvata jos raskaudun eikä viina maistu =) oon yleensä aina selvinpäi baarissa..mut en sielkää viihy..
 
Minä ainakin aattelin tehdä niin (jos silloin olen raskaana), että kun tiedän heinäkuussa olevan ainakin yks vkl jolloin täytyy ukon vanhempia nähdä ja todennäköisesti oluen merkeissä, aion sanoa, että mulla on antibioottikuuri :LOL: Siskoille ja niiden miehille tuo tuskin läpi menee ku tietävät, että useasti tenutan kuurinkin aikana :LOL: Ja baariin jos tulee lähdettyä, niin voisin käyttää vanhaa tekniikkaa, että tilaan pommacia tuoppiin. Sehän kun menee siideristä tai kaljasta läpi kelle tahansa ainakin värinsä puolesta..

vauvahaaveita, minä poltan, joskin nykyään niinkin vähän, että pari kolme päivässä..Samalla linjalla minäkin, että viimeistään plussattua lopetan. En todellakaan aio polttaa raskauden aikana nimittäin tiedän kaksi surullisen kuuluisaa tapausta, jossa raskauden aikainen tupakointi aiheutti lapsille vahinkoa..
 
Onko teillä kellään oviksen aikaa maha kipee?siis silleen ku ois vatsatauti :/ ei mitää nippailuja..vaan tuntuu et oma pötsi on iha turpee ja kipee jos sitä painaa..ei normisti tämmönen..painella saa ilman et tuntuu et seinä tulee vastaa..nyt on maha iha outo..
 
Ollaankohan me sitten jouskari niitä teinejä:). kun kerran viunakin maistuu. Itse meinaan juomisen lopettaa täysin ja en itseasiassa ole nytkään lainkaan juonut kun plussa testiin pärähtää, mutta pitää varmaan alkuun lusmuilla parisuhde iltojen takana ja välttää niitä perinteisiä punaviini kestejä. Noh jos ekat 12 viikkoa pärjäisi kiinni jäämättä niin sitten voisikin bileystäville kertoa. Ja nyt kun baareissa ei polteta niin voihan siellä käydä meininkiä raskaanakin katsastamassa. Saa nähdä kiinnostaakohan sitten.
Tupakkaa olen aikoinaan polttanut mutta jo parivuotta sitten täysin lopettanut. Sekin vaatii vaan sen päätöksen. Tiedän että kuulostaa ylimieliseltä, mutta niin se minullakin loppui kuin seinään. En edes uskaltaisi polttaa raskaana ollessa.
 
kun mä täytin 20 niin jouduin juomisen takia ensiapuun, sen jälkeen olin 11 viikkoa juomatta lähes tippaakaan. senkin jälkeen oon ottanu "parhaimmassakin" tapauksessa kerran kuuta kohden.

nykyään ajoitan mahdolliset juomiseni viikkoa ennen ovulaatiota, niin ei pääse häiritsemään kiertoa.tupakkaa poltan mutta tosissani yritän lopettaa. pelotta vaan miten mun käy kun ei oo mitään konkreettista syytä lopettaa. siis joo terveyshaitat ja vauvakuume, mutta ne pitäs olla sellasii näkyviä syitä. nibbler on heikko eläin :ashamed:
 
Kaa
Alkoa käytän vähän kerrallaan, ehkä noin kolmena vkonloppuna kuukaudessa. Eli vähän tarkoittaa minulla kaksi siideriä. Ei vaan maistu enempi. Sitten pari kertaa vuodessa tulee otettua enemmän. Harvoin siis. Heti kun plussa tulee niin alko jää kokonaan.
 
vauvahaaveita itse en polta ja mieskin on ollut kova sauhuttelemaan, mutta kun tähän "projektiin" ryhdyttiin ja noh sillä todettiin joku heuhkohommeli niin on lopettanut arkisauhuttelun, viikonloppuna saattaa poltella, olen siitä kuitenkin hyvin ylpeä, että on noinkin hyvin pystynyt oleen!

No dah! apsu Pitäähän tässä pinossa yhdet pissikset olla :LOL: :LOL: Mutta käykö pissikset hevibaareissa? Siellä mä tykkään notkua :D Joo, mä ajattelin ihan samaa, et on tosi hyvä kun on noi baarit nykyään savuttomia, niin voihan siellä muiden mukana olla, vaik onhan se aika puuduttavaa selvänä kattoo känniläisten sekoiluja |O
 

Yhteistyössä