ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

HUOMEEENTAA! :) huhhuh, väsyttää vieläkin mut pakko nousta ku tulee vieraita päivällä ja tarvii siivota.. ja mitä ihmettä mä siis täällä teen ku pitäis siivota.. hmm....... :) Asty ja Jouskari, testiä sit perjantaina :) Heti aamusta sit tänne kertoon tulokset niin mäki nään ennen töihin menoa :D
 
Täällä kans tehty uus testi, joka oli nega :( No, mut ma sinne neuvolaan ja verikokeisiin, ni katotaas sit. Kyllä pientä ihmislasta ärsyttää :kieh: :kieh: :kieh:
Menkat loppu illalla, lämpö aamulla viel 36,7, mulla kans edelleen verisuonet pinnassa (tisseissä, yläkropassa), viiva EDELLEEN mahassa. OUTOA! :eek: :eek: :eek:
 
ohoh, toiveilija... toivottavasti neuvolas/verikokeis selvii jotain...
toi on tosi ärsyttävää... mulla viime kierros 15pv menkat myöhäs, eikä mulla koskaan ole ollu päivää/kahta kauemmin myöhäs.. :eek: rupes menee hermot, sit kun ei menkkoja kuulunu enkä ollu raskaana veritestinkään mukaan...

tiskatessa alko menkkakivut.... mutta toivotaan että menevät ohi. mä varmaan hajoon, jos täti tulee. kun niitä haamujenhaamujenhaamuja tein... tai sit ne oli vaan viivanpaikkoja.... :(
 
Toivottavasti. Just tossa laskin silleen, et ma ois "vanhan kierron" mukaan kp 44, et ens vkolla varmasti jo näkyis verikokeessa, et jos täs nyt raskaana kuitenkin oltais, mitä en kyl enää oikein jaksa uskoa. Mutta kuitenkin :ashamed:
15 päivää myöhässä, kyllä siinä varmasti jo kerkes aatteleen raskana oloa :) Mutta toi on just niin ärsyttävää, et menkat myöhässä, mutta eipä olla kuitenkaan raskaana :kieh: :kieh:
Mulla oli pillereiden lopettamisen jälkeen kierrot mitä sattuu; 32, 32, 47, 34, 29, 42... Varsinki sillon, ku kp:t heitteli 47, käväs aikuisten oikeesti mielessä, et nytkö ois tärppi käyny, mut pas... marjat :kieh: :kieh: :kieh: :ashamed:
 
toivottavasti osaavat toiveilija neuvolassa/verikokeessa kertoa missä mennään! Toivon mukaan siellä on pikkuinen kyytiläinen.
Mä tässä arvon liittyisinkö teidän perjantai testaajien joukkoon, itsellä on silloin kp30, mutta viime kierto oli 35 päivää niin voi olla vielä liian aikaista. Olisi kyllä kivaa saada yhdessä jännääjiä.
 
mukaan vaan apsu... ihan miltä sinusta tuntuu... :)

ja toiveilijalle pidän kaikki peukut pystyssä :) millaiset ne sun menkat sit oli? ei ilmeisesti kestäny kauhee kauaa?
ei nää kivut kyl ihan oo sellasia ku menkkakivut.. tuntuu hieman alempana.. ja ovat "iisimpiä"... ja edelleen huimausta, vilunväristyksiä jne...
mun menee hermot tähän omaan hoopoiluun:D
 
huomenta :)

pitäisköhän minunki liittyä pe-jännäilyyn? vaikka tässä koko aika odotanki menkkoja... mulla vaan on nyt kolmatta päivää nännit ihan törkeen kipeet ja arat. Fleece-aamutakkikin tuntuu kumman karhealta!! mä olin niin pahiski et söin tuorejuustoo ku oon satavarma etten oo raskaana.
 
voi toiveilija82, toivotaan sormet ja varpaat ristissä että siellä joku pieni asustaa!
tsemppiä neuvolakäynnille/verikokeeseen.

kyl se varmaan uus testi pitää tehdä ens viikolla. nyt vasta rinnat hieman turvonneet ja jälleen muutama näppy ilmestyny ykskaks. odotellaan....

pinkcadillac sä otat niin lunkisti siellä että vau! :flower:
 

Yhteistyössä