ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Dodii...Täällä taas :D

En mä mitään nipukoita kyllä tuntenu :LOL: :LOL: En tiiä tunsinko nyt ihan oikein, enkä osaa sanoo missä kohtaan oli(varmaan jossain edessä)semmoista...hmmm, miten sen sanois...vähän kovempaa ku muualla, ja se oli sellaista "muhkuraista" ei ollut sileää niinku muualla...Ihana selitys :LOL: :LOL:
 
Enhän minä taas eksynyt tänne :) Kunhan tulin toivottamaan kaikille hyvät yöt! Antakaa niiden miesten välillä sitten nukkuakin :D Vauvahaaveita se nipukka tuntuu aika "pitkällä" siellä mahdollisesti, vähän kovemmalta ku muut ja niinkuin ulokkeelta :) Mutta mä oon kokenu et vessanpytyllä istuessa sen löytää parhaiten :)

Mut nyt aikuistenoikeasti hyvät yöt! Mä tuun aamulla sit takasin taas! :heart:
 
Kuumeilija Täytyy ettiä se tässä joku päivä :D :D

Mä kans hipsin pikkuhiljaa nukkumaan, aamulla aikanen herätys |O
Mä tuun taas päivällä sitte katteleen mitä tänne kuuluupi *yllätys,yllätys* :LOL:
Mutta öitä kaikille ja ihania unia :heart:
 
Nyt on yövuoro heitetty ja pitäs käydä nukkuu et jaksaa taas ens yön paina duunia..olin viime yön tosi pirtee ja jaksoin tehä vaikka mitä =)
Yöllä jomotteli mahaa..ovis tulossa..ja rupes kosteempaaki olemaa..nyt aamulla napukka oli jo auennu enempi..jee B) koha heräilen ni pitää pissii tikkuu ja kahtoo mitä se sanoo oviksen suhteen..
 
oho, poistin sen äskeisen, kun piti muokata :eek:
niin siis siinä luki, että tein testin eikä näkyny mitään.
Ja että aamulla sattui maha ku heräsin, ku nukun mahallani.
Ja eilen suihkun jälkeen katselin tissejäni ja niissä näky verisuonet läpi :eek:

Piti tehdä lisäys, että menin vielä katsomaan testiä, viimeisen kerran (kulunut noin 10min) eri valoon, niin kyllä siinä taas samanlainen on kuin eilenkin... mutta taitaa olla liikaa aikaa kulunut.....

Nyt en koske noihin testeihin. Testaan pe tai sitten vasta maanantaina.....
 
Sumuista huomenta kaikille! Näin viime yönä että mulla alkoi menkat :ashamed: kait se oli sellanen pehmeälasku uni, että tiedän varautua mensuihin. :kieh:
(.) ei ole kuin tissit vain paisunu ja kipeänä ja yöllä hikoiluttaa...

Mites olis kimppa testaus perjantaina? onko mukaan lähtijöitä? Atsy?
 

Yhteistyössä