ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

no me ollaan valmiiks päätetty että kkauheesti ei uutena osteta ainakaan noita isompia asioita. ainoo oikeestaan joka on pakko ostaa uutena oli mikä oli, on turvakaukalo ja istuin.

löysin äiti jemmaaman äitiyspakkauksen vintiltä ja se oli täynä vauvakankaita ja kaikkee ihanaa. en saanu viedä kotiin ennenku mulla on plussa testi kourassa :kieh:
isän uudenvaimon kätköistä löysin 5 pussia lastenvaatteita yhen kaapillisen lisäksi!
 
Nibbler. Tuo oli mainio juttu! Mullekin kelpais tuollainen yllätys. :)

Täällä ei ihmeempiä. Vauva pyörii kyllä joka päivä mieles ja puheis, mutta sit ollaan viisaampia, kun oon siellä lääkäris käyny...kahden viikon kuluttua.
 
Nii ih, miehet on yleensä semmosia :) Mäkin oon nyt välillä yllättyny kun tästä vauvaprojektista puhutaan, kun se kommentoi aika vapautuneesti kaikkea.. Yleensä kaikkeen muuhun melko varautuneesti suhtautuu ja sillee tunteetkin näyttää lähinnä pieninä eleinä :) Mut semmosia ne miehet on, can't live with or without them :heart: :heart:
 
Mistä toi KN kokeillaan, ja minkälainen se on ennen ovulaatiota, ovulaation aikana, sen jälkee ja jos on mahd. raskautunut?*kyselee tietämätön* :ashamed:

Kyselin tätä tuolta toisessa pinossa, mutten saanu siellä vastausta...Jos täällä joku osais kertoo?
 
Kuumeilija87: Täytin itse 21 muutama viikko taaksepäin ja mies täyttää parin kuukauden päästä 24. Rengastettu on jo :LOL:

Eipä täällä näytetä sen hullumpia olevan kuin itsekään :D Pakkohan se oli tänne liittyä, kun ei voi kavereiden tai muidenkaan tuttujen kanssa jutella, pitäisivät vähintään pähkähulluna, niihin kun ei ole tarttunut tämä epidemia :LOL:
 
Veiled87, sitähän varten me varmaan täällä ollaankin :) Kun toisella on sama epidemia niin on paljon helpompi pohtia kaikkee vauva- ja raskausjuttuja :D

Vauvahaaveita, mulla ainakin on oviksen aikaan sellainen lyhyt, pehmeä ja aukinainen :) Sitten näissä negakierroissa se on vähän vaihdellu miten se sen jälkeen on käyttäytyny.. Se on ollu sellainen melko lyhyt patukka, ei välttämättä ihan kova, muttei pehmeäkään :) vaikea selittää.. Sitten vähän ennen tädin tuloa se on lyhentynyt entisestään ja pehmentynyt, ja sitten tädin aikaan se tuntuu samalta kuin oviksen aikaan.. näin siis itselläni :) tuolla itsensätutkijat k.napukasta ketjussa on ihan hyviä kuvauksia :)
 
Lisäys noihin omiin taustoihin, eli: Olen itse vielä opiskelija, vuosi pitäisi olla jäljellä vielä. Mies on töissä. Yötöissä vieläpä.

Toivon, että tällä yrityskerralla tärppää, niin ei tarvitse sitten yrittää teipata silmäluomia auki ja odotella miestä tokkurassa, varsinkin oviksen aikana. :|
 
Veiled87 me ollaankin päätetty, että tästä kierrosta plussataan :)
onkos miehelläsi pitkiä työputkia? Päiväseksiä sitten vaan jos vaan ukko pysyy hereillä :) Saakos udella miksi valmistut ja mistä päin suomea olet? Mehän muuten ollaankin samanikäisiä :)
 
Toiveilija ai mitä kuumetta, missä ihmeessä, kenellä? *pälyilee ympärilleen* eikai me toverit mitään kuumeilla? :LOL: :LOL: :LOL: :)

Vauvahaaveita, hmm.. no itsepähän pyysit :) Ensin täytyy pestä kädet huolella. Vielä parempi olisi jos laittaisi esim. kondomin tai kertakäyttöhanskan käteen. Sitten vaan esim. vessan pytylle istumaan, ja sormet sinne :) Se tuntuu yleensä suoraan suulta ylöspäin, "mollukkana", sulla jos on nyt ovis aika niin voi olla alhaalla ja melko pehmeä :D Sitten jossain oli niistä limoista jotain, mutta mä en oo niitä niin tutkiskellu, ainoastaan huomannu jossain kohti kiertoa, että kosteena ollaan sängyn ulkopuolellakin :LOL: :LOL:

Auttokohan yhtään, vai sekoitinko vielä enemmän :D
 
vauvahaaveita se on vaa rohkeesti sorkittava sitä värkkiä jos napukan kaa aijot juttuun tulla :D kyllä se löytyy ku tarpeeks jaksaa kaivaa.. :LOL:

Joo tää tyttö lähtee yöks duuniin hoitaa höpöjä..palstailkaaha ahkeraa ni voin aamulla lukee ku herään töiden jälkee joskus... :wave:
 

Yhteistyössä