ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Nii ih, eihän sitä koskaan tiiä koska ne haluaa ulos :) Aatelkaa kuinka tossa tapauksessa viikkokin merkitsee paljon :)

Mulle ei tarvis antaa yhtään joulu tms. lahjaa ikinä enää, kunhan ne kaksi viivaa saisin äitienpäiväviikolla testiini :heart: :heart:

muoks. olipas virheitä :)
 
Toivotaan näin :D :D bd bd
Kunpa sais itekki kaks viivaa parin viikon päästä :heart: :heart: Ei vaan jaksais millään oottaa |O , ja sekin auttais paljon ku tulis edes jotain oireita mitä ei oo ikinä tuntenu, nii vois olla vähän enempi varma raskaudesta :D
 
Minäkin katsonut tuon LA:n taas vaihteeksi tässä kierrossa. Se olis 18.12. Ois paras, jos syntyis ennen joulua tai uuden vuoden jälkeen. Ois vähän tylsää, jos synttärit ois just, kun on muutenkin saanut lahjoja ja kaikki on lomalla jossain..

Minäkin olen vähän ostellut vauvajuttuja ja raskausvaatteita (tai siis tunikoita ym, jotka ihan sattumalta kävis myös raskaana).. Siis nämä oon ihan sitä varten ostanut, että on sitten valmiina kivoja lahjoja, kun kavereille syntyy vauvoja. :whistle: Ai niin ja paksun opuksen raskauden vaiheista. Ja raskauspäiväkirjan. Vähän noloa!!
 
JUttelin just sen kaverin kaa puhelimessa joka sai sen vauvan sunnuntaina.Voi että tuli enempi vaa vauva kuume itellee..pikkunen tytön yninä kuulu puhelimesta ku se vauva tuhisi :heart: kaveri sano et synnytys oli niin perkeleen kauheen kivulias ettei voi sanoin kuvata..oli kuulema kironnu ja huutanu minkä kerkis..eikä ees ollu montaa tuntii kestäny..itse synnytys oli kuulema puolessa tunnissa ohi,mut supisteli useemman tunnin.Pelottaa jo valmiiks et mitäs sitte ku ite joskus joutuu synnyttää :eek: varmaan tappaa siihe paikkaa |O :D
 
Linna :) Mulla on jo kolme vauvakirjaakin :D Siis ei sellasii täytettäviä vaan sellasia ns. tietokirjoja, raskaudesta yms :) Ei mun mielestä yhtään noloa.. Ukko ei vaan aina ymmärrä :)
Ja noista tunikoista, mäkin oon viime aikoina kaikki vaatteet ostanu sellaisia mukavia päälle, mitkä menis sit pitkälle raskaudessakin :) Hullua, I know :)
 
Ei minuu mikää muu tossa vauvan saanissa/raskaudessa pelota ku tuo synnytys.. :eek: oon aina kammoksunu sitä..varmaa sen takii ku miu äiti teki minuu 18h :snotty: oikeesti jos mie joudun joskus tekee noi pitkää omaa lasta ni kuolemaha siin tulee..ei muu auta |O
 
Mun tutulle syntyi keisarinleikkauksella vauva perjantaina. Edellinen vauva oli syntynyt alateitse. Sano vaan, että jos teillä on mitään valinnanvaraa, ottakaa mielummin tavallinen alatiesynnytys. Keisarinleikkaus oli kuulemma paljon rankempi ja jälkeenpäin todella paha ja kivulias olo. Ei pystynyt edes pitämään vauvaa sylissä useaan päivään!
 
vähän mulla on ihana mies muuten!
just se tuli hakemaan mua ruokikselta ja sano että se on ostanu mulle synttärilahjan. (vaan vajaa kaks kuukautta myöhässä, aika hyvin) ja ojensi mulle Dream Theaterin kokoelmalevyn :heart: sehän on vaan mun lemppari bändi!! jee!

eikä siinä vielä kaikki.

kun tulin kotiin mies kävi laittamassa valot päälle vauvanhuoneeseen (lue: pyykikeskus ja ylijäämätavaroiden oudon värinen säilytys tila) ja sano että se oli ostanut muutakin, ja että se ei oo nyt mitenkään hienosti paketoitu. ajattelin että ehkä se on viimein se silityslauta jota oon haaveillu (en oo mitenkään kranttu :whistle: )

no sieltä päiväpeitteen alta paljastuikin..... arvatkaa mikä?!

joo ja mullakin olis kuulemma se 29.12 kaksplussan laskurin mukaan :wave:
 

Yhteistyössä