ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

ei ei,ei oo aamuseksin voittanutta..harmi vaan sitä saa niin harvoin juurikin sen takia, ettei jaksa herätä :LOL: :LOL:

toinen hyvä on krapulaseksi niinpäin, että miehellä on se krapula..silloin ei kuullemma sydän kestä pitkään ja kovaan sessioon, niin sitä saa sitten pitkin päivää :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kyllä me kaikki joskus plussataan :) odottavan aika on pitkä sanotaan, mutta mites odotuksen odottajilla sitten? :LOL:
Se vasta vaikeaa olikin. Mulla/meillä tuota kesti ~puoli vuotta, välillä oli äärimmäisen paha olo ja vaikeaa. Mielessä tuli käytyä läpi kaikenlaista, hyvin samanlaisia tuntemuksia kuin lapsettomilla tai km:n kokeneilla -heidän kirjoituksistaan sainkin paljon lohtua.

Tämän jälkeen ei liene yllätys miten olin onnesta sekaisin kun viimein aloitimme yrittää kahta viivaa testiin. Itketti ja nauratti, olisi tehnyt mieli huutaa ja kiljua. Silti piti vain mennä pitämään kasiluokkalaisille tuntia ja yrittää olla kuin mitään ei olisi muka tapahtunutkaan :D.

Talvimamma, mä en myöskään ymmärrä, miksi "vahinkolapset" eivät mene koskaan kesken. Ja miksi ylipäätään näille ihmisille lapsen saanti on kiveen kirjoitettu itsestäänselvyys.

Omaa napaa: oudot, poikkeukselliset tuntemukset jatkuvat edelleen. Aikaisemmin ainoastaan siis ovulaatiopäivänä on ollut muutama kiukkuinen vihlaisu. Nyt kummalliset alavatsa- ja muut menkkamaiset kivut ovat jatkuneet jo kuudetta päivää varsinaisen oviksen jälkeen, uusimpana päänsärky :eek:. Kaivoin jo gynen numeron esille; ellei ala mennä itsellään ohi täytyy selvittää, mikä tätä oikein vaivaa.

Vielä tunti töitä, sitten kotiin lukemaan uunituoretta Kaksplussaa :)
 
aikas huvittava juttu kyllä tuo isä/tytär juttu. kyllähän järjenkin pitäisi oikeasti sen verran sanoa, että ei nyt omaan isäänsä sekaannu,oli sitten tuntenut kauan tai ei. hrrr..ajatuskin puistattaa :x :x luulen, että tuossa perheessä jatketaan samoilla linjoilla, siskot naimisiin veljien kanssa ja siskojen lapset ja tädit keskenään.. :LOL: :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Tässä neitit teille linkki..kun en usko et kukaan täällä palstalla potee vauvakuumetta :D
http://www.iltasanomat.fi/naiset/testit.asp?id=1254334
19 pistettä :D:D

Tiedättekös tytöt/arvon naiset :) Mä oon nyt vahvasti päättänyt, että tää kierto on se THE kierto :D Olettehan messissä tässä kierrossa ja pistetään kunnon plussa-aalto karsimaan tätä pinoa ja siirrytään odottajien puolelle :D
MÄ näin jo unta kuinka sisustin lastenhuonetta, ja ostelin kaikki vaipat yms valmiiksi :)

Tänne oli niin paljon tullu tekstiä etten muista ollenkaan mitä piti kommentoida.

Ainakin Pantalaimonille suuren suuri :hug: :hug: :hug:
 
Mä oon messissä :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Täältä tulee valtava plussatsunami+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

On kumma jos ei ala plussia ropisemaan :LOL:
 
heips, terveisiä koulun penkeiltä:)
kysyn nyt vielä, että onko kotitesti.fi:n testeillä tullut viivanpaikkoja.
tein siis aamulla testin (vaikka kp vasta 25) ja siihen tuli tositositosi haalea viiva, lähinnä näyttää viivanpaikalta, koska ei ollu ees väriä. Ja se tuli siihen hieman alle viidessä minuutissa... sen siis näki tietyssä valossa ja tietyssä asennossa ja parhaiten kun katsoi valkoista taustaa vasten...
mut siis onko kokemuksia noista kotitesti.fi-testeistä?
Joku puhu rfsun testeistä, mut mä en niihin enää koske. Kerran tuli viiva, ihan oikean värinen joo, mut oli ohut ja haarautui toisesta päästä :D :D

en jaksanut lukea kaikkia, neuropsykan testi oli pääntyhjentävä ja kastuin kotimatkalla.. en ees ehtiny vaihtaa vaatteita ku tänne piti jo tulla, kahvin vaan pistin tippumaan...

niin joo ja tänään aamulla junassa kun yskäisin, sattui aivan vietävästi alavatsaan, siis vihlaisi/repäisi. Tuosta ei oikeestaan kohdun kohdalta eikä munasarjojen, mutta siitä välistä... :eek:
 
No hyvä :) vähän niinkun toi nibbler haki meille kannustusta niin kyllä me naiset nyt plussataan :) Kumma on jos ei..

Muuten vauvahaaveita Se täti olis nyt lähdössä täältä, että olisko niitä poliisi herroja ottamaan se kiinni? Kunhan saan sen ovesta pihalle parin päivän päästä niin sitten ei tarvitse enää hetkeen tulla tänne! (seuraavaan vuoteen) :LOL: :LOL: :LOL: Manataan se alimpaan helvettiin, täällä se ei ainakaan oo toivottu vieras enää!

Astydameia (en tiiä menikö vieläkään oikein :D) toivotaan, että plussaa enteilis tuollaiset haamujen haamut :D
 
voitte sanoo astyksi, niinku joku tuol aiemmin, ku tuo on kieltämättä vähän hankala nikki :D
Joo, todellakin toivon että vahvistuis.. tuli tänään lisää testejä, parin pvän päästä sitten:)
En meinannu äsken saada sanaa suusta kun miehelle kerroin tuosta haamujenhaamujenhaamusta :)
 
googletin tuota viivanpaikkaa ja löysin erään keskustelun täältä kaksplussasta ja muutama oli saanu myös "viivanpaikan" kotitesti.fi:n testillä... ja oli siellä joku raskaanakin ollut... :eek:
mua on taas paleltanut koko päivän. Ja söin päivällä vain sämpylän, niin tuossa kolmen aikaan tärisin nälästä :(
 

Yhteistyössä